Бразильська студія зняла анімаційний кліп про випалювання лісів Амазонії

Бразильська анімаційна студія Zombie створила для американського музиканта Moby кліп про випалювання лісів у її рідній країні. Для того, щоб візуально підкреслити контраст між жителями лісу та його ворогами, було майстерно використано текстури персонажів.

Розповідаючи про цей музичний кліп до пісні My Only Love, музикант пояснив, що 90% вирубки дощових лісів відбувається через розширення сільськогосподарських угідь під тваринництво. Ця сумна статистика стала тим посланням, яке музичне відео намагається донести до глядачів у ці кризові часи. Тому Moby запросив креативну команду бразильської студії Zombie не лише зняти кліп, а й самим написати його сценарій, адже висвітлювана проблема їм добре знайома.

Режисер Пауло Гарсія (Paulo Garcia) зазначив: «Ми, бразильці, перебуваємо в центрі цієї дискусії і бачимо на власні очі, як зростають темпи винищення лісів».

Втім, навіть режисер зізнався, що рішення лишити цю історію без щасливого кінця йшло всупереч усім його інстинктам як сторітелера.

«Завдання, яке нам дав Moby, було дуже просте: покажіть мені жахи винищення лісів. Мені не треба чогось поетичного. Лише правда», – розповів він.

Результатом спільної роботи студій Zombie та Blinkink став динамічний та трагічний кліп про випалювання лісів, центральними персонажами якого стала мама-ягуар з дитинчам, а також батько та дитина з місцевих жителів. І у той час, як ліс горить навколо них, всі вони опиняються розділені стіною вогню.

Якщо ви сподівалися, що хтось їх врятує – даремно. В цьому-то й суть.

Вогонь, дерево та метал

Щоб візуально провести межу між жителями лісу та чужинцями, що прийшли до нього, креативна команда Zombie скористалася текстурами персонажів. Гарсія пояснив, що їхні дизайнери вирішили дати всім жителям лісу такий вигляд, щоб вони були схожі на вирізьблені з дерева фігурки. Ідея полягала в тому, щоб справити враження природної гармонії з лісом. Натомість люди, що прийшли до лісу ззовні, є деформованими та вкритими металом. Вони – символ безжалісної цивілізації.

«Ви одразу ж занурюєтеся у сюжет, і вас охоплює страх втратити когось близького, – розповів Гарсія. – І в цьому й полягає сильна сторона анімації – ви можете розповісти будь-яку історію, навіть найжахливішу, не вдаючись до надмірної графічності, й заволодіти увагою глядачів».

Варто зазначити, що завтра, 5 серпня, музикант Moby проводитиме публічну дискусію на своєму каналі Twitch: http://moby.la/twitchYo. Під час неї будуть обговорювати анімацію, екологічні проблеми та музичний кліп до пісні My Only Love. Початок дискусії заплановано на годину дня за північноамериканським тихоокеанським часом (тобто за київським часом це 23:00).

Джерело

Серед творчого доробку студії Zombie є також анімаційна кампанія, присвячена південноафриканським левам.

А одна з кампаній у захист лісів Амазонії пропонує обладнати всю будівельну техніку чипами, які зупинятимуть її при спробі перетнути межі природних територій під захистом ООН.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Акцент на ефективність: як TWIGA Ukraine креативила для Effie Awards Ukraine

Цьогоріч премії для маркетологів та рекламістів Effie Awards Ukraine виповнюється 15 років. До річниці комунікаційна група TWIGA Ukraine підготувала промокампанію, ...

AB InBev Efes Україна та Carlsberg Ukraine створили кампанію до Всесвітнього дня відповідального споживання пива

Аліна Паш, креативники MAKE SENSE та українські пивні гіганти закликають підлітків бути на стилі, а дорослих: «не продавати, не наливати ...

+H22733-FW20_CleanClassics_FD_Stan_Smith-f_FU9609_shot17_MR_029_2048x2048px-657402

Clean Classics: Adidas Originals перевидає знакові силуети з метою зменшення пластикових відходів

adidas Originals перевидає свої культові силуети в рамках вирішення глобальної проблеми нашого покоління — пластикових відходів — і представляє спеціальну ...

Челендж для моряків та інфлюенсерів: як виглядає рекламна кампанія військових США

Військово-морські сили США залучили до челенджу «Sailor VS» ряд популярних відеоблогерів, запросивши їх позмагатися в майстерності з військовими моряками.

Як Snickers страхував людей від «голодних» помилок

Щоб отримати компенсацію безкоштовними шоколадними батончиками, треба було довести, що людина, яка вчинила помилку, була на той момент голодна.

«Мапа реновації»: у Києві створили онлайн-мапу із занедбаними пам’ятками архітектури й історії

У Києві створили онлайн-мапу із занедбаними будівлями «Мапа реновації». Зараз на мапі можна побачити розташування занедбаних пам’яток архітектури й історії лише Шевченківського району Києва. ...