• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ремесло

LIONS Live: голова журі категорії Film прогнозує розквіт після кризи та задає три слушних питання

30 Червня, 2020
Час прочитання: 3 хв.
A A
LIONS Live: голова журі категорії Film прогнозує розквіт після кризи та задає три слушних питання
Share on FacebookShare on Twitter

Варто пригадати, що в далекому 1954 році, коли Фестиваль Cannes Lions проводився вперше (тоді ще у Венеції), він розглядав лише рекламу у кіно та на телебаченні. А перший Гран-прі в найстарішій категорії Фестивалю було присуджено цій роботі:

https://www.youtube.com/watch?v=hAbQukK27H8

Наступного року журі Film Lions очолить Річард Брім (Richard Brim), креативний директор агенції adam&eveDDB (яка була проголошена Агенцією десятиліття у Європі). І в нього є дуже чітка триступенева система оцінювання креативних робіт:

  • Чи ця робота змушує вас зупинитися? Чи здатна вона на це у світі, де чи не кожен є режисером та знімає кіно? У світі, де вас щохвилини бомбардує новий відеоконтент? Чи ця робота здатна прорватися крізь шум, зупинити вас та змусити дивитися?
  • Чи ви хочете продовжувати дивитися її і насолоджуєтеся процесом? Довжина роботи в цьому разі може бути якою завгодно: від 4-х секунд до двох з половиною годин.
  • Чи залишається вона у вашій пам’яті?

Прикладом такої роботи, на думку Бріма, може бути документальне відео Johnson&Johnson про першу лікарню для хворих на СНІД.

Ідея була досить цікавою, щоб почати дивитися. А коли під час перегляду Брім кинув погляд навколо, всі його колеги з журі Film Lions, так само як і він, захоплено дивилися та обмірковували це відео. Це була одна з тих робіт, які потім ще довго обговорювали.

З нещодавніх робіт-переможців Cannes Lions хорошим прикладом є минулорічна кампанія «Viva La Vulva». Вона водночас захоплива та чудово зроблена, а отже, і послання, і його виконання залишаються з вами надовго.

Суддівство як марафон

За спогадами Річарда Бріма, у перші кілька днів учасники журі відсіюють роботи, але ще навіть не замислюються про переможців. І лише десь на четвертий день вони нарешті здатні зупинитися та охопити поглядом все, що вони вибрали за попередні три дні. І ось із цим уже можна працювати. Саме тоді й відбувається заглиблення в деталі, які визначають, чи дійсно та чи інша робота може вважатися блискучою.

Пандемія та викликані нею обмеження

Річард Брім переконаний, що попри всі обмеження менш креативними люди не стали. Просто під час перших тижнів усі перейшли у своєрідний кризовий режим та почали створювати роботи, які всі, як одна, говорили «ми з вами і підтримуємо вас». У той момент це здавалося найнеобхіднішим посланням.

А зараз люди поступово сходять з цієї дуже вузької стежки і оминають обмеження, створюючи блискучі роботи.

Зазираючи наперед, голова журі Film Lions сумнівається, що креативність у цей час була втрачена, і з нетерпінням чекає нагоди побачити креативні роботи часів пандемії.

Як приклад того, що креативна робота не зобов’язана бути високотехнологічною, він наводить кампанію «Shoplifters», створену його агенцією у 2016 році, коли про COVID-19 ще ніхто й не чув. Вона змонтована з дещо анімованого футажу камер відеоспостереження.

Наступного року журі Film Lions матиме справу з, мабуть, найрізноманітнішим вибором креативних робіт, адже у цей час відбулося дещо, що струснуло весь світ.

Брім не вважає необхідність викручуватися з обмежень, зокрема, використовуючи користувацький контент, чимось аж надто винятковим. Зрештою, креативні індустрії завжди йдуть в ногу з часом і відображають той світ, у якому ми живемо.

Розквіт після кризи

І, як це було після Великої депресії, зараз люди бажають розважитися. Аналогічну ситуацію можна було спостерігати й після економічної кризи 2008 року, яка принесла за собою цілий ряд чудових робіт. Наче морська хвиля накотилася на берег та забрала все зайве.

Якщо пригадати Фестиваль 2008 року, особливої уваги варта кампанія «Горила». То була феноменальна робота. Всі дивилися та думали: «От нісенітниця!» Але вона була сповнена такого ентузіазму, що їй не могли не дати Гран-прі.

На думку Річарда Бріма, роль винагород — щороку фіксувати те, що ввійде в історію. Тут є роки як «врожайні», так і «неврожайні», і Брім сподівається, що 2021 рік, так само як 2009 рік до нього, буде одним із врожайних, а креативність розквітне у непростий час.

«Ми не можемо робити вигляд, наче COVID-19 не було. Але ми не можемо й стверджувати, що креативність зводилася лише до реакції на COVID-19. Це зовсім не так», — зауважив він наприкінці.

Джерело

Теги: cannes lionsLions Liveкреативністьфестивалі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Як увійти до Національного рейтингу креативності комунікаційних агентств 2025
Маркетинг і Комунікації

Як увійти до Національного рейтингу креативності комунікаційних агентств 2025

11 Квітня, 2025

Щороку Всеукраїнська рекламна коаліція підводить підсумки Національного рейтингу креативності та майстерності комунікаційних агентств України — провідного галузевого інструменту, що відображає творчі досягнення агенцій у рекламно-комунікаційній індустрії. Формування рейтингу базується на...

Читати даліDetails

Оголошено переможців Українського відбору на міжнародний конкурс Креативності в Каннах (Cannes Young Lions & Young Marketers Competition).

Українські Молоді Леви запрошуються на старт Cannes Lions Competitions Young Lions Marketers Competition

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.