Цього року очільницею журі в категорії Glass Lions стане Бозома Сент-Джон, директорка з маркетингу Netflix. Glass Lions на «Каннських Левах» присуджують тим креативним роботам, які спрямовані на боротьбу з нерівністю та упередженнями. Сама ця категорія є відносно молодою. І ось які кампанії здобували Гран-прі за час її існування, тобто з 2015 по 2019 рік, мацаючи огірки, дражнячи биків та нормалізуючи червону кров у рекламі.
Touch The Pickle (Procter & Gamble, BBDO Mumbai, 2015)
Ця кампанія розвіяла численні міфи про менструацію, які досі існували в Індії. Вона поставила за мету зруйнувати табу та розпочати відкрите обговорення гігієнічних продуктів та місячних. Дебютного Скляного Лева вона отримала за той гумор, яким вона привернула до себе увагу аудиторії і кинула виклик глибоко вкоріненим у суспільстві забобонам.
6 Pack Band (Unilever, Mindshare Mumbai, 2016)
Поп-гурт, що складався з трансгендерних музикантів, спонукав багатьох індійців змінити своє ставлення до цієї спільноти, показавши, що музика здатна руйнувати бар’єри та об’єднувати людей. Ця ідея напрочуд добре гармоніювала з брендом Brooke Bond Red Label, який належить Unilever і позиціює себе як «чай, що зближує людей».
Fearless Girl (State Street Global Advisors, McCann New York, 2018)
Найвищу нагороду в категорії Glass Lions на «Каннських Левах» здобула також кампанія, що доповнила знамениту скульптуру бика на Волл-стріт скульптурою безстрашної дівчинки. У такий спосіб компанія State Street гучно заявила про свій намір досягти гендерної рівності. Цій сучасній та провокативній роботі вдалося зацікавити публіку та згенерувати чимало позитивного піару.
bloodnormal (Essity, AMVBBDO London, 2018)
Кампанія bloodnormal стала поворотним моментом для брендів жіночої гігієни і назавжди переписала норми всієї цієї категорії товарів. Вона витіснила сором за власну природу та синє чорнило, нормалізувавши червону менструальну кров та купування прокладок. Те, що оригінальний ролик до цієї кампанії заборонили, лише посприяло місії Essity. Таке сміливе, ризиковане та принципове рішення допомогло цьому бренду-челенджеру суттєво примножити свою частку голосу на ринку.
The Last Ever Issue (Gazeta.Pl / Mastercard / BNP Paribas, VMLY&R Poland Warsaw, 2019)
Ця спільна ініціатива принесла Польщі її перший в історії Гран-прі на фестивалі Cannes Lions. Її метою було сприяння гендерній рівності та припинення об’єктифікації польських жінок. Платформою кампанії став, як не дивно, порножурнал. Завдяки такому незвичному вибору медіаканалу, кампанію було почуто і в самій Польщі, і далеко за її межами.