• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Які кампанії здобували Glass Lions на «Каннських Левах» за час існування цієї категорії

13 Лютого, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Цього року очільницею журі в категорії Glass Lions стане Бозома Сент-Джон, директорка з маркетингу Netflix. Glass Lions на «Каннських Левах» присуджують тим креативним роботам, які спрямовані на боротьбу з нерівністю та упередженнями. Сама ця категорія є відносно молодою. І ось які кампанії здобували Гран-прі за час її існування, тобто з 2015 по 2019 рік, мацаючи огірки, дражнячи биків та нормалізуючи червону кров у рекламі.

Touch The Pickle (Procter & Gamble, BBDO Mumbai, 2015)

Ця кампанія розвіяла численні міфи про менструацію, які досі існували в Індії. Вона поставила за мету зруйнувати табу та розпочати відкрите обговорення гігієнічних продуктів та місячних. Дебютного Скляного Лева вона отримала за той гумор, яким вона привернула до себе увагу аудиторії і кинула виклик глибоко вкоріненим у суспільстві забобонам.

6 Pack Band (Unilever, Mindshare Mumbai, 2016)

Поп-гурт, що складався з трансгендерних музикантів, спонукав багатьох індійців змінити своє ставлення до цієї спільноти, показавши, що музика здатна руйнувати бар’єри та об’єднувати людей. Ця ідея напрочуд добре гармоніювала з брендом Brooke Bond Red Label, який належить Unilever і позиціює себе як «чай, що зближує людей».

Fearless Girl (State Street Global Advisors, McCann New York, 2018)

Найвищу нагороду в категорії Glass Lions на «Каннських Левах» здобула також кампанія, що доповнила знамениту скульптуру бика на Волл-стріт скульптурою безстрашної дівчинки. У такий спосіб компанія State Street гучно заявила про свій намір досягти гендерної рівності. Цій сучасній та провокативній роботі вдалося зацікавити публіку та згенерувати чимало позитивного піару.

bloodnormal (Essity, AMVBBDO London, 2018)

Кампанія bloodnormal стала поворотним моментом для брендів жіночої гігієни і назавжди переписала норми всієї цієї категорії товарів. Вона витіснила сором за власну природу та синє чорнило, нормалізувавши червону менструальну кров та купування прокладок. Те, що оригінальний ролик до цієї кампанії заборонили, лише посприяло місії Essity. Таке сміливе, ризиковане та принципове рішення допомогло цьому бренду-челенджеру суттєво примножити свою частку голосу на ринку.

The Last Ever Issue (Gazeta.Pl / Mastercard / BNP Paribas, VMLY&R Poland Warsaw, 2019)

Ця спільна ініціатива принесла Польщі її перший в історії Гран-прі на фестивалі Cannes Lions. Її метою було сприяння гендерній рівності та припинення об’єктифікації польських жінок. Платформою кампанії став, як не дивно, порножурнал. Завдяки такому незвичному вибору медіаканалу, кампанію було почуто і в самій Польщі, і далеко за її межами.

Джерело

Теги: cannes lionsкреативсуспільство та держава

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.