• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Суспільство та Держава

Фінський бренд одягу Pure Waste запропонував у Чорну п’ятницю «купити друга» для самотніх

29 Листопада, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Чорна п’ятниця вважається найбільшим розпродажем світу, і масштаби цієї події з року в рік лише ростуть. Але замість гучно розрекламованих продажів фінський бренд одягу Pure Waste цього року спільно з благодійною організацією психологічної підтримки HelsinkiMissio запропонував натомість «купити друга» для людей, які потерпають від самотності. Тобто у такий оригінальний спосіб зробити благодійний внесок.

Як показують опитування Global Survey, по всьому світу більше третини всього дорослого населення почувають себе самотніми. І чимало людей намагаються боротися із цим почуттям за допомогою шопінгу, який часто лише погіршує проблему, призводячи до депресії.

Тому фінська громадська організація HelsinkiMissio та бренд Pure Waste і вирішили об’єднати свої зусилля. У Чорну п’ятницю всі продукти в онлайн-магазині цього бренду було замінено на пропозиції зробити благодійний внесок на користь HelsinkiMissio. Але оформлені ці пропозиції Pure Waste були у вигляді закликів «купити друга».

Як зазначає на своєму сайті бренд, жодна людина в ході цієї кампанії не постраждала. Кожен «пожертвуваний друг» становить насправді благодійний внесок у 25 євро. Ця сума є достатньою, щоб компенсувати допомогу спеціально підготованого волонтера HelsinkiMissio для якоїсь самотньої людини.

Туула Колліандер, гендиректорка HelsinkiMissio, пояснює: «Чорна п’ятниця є найбільшою комерційною подією року, але для самотніх людей вона часто стає найчорнішим днем за рік. Тому ми й обрали саме цей день, щоб привернути увагу до проблеми самотності».

Виробник одягу Pure Waste, зі свого боку, ніколи раніше Чорну п’ятницю не відзначав, оскільки це суперечить цінностям бренду. Ця компанія є першопрохідцем в галузі вторинної переробки текстилю, і одяг вона виготовляє виключно з переробленої бавовни, знаходячи застосування відходам текстильної індустрії.

З огляду на все це, така колаборація благодійної організації і соціально свідомого бренду є цілком логічною ідеєю.

Креативним партнером кампанії є агенція TBWA\Helsinki.

Ерно Рейнікайнен, старший креативний директор TBWA\Helsinki, зазначає: «На щастя, ми вже були свідками того, як деякі свідомі бренди відсторонюються від тієї комерційної істерії, яку втілює в собі Чорна п’ятниця. Ми раді можливості працювати з брендами і організаціями, які, так би мовити, «ловлять цей момент», щоб протидіяти наслідкам цього дня і застосувати його натомість для добрих справ».

Джерело 1, 2


Читайте також:

Сміття та футболки на все життя: що продавали британські екоініціативи у Чорну п’ятницю 2020.

Чорна п’ятниця 2021: 70% роздрібних маркетологів стурбовані технічними проблемами.

Теги: психологіясоціальна рекламасуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Реінтеграція ветеранів у бізнес та цивільне життя: безоплатний навчальний курс для HR та власників бізнесу
Відповідальність

Реінтеграція ветеранів у бізнес та цивільне життя: безоплатний навчальний курс для HR та власників бізнесу

23 Травня, 2024

Колеги повертаються з фронту: як допомогти бізнесу екологічно реінтегрувати ветеранів у команду після пережитого на війні? Як провести аналіз, чи готова компанія трансформувати військовий досвід та військову стратегію ветерана і...

Читати даліDetails

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

Інфлюенс-маркетинг чи традиційна реклама? Або чи працюють прогріви? Думка професійного блогера

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.