Євангеліє від Назара. Сезон перший

Назар Гриник, директор агенції з мобільного маркетингу LEAD9, відзняв перший сезон коротких відео-лекцій про сучасні і потенційно ефективні способи цифрових комунікацій. Задача обговорити як FMCG брендам та роздрібним мережам перестати спамити, достукатись до споживача і почати з ним взаємно вигідний діалог. Першу серію вже можна переглянути на сайті LEAD9 або на корпоративній сторінці у фейсбук.

Відео-розповіді євангелісту мобільного маркетингу – це 2-3 хвилинні сіт-апи, де Назар звертається до аудиторії і розповідає про необхідність бути більш інтерактивними, більш цифровими та не ігнорувати смартфонізацію громадян. Тому що, як вважає Назар, окрім як до цифрового майбутнього, зворотьної дороги у бізнеса немає.

Причинами загальмованості нашого ринку спеціаліст називає відсутніть довгострокової стратегії розвитку бізнесів, зосередження на швидкому заробітку, що у кінці кінців може привести до відставання за потребами і запитами споживачів, які часто є більш інноваційними за виробника. “Брендам треба перестати думати тільки про себе, і почати думати про споживача – його контекст та потреби”.

При цьому директор LEAD9 згадує і про гравців рекламної індустрії України. “На жаль, дехто думає, як скоріше запустити кампанію та підвищити миттєві показники, а не розвивати ринок та запускати цифрові інновації. Адже роблячи друге – ти неодмінно отримаєш і перше, але для цього потрібне бажання йти вперед і експертиза в цифрі. Всі говорять про пріоритетність лояльності та нішеві потреби, але при цьому продовжують парити набридливі примітивні банери замість вивчення своїх споживачів та відчутно ефективніших особистих пропозицій”.

За допомогою серіалу пан Гриник сподівається збільшити частку тих маркетологів та спеціалістів з рекламних технологій, хто готовий відкинути стереотипи і рухатись вперед до світлого технологічного майбутнього 🙂

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Прийоми проти ЛОМу: що таке кенселінг і як інфлюенсеру не потрапити під публічне засудження

ХХІ століття відзначилося силою-силенною нових професій. Блогер — одна з перших. Соціальні мережі — давно один із найпотужніших публічних рупорів, ...

Трансформації та можливості: бліц спікерів онлайн-марафону NO LIMITS: transformACTION 2021 (оновлено)

Новий освітній український проєкт LIFTA.SPACE анонсував безкоштовний онлайн-марафон NO LIMITS: transformACTION 2021, який відбудеться 15-21 лютого 2021. Ключова тема івенту — трансформації як ...

5 речей, необхідних для народження інновацій

Ідеї є всюди, або 5 речей, необхідних для народження інновацій

Найкращі ідеї народжуються там, де люди найменше сподіваються їх знайти — вважає Емі Стентон, засновниця та керівниця PR-агенції Stanton & ...

Повчання, переспіви та підмочені репутації: найгірша реклама до Супербоулу 2021

Міфічні «ідеальні люди» є невмирущим рекламним кліше, але ми не для того витерпіли цей рік, щоб найгірша реклама до Супербоулу 2021 повчала нас, як жити.

Секрети ефективної соціальної комунікації та контроль інфодемії: про що говорили на SHKALA 2021

Секрети ефективної соціальної комунікації та контроль інфодемії: про що говорили на SHKALA 2021

2 та 3 лютого 2021 року відбувся Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін SHKALA 2021. Подія у сфері трансформації українського ...