Проєкт AI Versus від ISD Group продовжує збирати нагороди

Команда ISD Group отримала 2 срібних олівця на The One Show 2020 і дерев’яний олівець на D&AD у категоріях Creative Use of Data і Digital Craft. Нагороди були отримані ISD Group за проєкт AI Versus, розроблений спільно з рекламним агентством «Восход».

Про це повідомляє співзасновник та креативний директор ISD Group Віктор Шкурба на своїй Facebook-сторінці:

Про AI Versus

Нагадаємо: ідея проєкту полягала в тому, щоб продемонструвати тонку різницю між новинами на двох російських телеканалах і порівняти, як вони впливають на світогляд людей. Для цього були створені два штучних інтелекти, що були схожими на дітей-близнюків, які нічого не знали про цей світ і не мали життєвого досвіду. Їх розум був чистим, тому їх виховували відповідно до новинних програм каналу «Росія-1» та каналу «Дождь». Протягом шести місяців у кожного інтелекту був свій особистий світогляд, сформований через погляд тих засобів масової інформації, які він спостерігав. Різниці в їх світоглядах та словникових запасах довели одне: нашу особистість формує те, що ми споглядаємо на екрані.

Нагадаємо також, що нещодавно ISD Group отримала за проєкт AI Versus нагороди Webby Awards та «золото» на фестивалі реклами та відео Ciclope Festival в Берліні. Цей проєкт був відзначений на Міжнародному фестивалі креативності Cannes Lions у 2019 році. Бронзового Лева проєкт отримав у категорії Creative Data / Data Storytelling.

Про D&AD:

D&AD (Design and Art Direction) — створена в 1962 році престижна премія в галузі дизайну та реклами некомерційної організації Британської асоціації дизайнерів і арт-директорів (Лондон). Девіз організації вписаний в її логотип: «Наша мета — поширювати творчі стандарти, навчати, надихати і впроваджувати якісні дизайн і рекламу».

На щорічній церемонії присудження премій D&AD вручаються «Жовтий олівець» — еквівалент срібної медалі, а також «Чорний олівець», який прирівнюється до золотої медалі.

Про The One Show

Фестиваль креативності The One Show проводиться в Нью-Йорку з 1973 року. В рамках конкурсу експертне журі оцінює роботи агентств з усього світу в 14-ти номінаціях.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Усі медичні послуги в смартфоні: Fedoriv Agency презентували оновлений сервіс Doc.ua

Медичний онлайн-хаб Doc.ua презентував нове позиціювання та мобільний застосунок, у якому зібрано 1500 закладів охорони здоров’я, 11400 лікарів і понад ...

Kyiv Art Fair відбудеться з 20 по 23 серпня на новій локації — Parkovy

Протягом чотирьох днів з 20 по 23 серпня у киян і гостей столиці буде можливість відвідати традиційну культурну подію — ...

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Креативна агенція vandog agency здійснила ребрендинг Національного ботанічного саду імені Миколи Гришка (тепер вже ботсаду ім. Гришка). В основу нової ...

Nova Poshta Global стирає кордони в онлайн-покупках

Щоб заохотити клієнтів до замовлень по всьому світу, Нова пошта Глобал запустила нову комунікаційну платформу. Стратегію та кампанію розробили в ...

Міжнародний конкурс урбаністичного фотомистецтва готується обирати переможців

Міжнародний конкурс Urban Photo Awards, який цього року відбудеться вже водинадцяте, назвав тих фотографів, що змагатимуться за першість у 2020 році.

Проєкт Ukraine WOW для «Укрзалізниці» став переможцем SABRE Awards

Учора в Лондоні відбулася церемонія нагородження премії SABRE Awards EMEA 2020, яка відзначає найкращі світові проєкти у сфері комунікацій. Проєкт ...