• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Суспільство та Держава

Cerveza Patagonia та канатохідці між хмарочосами нагадують про важливість душевного здоров’я

13 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Чи знайдеться краще місце для того, щоб погойдатися в гамаку, ніж 135-метрова прірва між двома хмарочосами?

Саме це, а також ряд інших небезпечних трюків, здійснили нещодавно в Сан-Паулу канатохідці, залучені для цієї кампанії пивоварним брендом Cerveza Patagonia, який належить AB InBev. Сама кампанія має назву The Mountain Intervention, а участь в ній взяли десять спортсменів-канатохідців.

В ході цього висотного шоу в певні моменти канатохідці зупинялися і розгортали плакати зі зверненими до перехожих закликами замислитися про шалений темп життя у мегаполісі та поглянути на життя з нової перспективи.

Один такий плакат, наприклад, проголошував «Обрій — то ще не межа», а інший питав «Бачите, наскільки рівновага важлива?»

Чому саме гори і такий альпінізм? А хоча б і тому, що цей бренд було названо на честь гірського хребта у Південній Америці.

Зокрема, у вересні бренд Cerveza Patagonia провадив кампанію The Mountain Experiment. В ході її людей відправляли в гори, щоб у такий спосіб допомогти їм зняти стрес і позбутися тривожності.

Що ж до The Mountain Intervention, то Бернардо Таварес, засновник агенції Beta Collective, яка створила цю активацію, зазначає: «Розробка проєктів для Cerveza Patagonia завжди була цікавою справою. Для нас це можливість створити амбітний задум і буквально запустити його в небо. А також випити непоганого пива і отримати задоволення, вигадуючи дотепні послання. З такою роботою навіть не треба рушати в гори, щоб розслабитися».

А творчий дует Фабіо та Марілья Мейреллес, які зняли це запаморочливе відео, додають: «Робота, яка веде нас у такі неочікувані місця як вершина гори або вершина найвищого хмарочоса, завжди ставить перед нами нові виклики. Але коли нам дають можливість креативно мислити, як це буває з відео для Cerveza Patagonia, долання цих викликів варте того».

Джерело


Читайте також:

Різдвяна мелодія для душевного спокою була створена британськими креативниками.

Канадські креатори створили одяг-камуфляж душевного здоров’я.

Коли душевне здоров’я – порохова діжка: організація Sandy Hook Promise розповідає про підлітків та локдаун.

Теги: здоров'япсихологіясуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

«Якісні ліки для всього світу»: MAKE SENSE створили кампанію про глобальну експансію Farmak

Adsapience створив унікальний LifeSavingTruck для донорства крові, що подорожує країною

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.