• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Антропоморфні легені: на даху, на скейті, на сцені. І в соціалці проти підліткового паління

15 Грудня, 2020
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Агенція FCB New York та Управління продовольства і медикаментів США випустили сиквел до своєї серії відео Little Lungs. Три роки тому ця кампанія з маленькими легеньками юного курця, які так і лишилися недорозвиненими, виявилася доволі ефективною.

Цього разу в кампанії для повноти ефекту було задіяно ще й ряд знаменитостей. Поряд з маленькими легенями у відео можна побачити актора Террі Крюса (серіал «Бруклін 9-9» та шоу America’s Got Talent), реперку та акторку Скай Катц (Raven’s Home) і скейтбордиста-віртуоза Тоні Гока.

Чи замислювався хто колись про те, як будуть виглядати знаменитості, представлені у вигляді самих лише легень? Що ж, тепер можна, затамувавши подих, побачити всі ці антропоморфні легені на даху потяга, на скейтборді та на музичній сцені.

Кампанія Little Lungs, як і в першій своїй серії відео, вдається до пластилінової анімації. Знаменитості разом із маленьким L.L. намагаються танцювати та виконувати трюки на скейтборді і знімальному майданчику. Але всі ті цигарки у підлітковому віці не кращим чином вплинули на здоров’я маленьких легень, тож триматися на рівні з іншими їм дуже непросто.

О так, і ще наприкінці кожного відео бідолаха L.L. або розбивається на фарш, або весело палає, або ще якось помирає! Така вже традиція, відколи соціальні відео Little Lungs вперше з’явилися на екранах в 2017 році.

І тоді і зараз режисером цього нагнітання драми заради доброї справи був Пітер Слушка зі студії Hornet.

Час нагадати про себе

За ці три роки ініціатива Little Lungs зібрала 27 мільйонів переглядів на YouTube, а її популярність надихнула людей на створення власних анімаційних роликів про антропоморфні легені.

Звісно, комусь видасться дивним зображати знаменитостей у вигляді легень. Але ніколи не зашкодить спробувати вдихнути нове життя в стару платформу.

«З огляду на те, якою неймовірно впливовою виявилася оригінальна кампанія The Real Cost і, зокрема, її анімація Little Lungs, ми вирішили, що зараз настав слушний час додати щось нове до персонажів, щоб знову привернути до себе увагу підліткової аудиторії, – зазначила Сюзанна Сантьяго, керівна директорка FCB New York. – А підтримка з боку актуальних зараз знаменитостей допоможе нам донести це послання до нашої цільової аудиторії».

Джерело 1, 2


А якщо кому цікаво побачити антропоморфний мозок, пропонуємо переглянути оцю соціальну рекламу.

Теги: Видеоздоров'ясоціальна рекламасуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

«Якісні ліки для всього світу»: MAKE SENSE створили кампанію про глобальну експансію Farmak

Adsapience створив унікальний LifeSavingTruck для донорства крові, що подорожує країною

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.