• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Боб чи не Боб? або Навіщо бельгійська поліція видає брелоки п’яним водіям

25 Січня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Людей на ім’я Боб в Бельгії вистачає. Але там це не просто ім’я. Це ще й символ тієї однієї тверезої людини на всю компанію, кому потім за кермо сідати. Такі асоціації усталилися у зв’язку із цим іменем чверть століття тому, коли у 1995 році в Бельгії пройшла однойменна соціальна кампанія. Це тлумачення слова «Боб» увійшло у словники та разом із кампанією було запозичене ще рядом європейських країн. Впродовж 25 років бельгійська поліція перевіряла водіїв на алкотестері і видавала брелоки з ім’ям Боб тим із них, хто виявилися тверезими.

Але навіть зараз, коли 98% бельгійців знають, хто такий Боб, водіїв час від часу ловлять у нетверезому стані за кермом автомобіля. А кожна п’ята ДТП трапляється через алкоголь. Тому державна установа VIAS (бельгійська асоціація безпеки на дорогах) та організація OVK (батьки дітей, загиблих на дорозі) разом із агенцією Happiness запустили нову кампанію. Тепер, окрім всім відомих брелоків з іменем Боб для відповідальних водіїв, поліція видаватиме брелоки ще й п’яним водіям. Але імена на них будуть інші: Аксель, Натан, Корвін, Летиція тощо. Вісім імен восьми дітей, які загинули через нетверезих водіїв.

Брелоки для «не Бобів» мають такий само жовтий шрифт, як і відомі майже кожному бельгійцю брелоки для «Бобів». OVK та VIAS сподіваються, що такі брелоки сильніше западуть людям в душу і зроблять те, чого не вдалося зробити штрафам та позбавленню водійських прав.

Такі брелоки вже почали видавати п’яним водіям в ряді локацій під час зимових свят. Але починаючи з минулих вихідних, ця кампанія стає набагато масштабнішою.

За кожним іменем – історія

Отримуючи свої «не бобівські» брелоки, порушники дізнаються історію, яка стоїть за іменем кожної з юних жертв п’яних водіїв. Наприклад, наймолодша з них, Аксель, якій було лише три з половиною роки, разом із матір’ю загинула, коли водій під впливом алкоголю та наркотиків виїхав на тротуар.

Для кампанії було також створено серію відео, де батьки або бабусі та дідусі цих дітей розповідають їх історії.

Безвідповідальні водії, яких виявили в ході таких перевірок на алкотестері, можуть обміняти свої брелоки для «не Бобів» на повторні водійські курси, які проводить VIAS. Під час цих курсів їм, зокрема, докладно роз’яснюють, як саме алкоголь впливає на поведінку за кермом.

Завдяки «Бобу» за минулу чверть століття у Бельгії суттєво знизилася кількість аварій через п’яне водіння. Але їх і там досі трапляється набагато більше, ніж у сусідніх країнах. Тому ці кампанії з брелоками для «Бобів» та «не Бобів» лишаються актуальними й зараз.

Джерело

Теги: автопсихологіясоціальна рекламасуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Реінтеграція ветеранів у бізнес та цивільне життя: безоплатний навчальний курс для HR та власників бізнесу
Відповідальність

Реінтеграція ветеранів у бізнес та цивільне життя: безоплатний навчальний курс для HR та власників бізнесу

23 Травня, 2024

Колеги повертаються з фронту: як допомогти бізнесу екологічно реінтегрувати ветеранів у команду після пережитого на війні? Як провести аналіз, чи готова компанія трансформувати військовий досвід та військову стратегію ветерана і...

Читати даліDetails

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

Інфлюенс-маркетинг чи традиційна реклама? Або чи працюють прогріви? Думка професійного блогера

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.