• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Суспільство та Держава

Бельгійцям запропонували спеціальні кекси Shopcakes, щоб ті не робили покупки натщесерце

26 Листопада, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Ходити до супермаркету натщесерце дійсно не варто — вам складно буде втриматися і не купити більше продуктів, ніж вам насправді треба. А потім чимала частина цих зайвих харчів опиниться на смітнику.

У Бельгії, щоб вирішити цю проблему марнування їжі, агенція Wunderman Thompson Benelux запросила шеф-кухаря Домініка Персуна створити крихітний кекс, який запобігав би спонтанним покупкам під впливом голодного шлунка. Така кампанія була запущена з ініціативи Департаменту сільського господарства та риболовлі і фландрійської Установи з питань відходів, матеріалів та ґрунтів (OVAM).

Кекси Shopcakes, як сподівається агенція, допоможуть поінформувати публіку про проблему марнування їжі і заохотять долучатися до боротьби із цією проблемою.

Домінік Персун розробив цей рецепт, застосувавши інгредієнти, здатні якнайкраще втамувати голод. До того ж, всі ці речі регулярно опиняються на смітнику просто тому, що їхній офіційний термін придатності закінчився або вони втратили принадний вигляд, а не тому, що вони вже непридатні для споживання. Зокрема, кекси Shopcakes містять:

  • банани і їхні природні цукри;
  • горіхи, щоб відчуття ситості трималося довше;
  • цілозерновий хліб, багатий клітковиною, щоб було чим зайняти шлунок;
  • насіння льону, яке стимулює гормони, що викликають відчуття ситості;
  • чорний шоколад, який додає гірчинки і також викликає відчуття ситості.

До запуску цієї кампанії кекси Shopcakes були роздані покупцям, які збиралися зайти до супермаркету Colruyt Laagste Prijzen в Брюгге, щоб ті не купували зайвого у продовольчому відділі.

Речник установи OVAM Ян Верхейєн так пояснив задум цієї кампанії: «Пересічна фламандська родина щороку викидає у сміття 88 кг їжі. Тобто в масштабах всієї Фландрії це перетворюється на 241 тисячу тонн змарнованих харчів. Ми хочемо, щоб люди відповідальніше ставилися до своїх покупок і припинили купувати зайву їжу, яку вони потім все одно викинуть. Своїми кексами Домінік вирішує проблему марнування їжі за допомогою тієї ж таки змарнованої їжі. Він показує людям, як просто зготувати щось, що їх наситить перед походом до магазину. Ми впевнені, що ці смачні кекси зіграють свою роль у боротьбі з марнуванням їжі, для якої часто ще можна було б знайти застосування».

Джерело


Нагадуємо:

Кулінарна книга від IKEA перетворює залишки їжі в інгредієнти для нових страв.

Dole перетворює купи сміття на медіаканал про марнування їжі.

Теги: креативпсихологіясуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.