Проєкт AI Versus від ISD Group продовжує збирати нагороди

Команда ISD Group отримала 2 срібних олівця на The One Show 2020 і дерев’яний олівець на D&AD у категоріях Creative Use of Data і Digital Craft. Нагороди були отримані ISD Group за проєкт AI Versus, розроблений спільно з рекламним агентством «Восход».

Про це повідомляє співзасновник та креативний директор ISD Group Віктор Шкурба на своїй Facebook-сторінці:

Про AI Versus

Нагадаємо: ідея проєкту полягала в тому, щоб продемонструвати тонку різницю між новинами на двох російських телеканалах і порівняти, як вони впливають на світогляд людей. Для цього були створені два штучних інтелекти, що були схожими на дітей-близнюків, які нічого не знали про цей світ і не мали життєвого досвіду. Їх розум був чистим, тому їх виховували відповідно до новинних програм каналу «Росія-1» та каналу «Дождь». Протягом шести місяців у кожного інтелекту був свій особистий світогляд, сформований через погляд тих засобів масової інформації, які він спостерігав. Різниці в їх світоглядах та словникових запасах довели одне: нашу особистість формує те, що ми споглядаємо на екрані.

Нагадаємо також, що нещодавно ISD Group отримала за проєкт AI Versus нагороди Webby Awards та «золото» на фестивалі реклами та відео Ciclope Festival в Берліні. Цей проєкт був відзначений на Міжнародному фестивалі креативності Cannes Lions у 2019 році. Бронзового Лева проєкт отримав у категорії Creative Data / Data Storytelling.

Про D&AD:

D&AD (Design and Art Direction) — створена в 1962 році престижна премія в галузі дизайну та реклами некомерційної організації Британської асоціації дизайнерів і арт-директорів (Лондон). Девіз організації вписаний в її логотип: «Наша мета — поширювати творчі стандарти, навчати, надихати і впроваджувати якісні дизайн і рекламу».

На щорічній церемонії присудження премій D&AD вручаються «Жовтий олівець» — еквівалент срібної медалі, а також «Чорний олівець», який прирівнюється до золотої медалі.

Про The One Show

Фестиваль креативності The One Show проводиться в Нью-Йорку з 1973 року. В рамках конкурсу експертне журі оцінює роботи агентств з усього світу в 14-ти номінаціях.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

Нарбут

Вийшла друком книга «Нарбут» з унікальною обкладинкою кожного примірника в накладі

Вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки та ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

Філософський Сад

Проєкт «Філософський Сад» відкриває доступ до серії подкастів та лонгрідів про культуру

Кожен подкаст і лонгрід проєкту «Філософський Сад» — це бесіда і пошук відповіді на запитання: «Якою мовою люди мистецтва говорять ...

Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Техогляд дитини: Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Інтернет-журнал Platfor.ma разом з ЮНІСЕФ Україна та USAID вирішили креативно нагадати про важливість та необхідність вакцинації. Разом вони розробили проєкт ...