Genpact, глобальна фірма, що спеціалізується на діджитал-трансформації, нещодавно провела 24-годинну еко-кампанію Melting Point, привертаючи увагу громадськості до глобального потепління.
Щоб зібрати кошти на захист полярних шапок Землі, вона вирізала з льоду тритонний гоночний болід команди Envision Virgin Racing, яка бере участь в перегонах електрокарів «Формула E». Цей автомобіль із льоду Genpact встановила посеред Лондона біля Тауерського моста і запросила весь світ повгадувати, скільки відсотків льодової скульптури розтане за 24 години.
Лондонський заїзд «Формули E» відбудеться у ці вихідні, тож така активація напередодні не пройшла повз увагу вболівальників.
Лід на цю скульптуру було отримано у екологічний спосіб з дощової води. За кожну спробу вгадати результат такого 24-годинного тесту, Genpact планує перерахувати по долару у фонд природозахисної організації Arctic Ice Project, яка намагається вповільнити кліматичні зміни, відновлюючи льодову шапку Арктики.
Оскільки Genpact – технологічна компанія, вона й сама долучилася до вгадування, застосувавши свої алгоритми штучного інтелекту. Ці ж самі алгоритми допомагають команді Envision Virgin Racing планувати стратегію перегонів, вираховуючи, скільки кіл на тій чи іншій трасі «Формули E» триватиме заїзд. (Кількість кіл на трасах «Формули E» не фіксована і щоразу варіюється залежно від погодних умов.)
За даними організації A Greener Festival, весь цей захід є вуглецево-нейтральним. А після його завершення, автомобіль із льоду, точніше, талу воду і лід, що залишиться, компанія Genpact використає ще раз. Цього разу вже для конкурсу льодової скульптури Hamilton Ice Sculptors.
А ось, що ганяла замість машин команда Envision Virgin Racing під час карантину…