Цього року фестиваль Cannes Lions планує докладно розглянути ефективність креативності в часи глобальних криз. П’ята тема Cannes Lions Live 2021 пропонує навчитися мислити, як провідні креативники світу, що на одній лише креативності пережили кризу і навіть досягли в ці часи успіху.
Адаптація до кризи
Історія вчить нас, що кризи вимагають креативності. Хоча деякі вважають цей час креативним спадом, інші вбачають у 2021 році креативне відродження світу. Респондентам опитування, проведеного командою LIONS, було що сказати про роль та цінність креативності, і одностайний вердикт був такий: креативність дійсно є запорукою зростання.
Але хай там як, а це не скасовує необхідність доводити економічну результативність креативності: проводити дослідження, представляти роботи, наводити докази. Коли команда LIONS спитала лідерів креативної спільноти, що є найскладнішим аспектом креативної ефективності, відповідь була знов-таки практично одностайною: найскладніше – довести клієнтові дієвість креативної роботи у довгій перспективі.
Серед респондентів 64% агенцій та 61% брендів назвали це надзвичайно складним завданням. Стратегічна «короткозорість» і викликані нею сумніви щодо того, чи варто інвестувати в бренд та креативність, замість того щоб обмежитися лише тактичною рекламою цін і спецпропозицій, є, на думку директорів зі стратегічного розвитку, однією з найбільших проблем в індустрії.
Як показало опитування LIONS State of Creativity, 31% брендів стверджують, що вони не проти інвестувати в креативність, але їх основна увага зараз спрямована на коротку перспективу.
Креативність – ось наша відповідь. Відповідь на що, спитаєте?
Як і завжди, в ході фестивалю Cannes Lions Live 2021 будуть представлені найновіші переконливі докази того, що креативність є рушієм ефективності та комерційного успіху. Найкращим таким доказом є, звісно, самі креативні роботи: цього червня вашій увазі буде запропоновано кампанії останніх двох років, які увійшли до короткого списку та здобули винагороди.
Переможці Cannes Lions років 2020 та 2021 – бренди та їх партнери – поділяться тим, як креативні роботи допомогли їм розбудувати бренд і компанію, та обговорять результати креативності в далекій і близькій перспективі.
Що є визначальним для сучасної креативності? Як створити найкращі умови для креативної ефективності? Як продемонструвати замовнику короткострокову та довгострокову рентабельність інвестицій у такі креативні роботи, які здатні вирізнитися на тлі інших? На ці та інші питання спробує дати відповідь п’ята тема Cannes Lions Live 2021.
Довгострокова розбудова бренда, може, останнім часом і була змушена поступитися performance-маркетингу, але якою ціною? Під час Cannes Lions Live 2021 маркетологи, креативники та експерти з оцінки ефективності поділяться з цього приводу своєю думкою.
Всі ми усвідомлюємо, що нинішні часи – не перша і не остання економічна криза, з якою ми зіткнулися. Фестиваль Cannes Lions Live 2021 стане можливістю розглянути уроки історії, які можна винести із попередніх кризових часів (зрештою, він збирає дані аж з 1954 року!), і поміркувати, що з цього є застосовним у постпандемічному світі.
Програма Cannes Lions Live 2021 вже відома, і ознайомитися з нею можна тут.