• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Бренд ANDEA створив мило, яке чистить річки (для тих, хто в них пере білизну)

30 Березня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Бренд мінеральної води ANDEA (мета якого захистити природні джерела Анд) та його креативна агенція Fahrenheit DDB створили для жителів Перу мило, яке чистить річки, щоб питна вода не забруднювалася мильною.

Соціальний аспект

Справа в тому, що у світі для 159 мільйонів людей основним джерелом води лишаються природні водойми (річки, струмки, озера, ставки тощо), вода з яких ніяк не обробляється. Через це (і з огляду на деякі культурні особливості) чималий відсоток цих людей пере білизну в тих самих річках, з яких береться питна вода. В Перу, зокрема, для сільських жінок таке спільне прання білизни є важливим соціальним моментом.

На жаль, мило, яке використовується для прання, лише примножує забруднення річкової води, від якої залежить вся спільнота. Люди п’ють з цих річок воду, а обертається це для них численними хворобами.

Тому ANDEA і Fahrenheit DDB вирішили задіяти ті тисячі людей, які перуть білизну в річках, і з їх допомогою розпочати процес знезараження води.

Мило з пробіотиками

До проєкту було залучено також перуанський стартап Cirsys, який шукає технологічні рішення для соціального розвитку. Присвятивши кілька місяців дослідженням, їм вдалося знайти мікроорганізм з пробіотичними властивостями, здатний харчуватися забрудниками річкових вод. Ці мікроорганізми було включено у шматки мила. Так було створено мило AWA, яке під час прання білизни чистить річки. Воно покращує якість води, вилучаючи з неї до 75% забрудників.

Бренд ANDEA оприлюднив формулу мила AWA, давши доступ до нього урядам, некомерційним організаціям, соціальним групам та виробникам мила. Бренд сподівається, що у такий спосіб мило AWA потрапить в потрібні руки та у ті річки, на берегах яких люди живуть за старовинними традиціями. Дізнатися більше про цей проєкт можна на його офіційному сайті.

Джерело

Схожий проєкт свого часу запустила австралійська організація Clean Ocean Foundation, розробивши віск для серфінгу, який нейтралізує кислоти в океанській воді.

Чим тільки не забруднюються річкові води. Іноді навіть доволі громіздкими речами, як доводить ось ця квартира, мебльована сміттям, що пливе за водою.

Теги: екологіяприродасуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Український феномен відновлюваної енергетики: як формується попит на сонячні станції в умовах війни
Бізнес та Інновації

Український феномен відновлюваної енергетики: як формується попит на сонячні станції в умовах війни

17 Вересня, 2024

Із початком війни і обстрілів енергетичної інфраструктури Україна стала унікальним кейсом у світі, де попит на сонячні електростанції та системи резервного живлення розвивається не завдяки, а всупереч усім чинникам: війні,...

Читати даліDetails

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

Інфлюенс-маркетинг чи традиційна реклама? Або чи працюють прогріви? Думка професійного блогера

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.