Евгений Каминский: Профильное образование рекламисту не помешает

1. Нужно ли рекламисту и маркетологу иметь профильное образование?

По настоящему хорошее профильное образование рекламисту не помешает. Вследствие молодости самой профессии в нашей стране пока мало возможностей получить таковое, поэтому лучшие представители индустрии его, как правило, не имеют.

2. Чему, прежде всего, должен научиться рекламист, чтобы стать настоящим профессионалом?

Я бы, прежде всего, посоветовал научиться принимать тот факт, что человек пришел работать в индустрию сервиса со всеми вытекающими. Непонимание этой простой истины рождает массу разочарований и конфликтов.  

3. Топ-3 настольных книг рекламиста.

У каждого свой набор книг. Для начала достаточно классиков рекламы и «99 франков».

4. Как отличать «правильные» тренинги от бесполезных?

Это очень субъективно. Поэтому, тренинги, которые несут вам какую-либо пользу смело считайте «правильными», а не несущие, без сомнений зачисляйте в бесполезные. К сожалению, понять это можно только после прохождения тренинга.

5. Личные качества, которыми должен обладать и развивать в себе профессионал рекламы и маркетинга.

Я думаю, личные качества, необходимые для достижения успеха в рекламе и маркетинге практически не отличаются от аналогичных качеств востребованных в других областях бизнеса.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Прийоми проти ЛОМу: що таке кенселінг і як інфлюенсеру не потрапити під публічне засудження

ХХІ століття відзначилося силою-силенною нових професій. Блогер — одна з перших. Соціальні мережі — давно один із найпотужніших публічних рупорів, ...

Трансформації та можливості: бліц спікерів онлайн-марафону NO LIMITS: transformACTION 2021 (оновлено)

Новий освітній український проєкт LIFTA.SPACE анонсував безкоштовний онлайн-марафон NO LIMITS: transformACTION 2021, який відбудеться 15-21 лютого 2021. Ключова тема івенту — трансформації як ...

5 речей, необхідних для народження інновацій

Ідеї є всюди, або 5 речей, необхідних для народження інновацій

Найкращі ідеї народжуються там, де люди найменше сподіваються їх знайти — вважає Емі Стентон, засновниця та керівниця PR-агенції Stanton & ...

Повчання, переспіви та підмочені репутації: найгірша реклама до Супербоулу 2021

Міфічні «ідеальні люди» є невмирущим рекламним кліше, але ми не для того витерпіли цей рік, щоб найгірша реклама до Супербоулу 2021 повчала нас, як жити.

Секрети ефективної соціальної комунікації та контроль інфодемії: про що говорили на SHKALA 2021

Секрети ефективної соціальної комунікації та контроль інфодемії: про що говорили на SHKALA 2021

2 та 3 лютого 2021 року відбувся Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін SHKALA 2021. Подія у сфері трансформації українського ...