Новые законопроекты угрожают рекламному бизнесу

Законопроекты о запрете рекламы лекарств и пива серьезно подорвут украинский рекламный рынок. Об этом в интервью Первому Национальному заявил глава НТКУ Зураб Аласания.

“Сейчас в парламенте находится два законопроекта – один из них “убивает” всю фармацевтику, а это треть рекламного рынка, 900 миллионов гривен. Второй – урезает пивной рынок, а это около 250-300 миллионов гривен”, – утверждает глава НТКУ.

По его мнению, если законы примут, рекламный сектор уменьшится больше чем на миллиард. “А весь рынок – это около трех миллиардов. На что нам всем (СМИ – ред.) тогда жить?”, – удивляется Аласания.

Поэтому, делает вывод глава НТКУ, создаваемому в Украине общественному ТВ необходимы другие источники финансирования.

“Первый – это абонплата, второй – определенный процент с любой коммерческой рекламы, которая есть в стране. Такая практика уже работает, в мире эта цифра достигает 5%”, – говорит Аласания.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Прийоми проти ЛОМу: що таке кенселінг і як інфлюенсеру не потрапити під публічне засудження

ХХІ століття відзначилося силою-силенною нових професій. Блогер — одна з перших. Соціальні мережі — давно один із найпотужніших публічних рупорів, ...

Трансформації та можливості: бліц спікерів онлайн-марафону NO LIMITS: transformACTION 2021 (оновлено)

Новий освітній український проєкт LIFTA.SPACE анонсував безкоштовний онлайн-марафон NO LIMITS: transformACTION 2021, який відбудеться 15-21 лютого 2021. Ключова тема івенту — трансформації як ...

5 речей, необхідних для народження інновацій

Ідеї є всюди, або 5 речей, необхідних для народження інновацій

Найкращі ідеї народжуються там, де люди найменше сподіваються їх знайти — вважає Емі Стентон, засновниця та керівниця PR-агенції Stanton & ...

Повчання, переспіви та підмочені репутації: найгірша реклама до Супербоулу 2021

Міфічні «ідеальні люди» є невмирущим рекламним кліше, але ми не для того витерпіли цей рік, щоб найгірша реклама до Супербоулу 2021 повчала нас, як жити.

Секрети ефективної соціальної комунікації та контроль інфодемії: про що говорили на SHKALA 2021

Секрети ефективної соціальної комунікації та контроль інфодемії: про що говорили на SHKALA 2021

2 та 3 лютого 2021 року відбувся Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін SHKALA 2021. Подія у сфері трансформації українського ...