Щороку компанія Adobe публікує свій Global Emoji Trend Report, з’ясовуючи, як саме ці крихітні піктограми впливають на наше повсякденне спілкування, долаючи мовні бар’єри. Новий такий звіт про найпопулярніші емодзі 2021 року вийшов як раз до неофіційного Дня емодзі, який відзначали минулої суботи, 17 липня.
Для цьогорічного звіту Adobe провела опитування 7000 користувачів емодзі із США, Великобританії, Німеччини, Франції, Японії, Австралії та Південної Кореї. Цих результати були підкріплені власними спостереженнями Adobe, адже ця компанія також регулярно додає нові емодзі до наявних стандартів.
Як з’ясувалося, емодзі «сміх до сліз» є найпопулярнішим. Мабуть, тому, що це – швидкий спосіб без зайвих слів запевнити свого співрозмовника, що ви сказали, те, що сказали, жартома. Наприклад, фраза «у тебе великі неприємності» може бути витлумачена дуже по-різному, залежно від того, надіслана вона разом із цим емодзі або без нього.
«Мова може бути дуже абстрактною, – зазначає типограф Adobe Пол Хант. – Емодзі здатні передати тон мовлення, жести та емоційні реакції краще, ніж на це здатні самі лише слова».
За минулий рік ця їхня здатність стала надзвичайно актуальною, оскільки зараз ми як ніколи покладаємося на цифрові комунікації.
Чимала частина емодзі призначена для передачі позитивних емоцій, тож їх нескладно вставити в бесіду, щоб трохи підбадьорити співрозмовників.
До того ж, як з’ясувало дослідження, емодзі допомагають пробудити в людях почуття емпатії. Ці милі кольорові піктограми мають неабияку здатність зміцнювати стосунки між людьми.
А оскільки останнім часом емодзі стають дедалі інклюзивнішими, охоплюючи різні відтінки шкіри, інвалідність та ЛГБТ+ спільноту, ця тенденція лише посилюватиметься.
Весь звіт про найпопулярніші емодзі 2021 року можна переглянути тут.
Ось декілька основних висновків, яких у ньому дійшла команда Adobe.
89% користувачів емодзі погоджуються, що емодзі допомагають їм долати мовні бар’єри у спілкуванні.
88% користувачів емодзі схильні поставитися з більшою емпатією до людини, яка також використовує емодзі.
75% користувачів емодзі стверджують, що це цілком нормально, в якості короткої відповіді надіслати один лише емотикон без жодних слів.
А використання емодзі на роботі пришвидшує обмін ідеями, допомагає ефективніше приймати командні рішення та зменшує потребу в дзвінках і нарадах.
До роботи найефективніше мотивують ось ці три емодзі:
А ось ці три – найчастіше виявляються витлумаченими хибно:
Та й загалом, коли мова заходить про побачення та флірт, ось ті емодзі, які здатні вам допомогти або «потопити» вас: