• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Чи має сенс Міжнародний жіночий день у небінарному світі?

10 Березня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Чи має сенс Міжнародний жіночий день у небінарному світі?
Share on FacebookShare on Twitter

Міжнародний жіночий день існує ось уже більше 100 років для того, щоб підтримувати права жінок. Коли ми говоримо про рівноправ’я у суспільстві, ми піднімаємо такі добре задокументовані проблеми як «невидимість» жінок у робочому колективі, стереотипи, нерівні можливості та гендерні упередження. Але ось питання: якщо у глобальній культурі бінарне визначення лише двох гендерів (чоловік/жінка) поступово перестає бути таким вже абсолютним і ми в перспективі житимемо у небінарному світі, то чи є сенс присвячувати окремий день виключно жінкам?

Питання непросте, тому що для відповіді на нього треба спершу визначитись, що означає «бути жінкою». На що ми спираємося у своєму визначенні? На біологічне поняття (стать)? Чи на соціальне (гендер)?

Реальність, у якій ми всі живемо – досить мінливе місце. Наші уявлення про стать та гендер міняються також. І зараз все менше людей вірить у те, що гендер є бінарним поняттям.

Статистика небінарного світу

У Великобританії, за даними Національної служби охорони здоров’я, кількість молоді з такою гендерною дисфорією (тим переконанням, що власна біологічна стать не співпадає з гендерною самоідентифікацією), яка є достатнім показанням для дозволу процедури зміни статі, зросла на 4000%. І це за останні 10 років.

Опитування, яке нещодавно було проведене Pew Research Centre у США, показало, що майже 60% покоління Z (вікова група від 13 до 20) переконані, що понять «чоловік» та «жінка» недостатньо для того, щоб охопити весь спектр гендерної ідентифікації у суспільстві. Ці ж переконання поділяють також половина мілленіалів (від 22 до 37 років) і трохи більше 30% бебі-бумерів (від 54 до 72 років).

Ці статистичні дані важливі з двох причин. По-перше, через ту швидкість, з якою змінилася суспільна думка, і по-друге, через той масштаб, якого ці переконання набули у суспільстві. Різні покоління представлені неоднаковою кількістю людей. В тій же Великобританії мілленіали та покоління Z разом становлять майже половину від усього населення і на них же припадає більше половини сумарної купівельної спроможності в країні. І їхній процент купівельної спроможності лише зростатиме в той час, як покоління Z підростає та йде працювати. Таким чином, спосіб мислення молодих поколінь здатен назавжди змінити майбутнє суспільства, культури та комерції.

Жінки у широкому розумінні цього слова

Нове завжди привертає до себе більше уваги, ніж те, що ми вже й так добре знаємо. Але правдою лишається те, що навіть у сучасному небінарному світі спільнота жінок (як би ми її не визначали) лишається соціально обділеним класом населення.

Дослідження Американської асоціації психологів показали, що гендер жодним чином не впливає на характер і розумові та лідерські здібності людини. Проте у багатьох сферах індустрії жінки лишаються «невидимками», отримують меншу платню і навіть не завжди мають право розпоряджатися власним тілом.

Якою б не була ваша біологічна чи соціальна ідентифікація, якщо ви вважаєте себе жінкою, то, скоріше за все, світ до вас ставиться не дуже справедливо.

Отже, повернімося до питання, з якого все почалося. Чи є сенс у небінарному світі присвячувати окремий день виключно жінкам? Відповідь буде однозначно «так». Жінки – половина населення світу, і якими б вони не були – цисгендерні чи трансгендерні чи ще якісь інші – і якої б орієнтації вони не були, дискримінація завжди переслідувала їх.

То чи не має бути нашою метою така боротьба з дискримінацією, яка зробить життя кращим для абсолютно всіх жінок у найширшому з можливих тлумачень слова «жінка»? І ми, маркетологи, несемо відповідальність за те, щоб наблизити майбутнє без дискримінації.

Авторка статті – Ермінія Блекден, директорка з питань стратегічного планування агенції Engine.

Джерело

Теги: аналітикагендерное равенствосуспільство

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Невидимий саботаж: чому 70% проєктів AI провалюються і як це виправити

22 Серпня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: креативна концепція «Тримай марку ефективності» від BetterSvit

11 Серпня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.