Зараз, влітку, для американських дітлахів саме настав час встановлювати свої ятки з продажу лимонаду. От тільки у розпал пандемії ці найменші підприємці аж ніяк не можуть похвалитися напливом покупців, оскільки соціальне дистанціювання змушує всіх триматися подалі від таких торгових точок. Економічні наслідки COVID-19 у США призводять до того, що великий бізнес готовий йти по головах малого бізнесу, зазіхаючи на ту фінансову підтримку, що призначалася дрібним підприємцям. Тому, щоб допомогти найменшим з дрібних підприємців – дітям, які продають лимонад – бренд лимонаду Country Time створив Littlest Bailout Relief Fund. Цей фонд надає фінансову підтримку тим дітям, яким довелося через пандемію згорнути свої ятки з продажу лимонаду.
За задумом, така кампанія від бренду Country Time має допомогти дітям не розчаруватися у продажі лимонаду, чесній праці та підприємництві.
Щоб отримати фінансову допомогу, яка являє собою чек на 100 доларів або подарункову картку, діти та їх батьки чи опікуни мають подати заявку онлайн. Серед претендентів буде обрано 1000 переможців. Такий чек компенсує втрачений дохід від продажу лимонаду і водночас трохи посприяє доходам місцевих підприємців, у той час як діти витрачатимуть ці гроші.
Country Time радить кандидатам на таку фінансову допомогу додавати до заявки фото своєї ятки та коротку розповідь, на що вони б витратили таку дотацію, «освіживши місцеву економіку».
Соціальний коментар
Цей фонд Country Time є логічним продовженням попередньої кампанії бренда «Legal-Ade», що пройшла у 2018 році. Тоді бренд сплатив за дітей штрафи до 300 доларів, які місцева влада нарахувала їм за те, що вони ведуть бізнес без ліцензії, а також оплатив їм дозволи на продаж лимонаду. Кампанія «Legal-Ade» спонукала ряд штатів, зокрема Колорадо та Техас, внести поправки до свого законодавства, дозволивши таким яткам працювати без ліцензії.
Цього року бренд Country Time приєднався до тих голосів, які критикують реалізацію програми U.S. Paycheck Protection, що повинна була допомогти малому бізнесу пережити пандемію. Попри всі добрі наміри у ряді випадків така фінансова допомога була надана великим корпораціям, чиє становище навіть зараз хитким не назвеш. Ситуація була настільки безглуздою, що деякі з великих компаній навіть повернули назад виділені їм кошти.
«Бізнес-модель» лимонадних яток свого часу була використана канадською агенцією Zulu Alpha Kilo як метафора укрупнення рекламного ринку.