• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

Бразильська студія зняла анімаційний кліп про випалювання лісів Амазонії

4 Серпня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Бразильська анімаційна студія Zombie створила для американського музиканта Moby кліп про випалювання лісів у її рідній країні. Для того, щоб візуально підкреслити контраст між жителями лісу та його ворогами, було майстерно використано текстури персонажів.

Розповідаючи про цей музичний кліп до пісні My Only Love, музикант пояснив, що 90% вирубки дощових лісів відбувається через розширення сільськогосподарських угідь під тваринництво. Ця сумна статистика стала тим посланням, яке музичне відео намагається донести до глядачів у ці кризові часи. Тому Moby запросив креативну команду бразильської студії Zombie не лише зняти кліп, а й самим написати його сценарій, адже висвітлювана проблема їм добре знайома.

Режисер Пауло Гарсія (Paulo Garcia) зазначив: «Ми, бразильці, перебуваємо в центрі цієї дискусії і бачимо на власні очі, як зростають темпи винищення лісів».

Втім, навіть режисер зізнався, що рішення лишити цю історію без щасливого кінця йшло всупереч усім його інстинктам як сторітелера.

«Завдання, яке нам дав Moby, було дуже просте: покажіть мені жахи винищення лісів. Мені не треба чогось поетичного. Лише правда», – розповів він.

Результатом спільної роботи студій Zombie та Blinkink став динамічний та трагічний кліп про випалювання лісів, центральними персонажами якого стала мама-ягуар з дитинчам, а також батько та дитина з місцевих жителів. І у той час, як ліс горить навколо них, всі вони опиняються розділені стіною вогню.

Якщо ви сподівалися, що хтось їх врятує – даремно. В цьому-то й суть.

Вогонь, дерево та метал

Щоб візуально провести межу між жителями лісу та чужинцями, що прийшли до нього, креативна команда Zombie скористалася текстурами персонажів. Гарсія пояснив, що їхні дизайнери вирішили дати всім жителям лісу такий вигляд, щоб вони були схожі на вирізьблені з дерева фігурки. Ідея полягала в тому, щоб справити враження природної гармонії з лісом. Натомість люди, що прийшли до лісу ззовні, є деформованими та вкритими металом. Вони – символ безжалісної цивілізації.

«Ви одразу ж занурюєтеся у сюжет, і вас охоплює страх втратити когось близького, – розповів Гарсія. – І в цьому й полягає сильна сторона анімації – ви можете розповісти будь-яку історію, навіть найжахливішу, не вдаючись до надмірної графічності, й заволодіти увагою глядачів».

Варто зазначити, що завтра, 5 серпня, музикант Moby проводитиме публічну дискусію на своєму каналі Twitch: http://moby.la/twitchYo. Під час неї будуть обговорювати анімацію, екологічні проблеми та музичний кліп до пісні My Only Love. Початок дискусії заплановано на годину дня за північноамериканським тихоокеанським часом (тобто за київським часом це 23:00).

Джерело

Серед творчого доробку студії Zombie є також анімаційна кампанія, присвячена південноафриканським левам.

А одна з кампаній у захист лісів Амазонії пропонує обладнати всю будівельну техніку чипами, які зупинятимуть її при спробі перетнути межі природних територій під захистом ООН.

Теги: відеоекологіякреативмузикатварини

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки
Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025

Міжнародна експансія бізнесу починається з визначення конкурентної стратегії і відповіді на питання – яку цінність бізнес може дати міжнародному ринку? Motorimpex в Україні – це компанія №1 з гідравліки з...

Читати даліDetails

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

РЕКОМЕНДОВАНО

Культура і Життя

Прийом заявок на конкурсну програму №3 «Ти та Київ»: креативне відео про Київ

23 Квітня, 2025
Інсайти

Ребрендинг автоматів AQUABOX: від технічного продукту до стильного міського сервісу

23 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.