• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Точка зору

Каннська післямова. Юрко Гуцуляк: Замість розвитку індустрії дизайну – лобіювання політичних ідей.

13 Липня, 2018
Час прочитання: 1 хв.
A A
Каннська післямова. Юрко Гуцуляк: Замість розвитку індустрії дизайну –  лобіювання політичних ідей.
Share on FacebookShare on Twitter

Відомий дизайнер, засновник студії власного імені Юрко Гуцуляк ділиться враженнями від робіт категорії Design Lions Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions.

Design Lions — це дивовижний конкурс дизайну, який вперто промотує вторинність дизайну.

Аналізуючи роботи переможців чітко видно, що найважливішим критерієм є копірайтинг, на другому місці політичність і лише на третьому дизайн.

Рівень дизайну переможців парадоксально зростає від золота до шортлистів, а організатори доносять чітке повідомлення: без соціальної значущості та висвітлення гострих тем визнання в Каннах не буде. Тобто, мова не йде про розвиток індустрії дизайну, а про лобіювання політичних ідей.

В цьому немає нічого поганого, але в такому випадку концепція Design Lions є недоречною. Традиційно, конкурс дизайну має давати відповіді на питання «А що зараз нового в дизайні? Як розвивається візуальна культура? Що таке високий дизайн?». Натомість, журі проінформувало нас в розважальній формі про проблеми західного суспільства.

Одним з критеріїв успішної роботи є професійна заздрість. Відтак, важливими є відповіді на два питання.

– Чи хотів би я вибороти Канського Лева?

– Звісно, що так.

– Чи хотів би я створити одну з робіт, на зразок тих, що перемогли в Каннах, за умови відсутності нагороди?

 – Можливо, але лише дві чи три роботи.

В  цьому році категорія Design Lions є особливою — нарешті серед переможців з`явилася Україна завдяки колаборації Banda Agency та Republique зі стилем для Євробачення 2017. Особисто я радію за цю нагороду не лише тому, що саме ця робота колег варта такої відзнаки, а й тому, що бронзовий лев став переконливою відповіддю всім невігласам, які необґрунтовано критикують український дизайн і не мають віри в українських авторів. Вітаю переможців!

Трохи сумно, що попри всю свою політичну коректність і правову орієнтованість на конкурс була допущена розробка туристичного бренду Росії, яка наглядно демонструє Крим як власну територію (тема, яка не актуальна на заході). Також ця робота була опублікована на багатьох міжнародних платформах і отримала, як не прикро,  низку схвальних відгуків.

Окрім сумнівної позиції організаторів фестивалю засмучує пасивність українських професійних організацій та спільнот — я не бачив жодної офіційної інформації про обурення чи протест.

Коментар Від Офіційного представництва Canes Lions в Україні та редакції Reklamaster.com

Ще одна вкрай суб’єктивна думка відомого та авторитетного креатора…Загалом таке різноманіття думок – це добре, це значно краще, ніж хорова одностайність. Але ця думка викликала необхідність надати деякі коментарі та пояснення.

З одного боку, тішить,  що згадувана робота не отримала жодної нагороди на Cannes Lions, а значить – просто була однією з 1248 робіт, поданих на конкурс в категорії Design. Можемо запевнити: якби цю роботу на Cannes Lions хоч якось було помічено та відзначено – реакція Українського Представництва не забарилася би і була би однозначною.  Що стосується популяризації вищезгаданої одіозної роботи на міжнародних платформах та навіть фактів нагородження її на інших фестивалях, де брали участь українські рекламісти, пасивність як державних установ, так і  громадських профільних організацій викликає подив і жаль.

Нагадаємо: Cannes Lions позіціонує себе як Міжнародний фестиваль креативу. Місія Офіційного Представництва  Сannes Lions  в Україні – перш за все, комунікаційно-просвітницька, в тому числі вона полягає в налагодженні продуктивних контактів між українськими креаторами і популяризації здобутків України як держави з неабияким креативним потенціалом.

Одним з основних заходів, започаткованих Представництвом, є Форум креативних індустрій, який пройде 7-8 вересня в Києві. Саме Форум має всі шанси стати майданчиком для продовження серйозної та змістовної дискусії про місце і роль рекламно-маркетингової індустрії (а також її профільних організацій) в креативному розвитку країни, і паралельно – про зв’язок професійної діяльності та громадянської позиції суб’єктів рекламно-маркетингової галузі. Тож запрошуємо долучатися до участі в дискусії всіх зацікавлених та небайдужих до цих нагальних проблем.

 

 

Теги: cannes lionsдизайнкреативсуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.