• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Суспільство та Держава

Фінський бренд одягу Pure Waste запропонував у Чорну п’ятницю «купити друга» для самотніх

29 Листопада, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Чорна п’ятниця вважається найбільшим розпродажем світу, і масштаби цієї події з року в рік лише ростуть. Але замість гучно розрекламованих продажів фінський бренд одягу Pure Waste цього року спільно з благодійною організацією психологічної підтримки HelsinkiMissio запропонував натомість «купити друга» для людей, які потерпають від самотності. Тобто у такий оригінальний спосіб зробити благодійний внесок.

Як показують опитування Global Survey, по всьому світу більше третини всього дорослого населення почувають себе самотніми. І чимало людей намагаються боротися із цим почуттям за допомогою шопінгу, який часто лише погіршує проблему, призводячи до депресії.

Тому фінська громадська організація HelsinkiMissio та бренд Pure Waste і вирішили об’єднати свої зусилля. У Чорну п’ятницю всі продукти в онлайн-магазині цього бренду було замінено на пропозиції зробити благодійний внесок на користь HelsinkiMissio. Але оформлені ці пропозиції Pure Waste були у вигляді закликів «купити друга».

Як зазначає на своєму сайті бренд, жодна людина в ході цієї кампанії не постраждала. Кожен «пожертвуваний друг» становить насправді благодійний внесок у 25 євро. Ця сума є достатньою, щоб компенсувати допомогу спеціально підготованого волонтера HelsinkiMissio для якоїсь самотньої людини.

Туула Колліандер, гендиректорка HelsinkiMissio, пояснює: «Чорна п’ятниця є найбільшою комерційною подією року, але для самотніх людей вона часто стає найчорнішим днем за рік. Тому ми й обрали саме цей день, щоб привернути увагу до проблеми самотності».

Виробник одягу Pure Waste, зі свого боку, ніколи раніше Чорну п’ятницю не відзначав, оскільки це суперечить цінностям бренду. Ця компанія є першопрохідцем в галузі вторинної переробки текстилю, і одяг вона виготовляє виключно з переробленої бавовни, знаходячи застосування відходам текстильної індустрії.

З огляду на все це, така колаборація благодійної організації і соціально свідомого бренду є цілком логічною ідеєю.

Креативним партнером кампанії є агенція TBWA\Helsinki.

Ерно Рейнікайнен, старший креативний директор TBWA\Helsinki, зазначає: «На щастя, ми вже були свідками того, як деякі свідомі бренди відсторонюються від тієї комерційної істерії, яку втілює в собі Чорна п’ятниця. Ми раді можливості працювати з брендами і організаціями, які, так би мовити, «ловлять цей момент», щоб протидіяти наслідкам цього дня і застосувати його натомість для добрих справ».

Джерело 1, 2


Читайте також:

Сміття та футболки на все життя: що продавали британські екоініціативи у Чорну п’ятницю 2020.

Чорна п’ятниця 2021: 70% роздрібних маркетологів стурбовані технічними проблемами.

Теги: психологіясоціальна рекламасуспільство

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Оновлені прогнози розвитку рекламно-комунікаційного ринку України 2025

1 Серпня, 2025
Інсайти

Для тих хто готується до Effie Awards Ukraine 2025 – Effie Workshop

22 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.