Заметки о корпоративном. Бойцы невидимого фронта

Не претендуя на научную точность, предлагаю обращать внимание на неочевидное участие отягощенных внутренними проблемами стейкхолдеров. Ниже – слегка утрированные примеры бизнес-ситуаций и скрытых препятствий:

  • Прилипание к потенциальной сделке или клиенту сейлзом — может срывать или отталкивать ее/его.
  • Прилипание CEO или владельцев к деньгам — будут тормозить фин поступления.
  • Жена, прилипшая к деньгам/благополучию, будет притягивать неудачи мужа на работе.
  • Проект/сервис для клиента с проблемами будет срываться по «необъяснимым» причинам.
  • Даже неключевой сотрудник с серьезной внутренней проблемой — может топить команду/проект, создавать препятствия достижению целей организации.

Лидеры влияния — это конечно директора/CEO/владельцы (меньше — инвесторы). Однако и всех остальных стейкхолдеров снимать с чаш весов не стоит. Для того, чтобы понять, что происходит, придется полагаться на свою интуицию, внимание, незначительные знаки, доверять своим чувствам и практиковаться. А в кризисных ситуациях —возможно и обращаться к консультантам.

Начать со своего состояния

Естественно, все начинается с разрешения собственных внутренних вопросов. Не убрав свое, человек не может корректно воспринять и оценить происходящее, помочь другому или команде. Взаимодействие людей с активными вопросами будет окрашено с обеих сторон, а при схожести проблем возможен резонанс с экспоненциальной эскалацией и разрушительными последствиями.

Валерий Вербовецкий, CEO Outsource EQ

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Прийоми проти ЛОМу: що таке кенселінг і як інфлюенсеру не потрапити під публічне засудження

ХХІ століття відзначилося силою-силенною нових професій. Блогер — одна з перших. Соціальні мережі — давно один із найпотужніших публічних рупорів, ...

Трансформації та можливості: бліц спікерів онлайн-марафону NO LIMITS: transformACTION 2021 (оновлено)

Новий освітній український проєкт LIFTA.SPACE анонсував безкоштовний онлайн-марафон NO LIMITS: transformACTION 2021, який відбудеться 15-21 лютого 2021. Ключова тема івенту — трансформації як ...

5 речей, необхідних для народження інновацій

Ідеї є всюди, або 5 речей, необхідних для народження інновацій

Найкращі ідеї народжуються там, де люди найменше сподіваються їх знайти — вважає Емі Стентон, засновниця та керівниця PR-агенції Stanton & ...

Повчання, переспіви та підмочені репутації: найгірша реклама до Супербоулу 2021

Міфічні «ідеальні люди» є невмирущим рекламним кліше, але ми не для того витерпіли цей рік, щоб найгірша реклама до Супербоулу 2021 повчала нас, як жити.

Секрети ефективної соціальної комунікації та контроль інфодемії: про що говорили на SHKALA 2021

Секрети ефективної соціальної комунікації та контроль інфодемії: про що говорили на SHKALA 2021

2 та 3 лютого 2021 року відбувся Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін SHKALA 2021. Подія у сфері трансформації українського ...