• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Точка зору

Как не переборщить с данными и технологиями в стратегическом планировании

21 Червня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
Как не переборщить с данными и технологиями в стратегическом планировании

IS PRODUCT INNOVATION BETTER THAN ADVERTISING-WARC

Share on FacebookShare on Twitter

На семинаре WARC «Будущее стратегий», который состоялся в рамках Международного фестиваля Cannes Lions, Харджот Сингх, директор по стратегическому планированию McCann Worldgroup, пояснял, что технологии – как соль. Их нельзя сыпать слишком уж щедрой рукой.

Сингх также назвал главные шесть истин, которые следовало бы принять всем современным стратегам. И главная из них – осознать, что пришло «время убеждений». Будущее, сказал он, принадлежит тем, у кого есть точка зрения, а не тем, кто просто хочет выделиться.

Он также призывал принимать во внимание разные точки зрения, не путать инновации с креативностью, быть готовыми переступать границы и использовать данные для решения проблем, а не для того, чтобы продать побольше.

«Когда мы говорим о данных – все зависит от контекста. Главное тут не отбрасывать здравый смысл в пользу данных. У нас больше данных, чем идей. У нас уйма данных о том, что у нас уйма данных. И из-за них у нас уже синдром упущенных возможностей развивается. Пора с этим завязывать.»

Также на семинаре выступила Дейдра МакГлашан, директор по цифровым технологиям MediaCom. Она посоветовала стратегам быть друзьями «со всеми в классе, от зубрилки в очках, до популярных ребят». Таким образом, когда возникает проблема, кто-то обязательно найдет решение. Поэтому очень важно сотрудничать с самыми разными специалистами, не только внутри агентства, но и за его пределами.

Источник

Теги: cannes lionsновиниэксперты и мнения

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Оновлені прогнози розвитку рекламно-комунікаційного ринку України 2025

1 Серпня, 2025
Аналітика

Скільки заробляють креативники під час війни? Дослідження зарплат за 2025 рік від idealer$ та ВРК

17 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.