Saatchi & Saatchi Ukraine у колаборації з українським брендом гендерно-нейтрального одягу «Who is it? / ХУІЗІТ» анонсували вихід лімітованої колекції футболок на підтримку шахової судді з Ірану — Шоре Байат.

На території Ірану жінки зобов’язані покривати голову, у випадку недотримання цієї вимоги настає адміністративна або дисциплінарна відповідальність. Під час Чемпіонату світу з шахів серед жінок у Шанхаї на одному із знімків Шоре Байат була показана у ракурсі, з якого головне вбрання непомітне. Хоча на іншому фото цього ж моменту видно її голову під шарфом.

Перший знімок спричинив обурення іранців та цькування у місцевих ЗМІ, адже поява жінки з непокритою головою на публіці — неприйнятна поведінка за суспільними нормами країни. Після цього судді не залишалось нічого, окрім продовжити виконувати свою роботу вже без хіджаба. Тепер Шоре не може повернутися на Батьківщину, так як її можуть арештувати і ніхто не гарантує її безпеку.

Як зазначають представники бренду, для світової спільноти — це нонсенс, що у 2020 році безпека жінки залежить від її одягу та дотримання «суспільних норм». У Saatchi & Saatchi додають, що жінка — не пішак на шахівниці. Вона – не безправна і безпорадна. 

Пішак — може побити й короля! Цей меседж, вважають креативники, має привернути увагу спільноти до й досі обмежених прав мільйонів жінок у деяких регіонах світу. Бо кожен, хто виступає проти системи — пішак. У хустці він чи ні.

Усі, хто хоче долучитися до акції підтримки Шоре Байат — можуть замовити брендову футболку «Who is it? / ХУІЗИТ», на якій літера «і» замінена на образ пішака із прорізом, що є метафорою хіджабу. Щоб кожен, хто зустріне власника такої футболки, згадав про те, що і пішак може побити короля, варто лиш зробити правильний хід.

За посиланням новина щодо інциденту: https://www.bbc.com/news/world-europe-51103686

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Шедеври світового живопису закликають протистояти коронавірусу

Міністерство культури та інформаційної політики України підтримало інформаційну кампанію «Мистецтво Карантину», ідея якої належить креативній агенції LOOMA. Надзвичайна ситуація, масова ...

Кураж онлайн кавер

Кураж онлайн продовжується: розклад активностей на тиждень

Кураж — улюблена київська барахолка — із приходом карантину вийшов в онлайн, щоб не розлучатися зі своїми гостями. Онлайн-заходи вдало ...

Співачка Grimes випустила кліп на фоні зеленого екрану, з яким можна експериментувати досхочу

Із сучасним програмним забезпеченням кліп на фоні зеленого екрану легко перетворюється на канву, з якою креатор може робити що завгодно.

5 фільмів для розвитку креативного мислення

5 фільмів для розвитку креативного мислення

Креативність уже давно стала новою валютою у світі маркетингу та бізнесу. Сьогодні серед величезного інформаційного потоку помітний і успішний лише ...

Nebo на культурній орбіті

Nebo на культурній орбіті: курс на щось хороше

Привіт, земляни! Команда агенції Nebo ideas agency повернулася на місце зльоту, аби знову розповісти вам про культурні тренди світу. За ...

public-FIAT---500E---81585906322--default--1280_1

Світломузика для електрокарів: Fiat співпрацює з модними брендами

В рамках нової місії компанія Fiat співпрацює з італійськими модними брендами та закликає всіх до підтримки екології у своєму житті.