У п’ятий день Cannes Lions Live 2021 в категорії Film Lions Гран-прі було присуджено трьом захопливим і емоційним кампаніям: Crocodile Inside від Lacoste і BETC Paris, You Can’t Stop Us від Nike і Wieden+Kennedy Portland, а також #Wombstories від Essity та AMV BBDO London, яка ще раніше здобула Гран-прі в категорії Film Craft.
Ще одна кампанія Essity, #wombpainstories, перемогла в категорії Titanium Lions, додавши цю нагороду до свого Гран-прі Health & Wellness.
В категорії Glass Lions переможцем стала кампанія I Am від Starbucks і VMLY&R Brazil. Вона спростила процес зміни імені в юридичних документах для людей-трансгендерів у Сан-Паулу.
Як зазначила Клаудія Малагерра, гендиректорка Starbucks Brazil: «Якщо ми дійсно поважаємо особистість і хочемо, щоб в наші магазини приходили абсолютно всі, тоді кожна людина повинна мати можливість використовувати те ім’я, яке вона обирає для себе сама».
Нагорода Grand Prix For Good була присуджена кампанії #StillSpeakingUp Deeptruth для Propuesta Cívica і «Репортерів без кордонів». Ця кампанія скористалася Днем мертвих у Мексиці, щоб привернути увагу до вбивства вшанованого нагородами журналіста, який розслідував організовану злочинність та наркоторгівлю. Фільм, знятий Хав’єром Вальдезісом Карденасом, якого було вбито у травні 2017 року, став емоційним зверненням до громадськості та проханням забезпечити репортерам захист.
Відповідальне споживання
2030 Calculator, створений Doconomy та Farm Stockholm, здобув Гран-прі в категорії Sustainable Development Goals. Він дав брендам можливість чітко розрахувати та вказати свій вуглецевий слід. А це, в свою чергу, дозволяє поінформувати споживачів, щоб ті могли самі вирішити, який продукт їм краще купувати.
У п’ятий день Cannes Lions Live 2021 Гран-прі були присуджені таким кампаніям:
Film Lions
- Crocodile Inside (Lacoste, BETC Paris, 2020)
- Nike: You Can’t Stop Us (Nike, Wieden+Kennedy Portland, 2021)
- #wombstories (Essity, AMV BBDO London, 2021)
Titanium Lions
- #wombpainstories (Essity, AMV BBDO London, 2021)
Glass: The Lion For Change
- I Am (Starbucks, VMLY&R Brazil São Paulo, 2020)
Grand Prix For Good
- #StillSpeakingUp Deeptruth (Propuesta Cívica + Reporters Sans Frontieres, Publicis Mexico Mexico City, 2021)
Sustainable Development Goals Lions
- The 2030 Calculator (Doconomy, Doconomy Stockholm, 2021)
Ознайомитися з усіма кампаніями-переможцями можна на платформі The Work.
Всі виступи доповідачів Cannes Lions Live 2021 є в записі ось тут.
А купити квиток, щоб отримати до них доступ, можна за цим посиланням: https://live.canneslions.com/discover.