Collins Dictionary назвал слово года-2019

«Климатическая забастовка» (climate strike) – главное слово 2019 года по версии Collins Dictionary, сообщает The Guardian. Также на это звание претендовали «восстановление» (rewilding) и «хоуппанк» (hopepunk).

Согласно словарю, климатическая забастовка – это форма протеста, которая выражается тем, что люди пропускают занятия или работу, чтобы приобщиться к демонстрациям, требуя от властей противодействовать климатическим изменениям.

Впервые это выражение произнесли в 2015 году, когда во время конференции ООН по изменению климата в Париже состоялась массовая демонстрация.

Однако массово эту фразу начали использовать только в конце 2018 года, когда шведская активистка Грета Тунберґ решила пропускать школу по пятницам ради протестов перед национальным парламентом, о чем написали топовые издания мира. В сентябре 2019-го около шести миллионов человек присоединились к всемирной климатической забастовке.

Лексикографы словаря Коллинза отметили, что использование фразы «климатическая забастовка» возросло в сто раз, что является самым высоким показателем этого года.

Фото: www.wired.com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Оголошено півфіналістів та експертів докторинг-майстерні PITCH UA 3

Третій сезон конкурсу соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну PITCH UA стрімко набирає обертів. Цього року до PITCH ...

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

мобільний павільйон House of Europe

House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон

Минулого року разом з молодими українськими архітекторами Іваном Протасовим, Яною Бучацькою, Дмитром Міхєєвим і Тарасом Бараном команда House of Europe розробила мобільний павільйон. Це ...

Google запустив новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture» для школярів, вчителів та батьків

Google запускає новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture». Мета проєкту — допомогти вчителям, учням та їхнім батькам ...

Останній випуск Twój Weekend: «Каннські Леви» представили чи не найдивнішу платформу для соціальної кампанії

Агенція YMLY&R Poland у своїй кампанії на підтримку гендерної рівності звернулися до всієї країни з, мабуть, найнезвичнішої платформи для такої комунікації.