Проєкт AI Versus від ISD Group продовжує збирати нагороди

Команда ISD Group отримала 2 срібних олівця на The One Show 2020 і дерев’яний олівець на D&AD у категоріях Creative Use of Data і Digital Craft. Нагороди були отримані ISD Group за проєкт AI Versus, розроблений спільно з рекламним агентством «Восход».

Про це повідомляє співзасновник та креативний директор ISD Group Віктор Шкурба на своїй Facebook-сторінці:

Про AI Versus

Нагадаємо: ідея проєкту полягала в тому, щоб продемонструвати тонку різницю між новинами на двох російських телеканалах і порівняти, як вони впливають на світогляд людей. Для цього були створені два штучних інтелекти, що були схожими на дітей-близнюків, які нічого не знали про цей світ і не мали життєвого досвіду. Їх розум був чистим, тому їх виховували відповідно до новинних програм каналу «Росія-1» та каналу «Дождь». Протягом шести місяців у кожного інтелекту був свій особистий світогляд, сформований через погляд тих засобів масової інформації, які він спостерігав. Різниці в їх світоглядах та словникових запасах довели одне: нашу особистість формує те, що ми споглядаємо на екрані.

Нагадаємо також, що нещодавно ISD Group отримала за проєкт AI Versus нагороди Webby Awards та «золото» на фестивалі реклами та відео Ciclope Festival в Берліні. Цей проєкт був відзначений на Міжнародному фестивалі креативності Cannes Lions у 2019 році. Бронзового Лева проєкт отримав у категорії Creative Data / Data Storytelling.

Про D&AD:

D&AD (Design and Art Direction) — створена в 1962 році престижна премія в галузі дизайну та реклами некомерційної організації Британської асоціації дизайнерів і арт-директорів (Лондон). Девіз організації вписаний в її логотип: «Наша мета — поширювати творчі стандарти, навчати, надихати і впроваджувати якісні дизайн і рекламу».

На щорічній церемонії присудження премій D&AD вручаються «Жовтий олівець» — еквівалент срібної медалі, а також «Чорний олівець», який прирівнюється до золотої медалі.

Про The One Show

Фестиваль креативності The One Show проводиться в Нью-Йорку з 1973 року. В рамках конкурсу експертне журі оцінює роботи агентств з усього світу в 14-ти номінаціях.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Depositphotos запустив новий онлайн-інструмент для зручної роботи з контентом

Міжнародний фотобанк Depositphotos запустив безкоштовний онлайн-інструмент для автоматичного видалення фонів, який не потребує навичок дизайну. Він працює на базі штучного ...

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.

Врятувати кролика Ральфа: голлівудські зірки озвучили відео проти випробувань на тваринах

Тайка Вайтіті, Зак Ефрон, Олівія Манн та інші голлівудські зірки разом із Humane Society International виступили проти випробувань косметики на тваринах.

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...