Вже 20 червня відбудеться Young Lions Marketers Competition Ukraine (YMC 2020) — конкурс, у якому молоді маркетологи за 24 години розроблятимуть стратегії для суспільно вагомої ініціативи.
Партнери конкурсу, що надають бриф учасникам, — Всеукраїнський молодіжний центр та Проект «Зміцнення громадської довіри» (UCBI ІІ) Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).
Приємна новина — призовий фонд YMC 2020 вже сформовано, тож команді переможців будуть покриті всі витрати, пов’язані із участю у міжнародному етапі у 2021 році. Отже, переможець гарантовано їде в Канни влітку наступного року. І для того, щоб підготувати найкращу стратегію, радимо долучитися до дебрифінгу та зафіксувати поради організаторів та партнерів.
19 червня учасники конкурсу Young Lions Marketers Competition отримають бриф та о 13:00 зможуть підключитися до дебрифінгу із партнерами та організаторами конкурсу.
До трансляції долучаться:
- Шадрак Людеман (Shadrach Ludeman) — представник USAID/OTI в Україні
- Сергій Кривогуз — керівник Всеукраїнського молодіжного центру (ВМЦ)
- Костянтин Кузнєцов — голова правління CIAU, офіційний представник фестивалю Cannes Lions в Україні.
Шадрак Людеман зазначив: «Ми в передчутті старту конкурсу та інноваційних ідей, котрі розроблять талановиті учасники. Наша команда прагне дізнатися, як ще ми можемо досягти наших стратегічних цілей на підтримку Всеукраїнського молодіжного центру завдяки творчим підходам в комунікації, особливо завдяки співпраці з комерційними брендами. Ми очікуємо, що ідеї будуть практичними і що ми зможемо реалізувати найкращі цього року. Я впевнений, що для учасників конкурсу це буде цінним досвідом, особливо в розрізі використання своїх творчих навичок для комунікації соціально важливих тем через комунікації компаній та брендів».
Сергій Кривогуз щодо очікувань від конкурсу: «Ми вже виходимо на фінішну пряму. Ще трохи — і кожен з вас зможе проявити свої здібності, знання та інноваційні ідеї в галузі маркетингу та комунікацій. Кілька місяців підготовки вже скоро стануть реальністю. Впевнені, вам сподобається. Набирайтеся ідей та креативу в цей останній тиждень перед першим етапом. Буде і весело, і справді гаряче».
Декілька організаційних порад від Костянтина Кузнєцова:
- Уважно ознайомтеся з брифом та максимально сконцентруйтеся на завданні, інсайтах, описах аудиторії.
- Підготуйте свої запитання до представників організацій, що надали бриф. До брифінгу радимо уважніше ознайомитися із реалізованими проєктами UCBI ІІ та ВМЦ. У вас буде можливість поставити запитання під час трансляції.
- Пам’ятайте, що ви володієте надважливою інформацією щодо комунікаційних можливостей вашого бренду. Розробіть ефективне рішення, яке дійсно може інтегруватись у комунікацію вашого бренду, і навіть доповнити цінність для його споживачів.
- Найголовніше — думайте не про змагання, а про те, як ваші ідеї та стратегії можуть вирішити завдання брифу. Пам’ятайте, що вони дійсно можуть бути імплементовані в життя для того, щоб вирішити соціально вагоме питання.
Інформаційна довідка:
Конкурс Young Lions Marketers Competition Ukraine проходить за правилами Young Lions Competition у рамках міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Учасникам (представники маркетингових відділів брендів, вік учасників до 30 років) потрібно за 24 години розробити активності, які можна інтегрувати до комунікацій їхнього бренду. Команда-переможець зможе у 2021 році представляти Україну на міжнародному етапі конкурсу під час Cannes Lions (Франція).
Взяти участь можуть спеціалісти маркетинг-департаменту компанії або продуктового підрозділу бренду. До участі допускаються команди у складі із двох осіб віком 30 років і молодше (народжені не раніше 22 червня 1989 року). Знання англійської мови на рівні intermediate знадобиться як на етапі локального відбору, так і на етапі міжнародного конкурсу (оскільки презентації мають надаватись англійською мовою). Детальніше про це та відповіді на основні запитання — читайте тут.
19 червня учасники отримають бриф Young Lions Marketers Competition Ukraine 2020. І протягом 20 червня працюватимуть над розробкою стратегій.
Реєстрація та оплата вступного внеску триває до 18 червня включно через сайт.
Партнери конкурсу: Проект «Зміцнення громадської довіри» (UCBI ІІ) Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), Всеукраїнський молодіжний центр.
Інфопартнери конкурсу: CreativityUA, CASES Media, MMR, Sostav.ua, #ШоТам, Асоціація Корпоративних Медіа України.
Також нагадуємо, що вже анонсовано склад експертного журі YMC 2020.