Національний відбір на #ViralCreativeExpress 2021 розпочато

Клуб арт-директорів України ADC*UA запрошує всіх молодих креаторів взяти участь у Національному відборі на європейську програму ADC Europe — #ViralCreativeExpress 2021.

#ViralCreativeExpress — це програма, організована європейським клубом арт-директорів ADC*E, для професійного навчання молодих європейських креаторів. Другий рік поспіль проходить онлайн.

В рамках #ViralCreativeExpress молоді креатори Європи збираються разом і спільно працюють над вирішенням бізнес-завдань за клієнтським брифом. Крім того, перед молодими талантами виступають престижні креативні директори, які також є менторами протягом усього процесу.

Серед них:

  • Hans-Peter Albrecht, Creative Express Director
  • Jamshid Alamuti, advisor and moderator
  • Marjorieth Sanmartin, TBWA\ Germany
  • Hannes Böker, Red Bull Global Consumer Products
  • Charlotte Bufler, The Wunderwaffe
  • Michael Stiebel, Production Advisory Group — PAG
  • Marcelo Lourenço, Coming Soon Lisboa
  • Juliana Paracencio, Ogilvy UK
  • Amir Kassaei

36 молодих талантів із 17 різних європейських країн відбираються локальними Клубами Арт-директорів для участі у #ViralCreativeExpress.

Клуб Арт-директорів України ADC*UA розпочинає Національний відбір, в результаті якого двоє кандидатів представлятимуть український клуб на #ViralCreativeExpress 2021.

Національний відбір на #ViralCreativeExpress 2021 розпочато

Вимоги до кандидатів:

  1. Мінімум 2 роки професійного рекламного досвіду.
  2. Вік — від 21 до 28 років.
  3. Вільне володіння англійською мовою.
  4. Доступ до хорошого підключення до інтернету.

Бриф-завдання за посиланням.

Необхідно відправити завдання до 14 квітня включно на [email protected].

Суддівство пройде 15-16 квітня. Оголошення переможців національного відбору — 19 квітня.

У журі національного відбору — члени клубу ADC*UA:

  • Владислава Денис, Cheil Ukraine;
  • Андрій Міщенко, ISD Group;
  • Олександр Смірнов, TABASCO;
  • Костянтин Шнайдер, Saatchi&Saatchi Ukraine & Publicis Groupe Ukraine.

Це унікальна можливість подивитися, як працюють європейці, перейняти міжнародний досвід. Крім того, це нові знайомства, спілкування, новий погляд на себе та креатив.


А ми нагадуємо, що в квітні стартує серія вебінарів про ефективні комунікації для культурних та креативних проєктів. Організатори — Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні та з Асоціація Креативних Індустрій України.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Сильвестр Сталлоне зніме фільм про братів Кличків

Сильвестр Сталлоне зніме фільм «Брати-легенди», присвячений Віталію та Володимиру Кличкам. Герой серіалу «Роккі» виступить режисером і сценаристом стрічки. Спочатку зйомки ...

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Depositphotos запустив новий онлайн-інструмент для зручної роботи з контентом

Міжнародний фотобанк Depositphotos запустив безкоштовний онлайн-інструмент для автоматичного видалення фонів, який не потребує навичок дизайну. Він працює на базі штучного ...

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.

Врятувати кролика Ральфа: голлівудські зірки озвучили відео проти випробувань на тваринах

Тайка Вайтіті, Зак Ефрон, Олівія Манн та інші голлівудські зірки разом із Humane Society International виступили проти випробувань косметики на тваринах.

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...