• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Новини

Спікери Cannes Lions 2020: чи не в креативності полягає справжній секрет безперервного успіху?

16 Березня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Cannes Lions
Share on FacebookShare on Twitter

Під час фестивалю Cannes Lions 2020 з вами поділяться досвідом ті компанії, які розкрили для себе секрет безперервного успіху: від 8-річного бренда до завжди молодого 118-річного. І завдячують вони своїм успіхом саме креативності. Спікери виступатимуть від імені брендів та агенцій, які вплинули на культуру, досягли комерційного успіху та впродовж років демонстрували стабільно високі результати, ставши такими, якими прагне стати кожна компанія: водночас іконічними та ефективними.

Бренд з одним із найшвидших у світі темпів розвитку

Ми матимемо можливість послухати розповідь Еріка Еджа, старшого віце-президента з маркетингу та комунікацій бренда Postmates, який існує ось уже 8 років, та Джо Стейплза, креативного директора агенції Mother, про те, як ця служба доставки їжі здобула чималу популярність серед знаменитостей, якою вона завдячує своїй брутальній чесності та неперевершеній харизмі.

Знову в строю після корпоративного скандалу

82-річні бренди також обирають чесність в креативності. Скотт Кеог, колишній директор з маркетингу Audi та нинішній гендиректор Volkswagen North America, і Лео Премутіко, креативний директор та співзасновник агенції Johannes Leonardo, розкажуть, як ретроспективна креативна робота допомогла відновити репутацію компанії через три роки після одного з найбільших скандалів в її історії.

Трансформація історичного бренда

І не варто забувати про бренд, який існує ось уже 118 років: Target. У 2016 році ця роздрібна торгова мережа вартістю у 76 мільярдів доларів опинилася на розпутті. Ви матимете можливість почути, як вона реформувала себе і успішно відстояла своє право зватися іконічним брендом. Рік Гомез, директор з маркетингу, цифрових технологій та стратегічного планування, детально розгляне, як бренду Target, якого ледве не спіткало забуття, вдалося знову стати лідером ринку.

Креативний прорив на одному з найбільших ринків світу

Ми також матимемо нагоду дізнатися про те, як саме міжнародним брендам вдається досягти успіху на одному з найбільших споживчих ринків світу: у Китаї. Компанії Coca-Cola та Reckitt Benckiser Group, від імені яких виступатимуть відповідно Річард Коттон та Сінтія Чен, а також Паллі Чау, яка очолює агенцію Cheil Greater China, поділяться досвідом того, як вони перетворювали абсолютно невідомі на цьому ринку бренди на предмети першої необхідності у повсякденному житті споживачів.

Про оригінальність мислення та послідовну креативну концепцію, у яких полягає секрет безперервного успіху, розкажуть також і інші спікери, серед яких:

  • Гері Вайнерчук з VaynerMedia,
  • Арі Вайсс з DDB Worldwide та Мішель Сент-Жак з Molson Coors,
  • Роб Рейллі з McCann Worldgroup та Кетлін Голл з Microsoft,
  • Блейк Кодвелл з Day One Agency та Трессі Ліберман з Chipotle Mexican Grill.

Загалом спікерів заявлено більше сотні. Ознайомитися з повним списком можна тут.

Теги: cannes lionsподіїфестивалі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025
Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025

4 червня Київ засвітився новими сенсами — саме тут відбувся MRKTNG MRTHN «Під сонцем інсайтів», організований онлайн-медіа про маркетинг, комунікації та креатив MMR спільно з бізнес/медіа-холдингом ekonomika+. На одній сцені...

Читати даліDetails

Оголошено переможців Українського відбору на міжнародний конкурс Креативності в Каннах (Cannes Young Lions & Young Marketers Competition).

UKRAINIAN DESIGN AND INNOVATION WEEK анонсує четвертий сезон

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.