• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Події

Ірина Запатріна: Обмін думками та ідеями є актуальним завжди

16 Січня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
Ірина Запатріна: Обмін думками та ідеями є актуальним завжди
Share on FacebookShare on Twitter

З 29 до 31 січня на головній арені країни, НСК «Олімпійський», відбудеться унікальний міжнародний ЕКСПО-конгрес «Бізнес для Розумних Міст», організований Фондом Розвитку Міст, Академією Публічно-Приватного Партнерства та Ardana Consultants.

На запитання порталу Reklamaster.com відповідає член правління Фонду Розвитку міст, доктор економічних наук, професор Кафедри фінансів Київського национального торгово-економічного университету, провідний науковий співробітник Інституту економіки и прогнозування НАН України Ірина Запатріна.

Як ви розцінюєте нагальність та важливість Конгресу «Бізнес для розумних міст» в сучасній політичній та економічній ситуації? Чому ви вважаєте проведення такого конгресу актуальним саме сьогодні?

Подібні Конгреси є важливими за будь-якої політичної та економічної ситуації. Обмін думками та ідеями стосовно того, яким чином забезпечити якість життя мешканців міст, є актуальним завжди. Подібні події відбуваються як у розвинутих країнах світу, так і у тих, що розвиваються. Вони доводять, що становлення партнерських стосунків між місцевою владою та бізнесом, базуючись на новітніх досягненнях, у тому числі в сфері ІКТ, є корисним для розвитку міської інфраструктури та створення привабливих умов для проживання мешканців міст. Україна не є виключенням.

Якою має бути роль місцевої влади в реалізації концепції розумного міста: сприяти, ініціювати, не заважати?

Реалізувати концепцію розумного міста без координації з боку місцевої влади  неможливо. Саме влада має розробити таку концепцію, обговорити її з територіальною громадою, внести в неї відповідні зміни за результатами такого обговорення, затвердити та забезпечити її реалізацію. Так це відбувається у всьому світі.

З іншого боку, самостійно, без участі у цьому процесі бізнесу та інститутів громадянського суспільства побудувати розумне й стале місто буде важко, а в таких країнах, як наша, й неможливо.

Хто має бути ініціатором побудови розумного міста: бізнес, влада чи громада?

Влада за активної участі бізнесу та громади.

Яка мета проведення Вашого заходу? Яких результатів ви від нього очікуєте?

Мета проведення ЕКСПО-Конгресу «Бізнес для Розумних Міст» – створити в Україні постійно діючий майданчик для спілкування мерів, представників бізнесу, міжнародних організацій, інноваторів, викладачів і студентів, а також інститутів громадянського суспільства про те, як зробити міста привабливими для проживання і ведення бізнесу. Захід проводитиметься щорічно і збиратиме всіх, хто причетний або цікавиться тематикою міського розвитку, готовий поділитися досвідом реалізації успішних проектів в цій сфері, хоче познайомитися з новими ідеями і підходами до побудови сучасних міст. Для того, щоб учасники ЕКСПО-Конгресу могли провести час з максимальною користю, в його рамках передбачено проведення серії коротких тематичних конференцій, а також цілого ряду спеціальних подій – презентацій, обговорень, майстер класів та семінарів. На виставковому майданчику ЕКСПО – Конгресу міста і бізнес компанії поділяться своїми досягненнями і презентують свої проекти, а учасники заходу зможуть поспілкуватися з провідними міжнародними експертами в сфері міського розвитку в неформальній обстановці. З більш детальною програмою можна ознайомитись на сайті Конгресу: https://businessforsmartcities.com/ua/.

Проведення подібних заходів дозволить створити середовище для спілкування, обміну ідеями і технологіями. Й найголовніше – дасть можливість налагодити ділові контакти між владою і бізнесом, побудувати партнерські відносини, створити умови для реалізації цікавих і амбітних інфраструктурних проектів, які зроблять наші міста зручними і красивими.

Як ви  розцінюєте фактор особистості в побудові розумного міста. Чи згодні ви з тим, що креативне розумне місто будують креативні люди? Що в цьому первинне: люди, які створюють середовище, чи середовище, атмосфера якого привалює креативних людей?

Згодна. На мій погляд, від особистостей, які керують містами, значною мірою залежить успіх реалізації планів щодо трансформації міст у сталі та розумні.  Міська влада має не лише бажати побудувати розумне місто, але й розуміти, яким чином це можна зробити. Тобто, бути підготовленою й до постановки, й до вирішення тих завдань, які для цього необхідні. Саме цим питанням буде присвячена одна з конференцій ЕКСПО-Конгресу «Бізнес для Розумних Міст», яка відбудеться 31 січня 2019 року.

На конгресі ви намагаєтесь висвітлити всі аспекти діяльності розумного міста. А які на ваш погляд напрямки розвитку є пріоритетними?

Неможливо визначити єдині пріоритетні напрями розвитку для всіх міст – вони різні й щодо поточної ситуації, й щодо проблем, що найбільш хвилюють мешканців, й щодо потенціалу міста, необхідного для забезпечити сталого розвитку. Пріоритетні напрями розвитку міст визначаються у Стратегіях їх розвитку, що носять довгостроковий характер.  Про те, як розробляти такі стратегії, будемо говорити на конференції «Розумне врядування», яка відбудеться 31 січня 2019 року в рамках ЕКСПО Конгресу «Бізнес для Розумних Міст».

Чому представникам креативних індустрій, на Ваш погляд, потрібно відвідати BusinessforSmartCitiesExpocongress?Що на Конгресі них може бути найбільш корисним саме для них? Ваші конкретні рекомендації – що відвідати, кого послухати?

Щодо представників креативних індустрій – то на цьому заході вони зможуть донести свої ідеї до органів місцевого самоврядування та, можливо, зацікавити їх у реалізації тих чи інших проектів. А щодо інших учасників  –  у них буде широкий вибір щодо того, які конференції та інші спеціальні заходи відвідати залежно від їх уподобань. Детальна програми всіх заходів, що відбудуться в рамках ЕКСПО Конгресу, буде розміщена на сайті заходи на наступному тижні.

Довідка: Головний організатор ЕКСПО-Конгресу «Бізнес для розумних міст» – Фонд Розвитку Міст – головною метою своєї діяльності визначає допомогу українським містам у досягненні цілей сталого розвитку. Фонд допомагає Києву та іншим містам України досягнути сучасних світових стандартів у розвитку економіки, соціальної сфери, транспортної, інженерної та безпекової інфраструктури із збереженням природного та культурного надбання. Більше про Фонд та його проекти на сайті: http://citydevelopment.fund/ua/.

 

 

Теги: интервьюобщество и государство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Режиссер Владимир Лерт о насмотренности, краудфандинге и новом проекте «Bitcoin Movie»
Інтерв'ю

Режиссер Владимир Лерт о насмотренности, краудфандинге и новом проекте «Bitcoin Movie»

11 Вересня, 2020

Режиссер Владимир Лерт родился в Латвии, а в конце девяностых иммигрировал в США. Там он окончил университет в Санта Барбаре и стал активно работать на голливудских съемочных площадках. Владимир принимал...

Читати даліDetails

Как был придуман маркетинг жилой недвижимости в Киеве: интервью с основателями агентства Brain Tank

Валерий Примост: Настоящий сторителлинг — всегда об изменении мира к лучшему

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.