Форум Креативних Індустрій

Це власний елемент заголовка

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Новини від Cannes Lions: Левів буде вдвічі більше

Організатори Cannes Lions підтвердили, що цього року вручення Левів відбуватиметься, як зазвичай, протягом третього тижня червня 2021 року. Після перенесення минулорічних нагород журі ...

Новини від Cannes Lions: Левів буде вдвічі більше

Організатори Cannes Lions підтвердили, що цього року вручення Левів відбуватиметься, як зазвичай, протягом третього тижня червня 2021 року. Після перенесення минулорічних нагород журі ...

Виконавчий директор «Каннських Левів» Саймон Кук про майбутнє маркетингу в мінливому кліматі

Cпеціально для звіту The Future CMO 2020 від Raconteur Саймон Кук, виконавчий директор Міжнародного фестивалю креативності «Каннські Леви», пояснює, чому ...

Як креативно провести тест-драйв: шість прикладів від переможців Cannes Lions

Серед прикладів того, як можна креативно провести тест-драйв, є і дитина за кермом, і дитячі коляски для дорослих, і перевірка на поліграфі.

Підробки, ковбої та кебаб: стильні й провокативні кампанії Diesel

Підробки, ковбої та кебаб: стильні й провокативні кампанії Diesel

Мости, черги та ковбойські дуелі: добірка, що показує, яким чином кампанії Diesel незмінно розбивають кліше, щоб збудувати бренд з яскравою особистістю.

Вакцини, весілля і екскурсія на Марс: шість VR-кампаній, що апелюють до емпатії та фантазії

Вакцини, весілля і екскурсія на Марс: шість VR-кампаній, що апелюють до емпатії та фантазії

Віртуальна реальність здатна розважати, викликати співчуття та відволікати від стресу, як доводять шість VR-кампаній, що апелюють до емпатії та фантазії.

Бритви, барабани та безпечні автівки: кампанії, що сприяють безбар’єрності та інклюзивності

Бритви, барабани та безпечні автівки: кампанії, що сприяють безбар’єрності та інклюзивності

Під час Cannes Lions 2019 кампанії, що сприяють безбар’єрності та інклюзивності, становили більше половини номінантів нової категорії Creative Strategy.

Організатори Cannes Lions запрошують до участі у Young Lions Live Award

Організатори фестивалю «Каннські Леви» запрошують до участі у Young Lions Live Award

Young Lions Live Award — конкурс для креативних пар віком від 18 до 30. Ви можете бути студентами, співробітниками агенції, ...

Ретро-ігри та бойові банщиці: кампанії, що стали доказом ефективності лоу-фай контенту

Існує кілька дієвих стратегій, які сприяють ефективності лоу-фай контенту. Стиль ретро та навмисно недоладно зроблена реклама входять до їх числа.

«Правда того варта»: як створювалася кампанія The Truth Is Worth It видання The New York Times

Люди цінують правду, але не завжди згодні з тим, що за неї треба платити. Тому кампанія The Truth Is Worth It мала змінити поведінку цілого покоління.

Підсумки другого дня LIONS Live від Ансельмо Рамоса, співзасновника агенції GUT

Ансельмо Рамос свого часу здобув понад 200 Левів в Каннах. Ось п’ять ключових інсайтів, які, на його думку, слід засвоїти з програми другого дня онлайн-заходу.

Організатори Cannes Lions оголосили про створення нового бренду LIONS

Створення нового бренду LIONS дозволяє організації запропонувати доступ до всіх своїх сервісів з єдиної платформи The Home of Creativity.

Підсумки першого дня LIONS Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня LIONS Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня онлайн-заходу було підведено Аною Анджелік, яка назвала п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе.

Паперові мотоцикли та пластилінові зайці: шість кампаній, що вражають майстерністю анімації

Серед кампаній, що відзначилися майстерністю анімації, можна побачити теплі різдвяні історії, метаморфози мотоциклу та різнокольорових пластилінових зайців.

Шість прикладів інноваційного маркетингу телекомунікаційних компаній

Шість прикладів інноваційного маркетингу телекомунікаційних компаній

Кілька прикладів того, як креативність та винахідливість у маркетингу телекомунікаційних компаній дозволили їм розбудувати бренд та примножити аудиторію.

Lynxlive_1

Фестиваль креативності Dubai Lynx проведе в жовтні онлайн-захід Lynx Live Virtual

Онлайн-захід Lynx Live Virtual відбуватиметься 5–7 жовтня. В цей час платформа LIONS Live зосередить свою увагу на контенті, пов’язаному з регіоном MENA.

LIONS Live повернеться у жовтні: більше кейсів та практичних порад

Отримати доступ до жовтневого онлайн-заходу, так само як і минулого разу, можна абсолютно безкоштовно з усіх куточків світу.

Cannes-Lions-x-Warc-Effectiveness-Code-Hero

LIONS Live: 10 запитань авторові концепції шести сходинок креативної ефективності

Експерт-маркетолог Джеймс Гарман відповів на 10 найтиповіших запитань про концепцію шести сходинок креативної ефективності, співавтором якої він є.

Відкрито попередню реєстрацію на Young Lions Competitions 2021

Представництво Cannes Lions в Україні анонсує попередню реєстрацію до 7 конкурсних категорій Young Lions Competitions (YLC) включно з Young Lions ...

Конкурс молодих маркетологів: історії, висновки та поради від переможців YMC Ukraine 2020

На початку місяця конкурс молодих маркетологів Young Lions Marketers Competition Ukraine 2020 оголосив переможця. Ним стала команда Володимира Соболева, CMO ...

Історії переможців YLC Ukraine

Inside YLC Ukraine 2020: історії та поради від переможців конкурсу молодих креаторів

Минулого тижня Young Lions Competitions Ukraine 2020 оголосив переможців. Команди, які посіли перше місце в категоріях Print, Design та Film, ...

Дайджест LIONS Live: інсайти від членів журі «Каннських Левів» і не тільки

Дайджест LIONS Live: інсайти від членів журі «Каннських Левів» і не тільки

Нагадуємо, через пандемію COVID-19 Міжнародний фестиваль креативності «Каннські Леви» скасували. Замість цього організатори запросили світову креативну спільноту на безкоштовний онлайн-захід ...

Визначено переможців Young Lions Competitions Ukraine 2020

Міжнародне журі визначило переможців українського Young Lions Competitions в категоріях Print, Film та Design. Команди, які посіли перше місце в ...

YMC 2020 - Winners Ukraine

Анонсовано переможця Young Lions Marketers Competition Ukraine 2020

Команда Володимир Соболев та Карина Корейба, які запропонували стратегію на бренді Backstage beauty salons, представлятимуть Україну на конкурсі молодих маркетологів ...

LIONS Live: голова журі категорії Film прогнозує розквіт після кризи та задає три слушних питання

Наступного року журі категорії Film очолить Річард Брім, креативний директор агенції adam&eveDDB, у якого є дуже чітка система оцінювання креативних робіт.

Визначено кращі агенції десятиліття за рейтингами Cannes Lions

На зламі десятиліть організатори Cannes Lions оприлюднили свій рейтинг агенцій. Загалом було присуджено шість регіональних винагород та шість глобальних.

Cannes Lions назвали BBDO Worldwide креативною мережею десятиліття

Міжнародний фестиваль креативності Cannes Lions в опублікованому сьогодні звіті Lions Creativity Report of the Decade визнав BBDO Worldwide креативною мережею ...

LIONS Live: голова журі Outdoor Lions закликав до простоти та гумору в креативі

LIONS Live: голова журі категорії Outdoor закликав до простоти та гумору в креативі

Креативний директор AlmapBBDO, який наступного року очолить журі категорії Outdoor, сформулював кілька принципів, за якими буде визначено переможця.

LIONS Live: першопроходець у сфері VR та AR спрогнозував майбутнє сторітелінгу

Директор з інновацій Unity і першопроходець у сфері VR та AR Тоні Парізі впевнений: імерсивні технології – ось що приведе сторітелінг до нового відродження.

Publicis Groupe вирішила провести власні «Канни»

Publicis Groupe вирішила провести власні «Канни»

Цього року через пандемию коронавірусу Міжнародний фестиваль креативності Cannes Lions було скасовано. Але група агентств Publicis Groupe вирішила провести власний ...

LIONS Live: 7 порад від Diageo щодо підтримки гендерної рівності в рекламі

Команда Diageo переконана, що гендерну рівність можна зробити нормою суспільства за допомогою того, що ми показуємо в рекламі.