• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ремесло

Шлях офісного самурая, або Клієнтські гойдалки в житті івент-агентств

23 Березня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Шлях офісного самурая, або Клієнтські гойдалки в житті івент-агентств
Share on FacebookShare on Twitter

Олексій Куликов, засновник івент-агентства Ant@Hill, про те, що таке клієнтські гойдалки і шлях офісного самурая, а також про те, чому важливо зберігати гарні відносини з колегами (навіть з ексколегами) і цінувати налагоджені ділові зв’язки.

Олексій Куликов, засновник івент-агентства Ant@Hill

У відносинах пари «клієнт — замовник» насправді завжди беруть участь три сторони: клієнт, агентство та постачальники агентства. І ця, на перший погляд, неважлива деталь впливає на всю конструкцію, тому що ринок складається з цих трьох одиниць.

Якщо ви клієнт, то потрібно брати цей факт до уваги. А ще — враховувати так званий ефект «шляху офісного самурая», який не втратив своєї актуальності.

Для тих, хто забув, нагадаємо його кодекс:

  • Слід щодня розмірковувати над звільненням. Прокидаючись — думай про звільнення, засинаючи — поринай в думки про звільнення.
  • Лише позбувшись страху втратити роботу, ти вирівняєш свій кар’єрний шлях. У звільненні немає безчестя, люди низькі й боягузливі тремтять за своє місце, в офіс-самурая ж не місце, а шлях.
  • Слідувати шляху належить рішуче й незворушно.

Ким був придуманий цей гумор, мені невідомо, але думки веселі, а аналогії часто досить влучно відображають навколишню дійсність.

Вічних клієнтів не існує

Жарти вбік, але прагнення до зміни місця роботи — це щось, що складно і шкідливо ігнорувати. Відсутність страху перед звільненням або постійна готовність до нього дозволяють співробітнику діяти у власних інтересах і розвивати свою кар’єру не так низкою підвищень на одному місці, як низкою звільнень і підвищень при працевлаштуванні на нове місце. Із цим фактом варто змиритися і навчитися правильно взаємодіяти з офісними самураями як івент-агентствам, так і їхнім клієнтам.

Як це працює? Будь-яка система сервісу будується на стосунках із людьми. У кожного співробітника/менеджера за роки складається команда колег і підрядників, яким він довіряє. З ними він може краще реалізовувати поставлені перед ним завдання. Погодьтеся, набагато зручніше працювати з перевіреною командою, ніж щоразу заново вибудовувати всі комунікації з нуля. Перевірений попередніми проєктами ланцюжок постачальників є силою і продуктивністю будь-якого самурая.

Безумовно, це твердження працює в ідеальних умовах, без участі життєвих факторів і різноманітних змін. Але висновок такий: як правило, не існує вічних клієнтів і вічних замовників в особі компаній, але з окремими людьми шанс на тривалі відносини і співробітництво набагато вищий.

Важливо пам’ятати, що всередині і нашого, і будь-якого іншого агентства також живуть офіс-самураї, що створює певну тривалу круговерть виконавців та замовників.

Уявімо ситуацію, що ви познайомилися з клієнтом, зробили проєкт і в процесі роботи над проєктом роззнайомилися зі співробітниками клієнта. Потім ви, вкладаючи час і зусилля, налагодили стосунки, досягли розуміння і виявили загальні цінності. І ось у певний момент хтось зі співробітників клієнта переходить в іншу компанію. І якщо ви виконали попередні умови — тягне вас за собою.

Колесо офісної сансари

Що відбувається далі? А далі ви вже знайомитеся з новою компанією і пробуєте працювати з новими проєктами. Але що в цей час відбувається зі старим клієнтом? А там відбувається дзеркально те ж саме: на місце, що звільнилося, приходить інший співробітник зі своєю командою — і поступово обсяг замовлень від попереднього клієнта починає падати.

Ось така круговерть, яку ми називаємо «клієнтські гойдалки» або колесо офісної сансари. Воно крутиться і приводить нових клієнтів, при цьому позбавляючи старих.

Безумовно, завжди є низка факторів, таких як довгострокові договори, ширше коло знайомств, форс-мажори… Але якщо раптом ми стикаємося з компанією, з якою досить довго працює агентство-конкурент, необхідно бути готовим до того, що колесо офісної сансари в певний момент може прокрутитися.

Колесо офісної сансари

Які ж висновки можна зробити у зв’язку з такою ситуацією?

Бережіть свої відносини з колегами, цінуйте налагоджені ділові зв’язки і тих, хто готовий з вами рухати нові проєкти, — чи то постачальника, чи то клієнта. Якщо ви переходите працювати в якусь нову компанію, для вас буде цінним активом зберегти налагоджені контакти з різними агентствами й підрядниками.

Якщо ж ви керівник компанії і взяли нового менеджера до себе у структуру, то майте на увазі, що він буде набагато ефективніший зі своїм попереднім досвідом, ніж вибудовуючи нові комунікації. Налагоджені зв’язки тільки підсилюють нового менеджера, адже міцно побудовані відносини і згуртована команда — це потужна база.

Водночас перехід ключового менеджера з однієї компанії в іншу запускає процес оновлення і перегляду старих алгоритмів.

А івент-агентствам можна порекомендувати триматися своїх принципів і цінностей. Вас полюбили не за те, що ви підлаштовуєтеся під кожного клієнта, а за те, що можете стабільно створювати свій якісний продукт/послугу. Не варто розповідати, що якийсь тендер був програний через несумлінність клієнта. Просто наберіться терпіння — і колесо може зрушитись. Ми живемо в соціальному світі, і не тільки креативні рішення від агентства або цінове питання впливають на перемогу в тендері, а й ваші відносини з людьми.

Самі по собі клієнтські гойдалки — це не погано і не добре. Ми говоримо про те, що існує такий феномен. І хоча для багатьох це може здаватися банальним, але цей фактор дійсно важливий і його потрібно враховувати.

Мистецтво дотику

Отже, у кожного з тріо «клієнт — агентство — підрядники» є свої цілі й завдання. Хтось хоче більше заробити, хтось — менше витратити. Але в межах проєкту є одна спільна мета — успішно його реалізувати. А оскільки агентство виступає найенергійнішою ланкою в кожному проєкті, то саме воно і є точкою дотику між клієнтом і підрядником та може переконати всіх інших у загальній цінності і спільній задачі, щоб цей проєкт завершився класно. Тому варто враховувати всі лінії і взаємозв’язки, що проходять через нього.

У будь-якій ситуації будьте людиною, спілкуйтеся нормально. Наявність хороших відносин дозволяє вам зберегти замовлення і поліпшить результат спільної роботи.

Фото в заголовку: Grace Ho / Unsplash


Читайте також статтю Олексія Кулікова про те, яким має бути івент-менеджер 2021: що повинен знати та вміти?

Теги: івенткорпоративна культураменеджментнатхненняпоради

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО
Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025

У час, коли бізнес стикається з безпрецедентними викликами, а єдність стає вирішальним фактором стабільності, компанія УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО зробила стратегічний крок — оновила систему корпоративних цінностей і впровадила внутрішні стандарти компетенцій. Адже...

Читати даліDetails

Інноваційні підходи управління командою під час війни на HR Wisdom Summit 2024

Стартував конкурс Ukrainian Design: The Very Best Of 2024

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.