• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Новини

П’ята тема Cannes Lions Live 2021 розповідає, як пережити кризу на одній креативності

4 Червня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Цього року фестиваль Cannes Lions планує докладно розглянути ефективність креативності в часи глобальних криз. П’ята тема Cannes Lions Live 2021 пропонує навчитися мислити, як провідні креативники світу, що на одній лише креативності пережили кризу і навіть досягли в ці часи успіху.

Адаптація до кризи

Історія вчить нас, що кризи вимагають креативності. Хоча деякі вважають цей час креативним спадом, інші вбачають у 2021 році креативне відродження світу. Респондентам опитування, проведеного командою LIONS, було що сказати про роль та цінність креативності, і одностайний вердикт був такий: креативність дійсно є запорукою зростання.

Join us at #CannesLions2021 to look at creativity’s effectiveness during global challenges – and explore the minds of world-renowned creatives who’ve used nothing but sheer creativity to cope with… and excel during a crisis.

Check out the schedule: https://t.co/uE0kdvhub8 pic.twitter.com/7loGWFpXdr

— LIONS | The Home of Creativity (@Cannes_Lions) June 3, 2021

Але хай там як, а це не скасовує необхідність доводити економічну результативність креативності: проводити дослідження, представляти роботи, наводити докази. Коли команда LIONS спитала лідерів креативної спільноти, що є найскладнішим аспектом креативної ефективності, відповідь була знов-таки практично одностайною: найскладніше – довести клієнтові дієвість креативної роботи у довгій перспективі.

Серед респондентів 64% агенцій та 61% брендів назвали це надзвичайно складним завданням. Стратегічна «короткозорість» і викликані нею сумніви щодо того, чи варто інвестувати в бренд та креативність, замість того щоб обмежитися лише тактичною рекламою цін і спецпропозицій, є, на думку директорів зі стратегічного розвитку, однією з найбільших проблем в індустрії.

Як показало опитування LIONS State of Creativity, 31% брендів стверджують, що вони не проти інвестувати в креативність, але їх основна увага зараз спрямована на коротку перспективу.

Креативність – ось наша відповідь. Відповідь на що, спитаєте?

Як і завжди, в ході фестивалю Cannes Lions Live 2021 будуть представлені найновіші переконливі докази того, що креативність є рушієм ефективності та комерційного успіху. Найкращим таким доказом є, звісно, самі креативні роботи: цього червня вашій увазі буде запропоновано кампанії останніх двох років, які увійшли до короткого списку та здобули винагороди.

Переможці Cannes Lions років 2020 та 2021 – бренди та їх партнери – поділяться тим, як креативні роботи допомогли їм розбудувати бренд і компанію, та обговорять результати креативності в далекій і близькій перспективі.

Що є визначальним для сучасної креативності? Як створити найкращі умови для креативної ефективності? Як продемонструвати замовнику короткострокову та довгострокову рентабельність інвестицій у такі креативні роботи, які здатні вирізнитися на тлі інших? На ці та інші питання спробує дати відповідь п’ята тема Cannes Lions Live 2021.

Довгострокова розбудова бренда, може, останнім часом і була змушена поступитися performance-маркетингу, але якою ціною? Під час Cannes Lions Live 2021 маркетологи, креативники та експерти з оцінки ефективності поділяться з цього приводу своєю думкою.

Всі ми усвідомлюємо, що нинішні часи – не перша і не остання економічна криза, з якою ми зіткнулися. Фестиваль Cannes Lions Live 2021 стане можливістю розглянути уроки історії, які можна винести із попередніх кризових часів (зрештою, він збирає дані аж з 1954 року!), і поміркувати, що з цього є застосовним у постпандемічному світі.

Програма Cannes Lions Live 2021 вже відома, і ознайомитися з нею можна тут.

Нагадуємо, що стежити за новинами Cannes Lions Live 2021 можна на соціальних платформах:

  • IG Reels
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Джерело

Теги: cannes lionsефективністькреативністьпандеміяфестивалі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Як увійти до Національного рейтингу креативності комунікаційних агентств 2025
Маркетинг і Комунікації

Як увійти до Національного рейтингу креативності комунікаційних агентств 2025

11 Квітня, 2025

Щороку Всеукраїнська рекламна коаліція підводить підсумки Національного рейтингу креативності та майстерності комунікаційних агентств України — провідного галузевого інструменту, що відображає творчі досягнення агенцій у рекламно-комунікаційній індустрії. Формування рейтингу базується на...

Читати даліDetails

Оголошено переможців Українського відбору на міжнародний конкурс Креативності в Каннах (Cannes Young Lions & Young Marketers Competition).

Українські Молоді Леви запрошуються на старт Cannes Lions Competitions Young Lions Marketers Competition

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.