• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Бренд Country Time пропонує фінансову допомогу найменшим підприємцям – дітям

16 Липня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Зараз, влітку, для американських дітлахів саме настав час встановлювати свої ятки з продажу лимонаду. От тільки у розпал пандемії ці найменші підприємці аж ніяк не можуть похвалитися напливом покупців, оскільки соціальне дистанціювання змушує всіх триматися подалі від таких торгових точок. Економічні наслідки COVID-19 у США призводять до того, що великий бізнес готовий йти по головах малого бізнесу, зазіхаючи на ту фінансову підтримку, що призначалася дрібним підприємцям. Тому, щоб допомогти найменшим з дрібних підприємців – дітям, які продають лимонад – бренд лимонаду Country Time створив Littlest Bailout Relief Fund. Цей фонд надає фінансову підтримку тим дітям, яким довелося через пандемію згорнути свої ятки з продажу лимонаду.

https://www.youtube.com/watch?v=-Ri1ojB7R-c

За задумом, така кампанія від бренду Country Time має допомогти дітям не розчаруватися у продажі лимонаду, чесній праці та підприємництві.

Щоб отримати фінансову допомогу, яка являє собою чек на 100 доларів або подарункову картку, діти та їх батьки чи опікуни мають подати заявку онлайн. Серед претендентів буде обрано 1000 переможців. Такий чек компенсує втрачений дохід від продажу лимонаду і водночас трохи посприяє доходам місцевих підприємців, у той час як діти витрачатимуть ці гроші.

Country Time радить кандидатам на таку фінансову допомогу додавати до заявки фото своєї ятки та коротку розповідь, на що вони б витратили таку дотацію, «освіживши місцеву економіку».

Соціальний коментар

Цей фонд Country Time є логічним продовженням попередньої кампанії бренда «Legal-Ade», що пройшла у 2018 році. Тоді бренд сплатив за дітей штрафи до 300 доларів, які місцева влада нарахувала їм за те, що вони ведуть бізнес без ліцензії, а також оплатив їм дозволи на продаж лимонаду. Кампанія «Legal-Ade» спонукала ряд штатів, зокрема Колорадо та Техас, внести поправки до свого законодавства, дозволивши таким яткам працювати без ліцензії.

Цього року бренд Country Time приєднався до тих голосів, які критикують реалізацію програми U.S. Paycheck Protection, що повинна була допомогти малому бізнесу пережити пандемію. Попри всі добрі наміри у ряді випадків така фінансова допомога була надана великим корпораціям, чиє становище навіть зараз хитким не назвеш. Ситуація була настільки безглуздою, що деякі з великих компаній навіть повернули назад виділені їм кошти.

Джерело

«Бізнес-модель» лимонадних яток свого часу була використана канадською агенцією Zulu Alpha Kilo як метафора укрупнення рекламного ринку.

Теги: бизнессоціальна рекламасуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність
Маркетинг і Комунікації

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

17 Квітня, 2024

У сучасному світі, де кожен день відбуваються зміни, говорити про толерантність та взаємосприйняття стає все важливіше. Команда My Happy Place, взяла на себе місію не лише говорити про ці цінності,...

Читати даліDetails

Інфлюенс-маркетинг чи традиційна реклама? Або чи працюють прогріви? Думка професійного блогера

«Інфлюенсери – каталізатори змін»: у Києві відбудеться INFLUENCE TALKS FORUM – форум топових інфлюенсерів

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025
Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.