• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Наука і Технології

Чи наблизить пандемія нову еру безконтактних технологій?

6 Липня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Пандемія COVID-19 та необхідність соціального дистанціювання привернули чималу увагу до питань гігієни та санітарних норм. І зараз, коли громадські місця знову стають відкритими для публіки, різноманітні інтерактивні екрани, яких потрібно торкатися, щоб скористатися ними, викликають занепокоєння у тих брендів та агенцій, які їх встановлюють. Тому в цей час багато чиї думки звертаються до ідеї безконтактних технологій і до того, як їх можна пристосувати до зовнішніх медіаканалів та ембієнт-медіа.

В рамках Can-Do Festival, який було організовано виданням «The Drum», цю тему висвітлювали Андерс Хакфельт (Anders Hakfelt), віцепрезидент технологічної компанії Ultraleap, та Кетрін Морган (Catherine Morgan), директорка відділу Ocean Labs медіакомпанії Ocean.

Зокрема Хакфельт розповів про те, якого вигляду може набувати безконтактний інтерфейс: «Використання ультразвуку дозволяє створювати крихітні зони дуже високого звукового тиску. Модулюючи звук на частоті, що відчувається на дотик, можна створити невидимий об’єкт, якого користувач здатен торкнутися».

Десь рік тому Ultraleap викупили також американську компанію Motion, яка спеціалізується на технологіях відстеження рухів рук за допомогою камер. Маленької інфрачервоної камери виявилося достатньо для досить точного визначення положення рук користувача, що відкриває широкі перспективи перед цією технологією.

Об’єднання цих двох технологій дозволяє створити справжній безконтактний інтерфейс.

Кетрін Морган розповіла, що така технологія має потенційно широке застосування у сфері розваг. Як приклад вона навела атракціони Legoland, де відвідувачі надягають 3D-окуляри і можуть «кидатися блискавками» в екрани. Реалізується все це за допомогою технології відстеження рухів рук людини.

Тачскріни чи безконтактність?

Хакфельт та Морган зазначили, що, хоча застосування безконтактних технологій вже якийсь час досліджується, пандемія коронавірусу зробила створення безконтактного інтерфейсу нагальною потребою. Адже десь 80% користувачів вважають тачскріни вкрай негігієнічними. Натомість, ідея безконтактного інтерфейсу, запропонована Ultraleap, була сприйнята дуже позитивно.

Було зазначено також, що ми насправді частіше маємо справу з безконтактними технологіями, ніж ми це усвідомлюємо. Це і голосові асистенти, такі як Алекса та Сірі, і ряд мобільних додатків. Але голосове управління, попри всі свої переваги, може бути не надто зручним у шумних публічних місцях. Та й потрібний мобільний додаток може бути встановлений не у кожного користувача, спонтанно зацікавленого пропозицією бренда.

Натомість, безконтактні технології дають користувачеві доступ до багатофункціонального та дружнього інтерфейсу, який не залежить ані від голосових асистентів, ані від мобільних додатків. І, як показало дослідження Ultraleap, хоча люди й звикли до мобільних додатків, але якщо запропонувати їм замість них безконтактний інтерфейс, який буде просто під рукою, вони охоче перейдуть на нього.

Ознайомитися з доповіддю Хакфельта та Морган можна тут.

Авторка статті – Еллен Ормешер, кореспондентка видання «The Drum»

Джерело

Теги: здоров'ясуспільствотехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

27 Травня, 2025
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.