Бренд «ХУІЗІТ» та Saatchi & Saatchi випускають лімітовану колекцію футболок на підтримку прав жінок

Saatchi & Saatchi Ukraine у колаборації з українським брендом гендерно-нейтрального одягу «Who is it? / ХУІЗІТ» анонсували вихід лімітованої колекції футболок на підтримку шахової судді з Ірану — Шоре Байат.

На території Ірану жінки зобов’язані покривати голову, у випадку недотримання цієї вимоги настає адміністративна або дисциплінарна відповідальність. Під час Чемпіонату світу з шахів серед жінок у Шанхаї на одному із знімків Шоре Байат була показана у ракурсі, з якого головне вбрання непомітне. Хоча на іншому фото цього ж моменту видно її голову під шарфом.

Перший знімок спричинив обурення іранців та цькування у місцевих ЗМІ, адже поява жінки з непокритою головою на публіці — неприйнятна поведінка за суспільними нормами країни. Після цього судді не залишалось нічого, окрім продовжити виконувати свою роботу вже без хіджаба. Тепер Шоре не може повернутися на Батьківщину, так як її можуть арештувати і ніхто не гарантує її безпеку.

Як зазначають представники бренду, для світової спільноти — це нонсенс, що у 2020 році безпека жінки залежить від її одягу та дотримання «суспільних норм». У Saatchi & Saatchi додають, що жінка — не пішак на шахівниці. Вона – не безправна і безпорадна. 

Пішак — може побити й короля! Цей меседж, вважають креативники, має привернути увагу спільноти до й досі обмежених прав мільйонів жінок у деяких регіонах світу. Бо кожен, хто виступає проти системи — пішак. У хустці він чи ні.

Усі, хто хоче долучитися до акції підтримки Шоре Байат — можуть замовити брендову футболку «Who is it? / ХУІЗИТ», на якій літера «і» замінена на образ пішака із прорізом, що є метафорою хіджабу. Щоб кожен, хто зустріне власника такої футболки, згадав про те, що і пішак може побити короля, варто лиш зробити правильний хід.

За посиланням новина щодо інциденту: https://www.bbc.com/news/world-europe-51103686

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Організація Грети Тунберг саркастично рекламує втечу із Землі на Марс

Саркастична реклама марсіанського туризму звернена до тих 99% населення планети, які ніколи не зможуть дозволити собі втечу із Землі на Марс.

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Держкіно презентує онлайн-довідник національних фільмів

Онлайн-довідник «База національних фільмів України» – найповніша база даних за національними фільмами, професіоналами кіновиробництва та компаніями-виробниками України. Держкіно має на меті ...

McDonald’s здійснює глобальний редизайн упаковки

McDonald’s і команда дизайн-агенції Pearlfisher здійснюють глобальний редизайн упаковки бренду. В центрі редизайну — графічна система, яка служить єдиним візуальним ...