• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відповідальність

Заради маленьких сердець: у Києві відбувся 28-й «Пробіг під каштанами»

31 Травня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
28-й «Пробіг під каштанами». Особливості стартів в умовах протиепідемічних обмежень
Share on FacebookShare on Twitter

30 травня, у день святкування Дня Києва, відбувся 28-й «Пробіг під каштанами». Це — наймасовіший благодійно-спортивний захід країни. За попередніми даними, на старт вийшли понад 10 000 благодійників, серед яких понад 100 команд. Усі учасники, відповідно до карантинних вимог, проходили температурний скринінг. Обов’язковим атрибутом цього року, окрім стартових номерів та традиційних браслетів, стали маски та антисептики.

у Києві відбувся 28-й «Пробіг під каштанами»

«За 29 років, впродовж яких відбувається “Пробіг під каштанами”, я точно знаю, що люди завжди готові робити добрі справи. Сьогоднішній захід — це чудова нагода отримати море позитиву і допомогти врятувати маленьке життя. “Пробіг під каштанами” став справжньою традицією столиці. Тому що ця традиція несе добро, емпатію, людяність, вміння радіти кожному дню і допомагати іншим. Допомагати рятувати маленькі серця, — каже Ірина Кузнєцова, ініціаторка та організаторка «Пробігу під каштанами». — День Києва просто неможливо уявити без “Пробігу під каштанами”. Адже до нього долучаються не тільки мешканці і гості Києва, але й учасники з інших міст та країн. Особливо приємно відчувати всебічну підтримку місцевої влади».

у Києві відбувся 28-й «Пробіг під каштанами»

За багаторічною традицією, усі зібрані в рамках Пробігу кошти будуть спрямовані для порятунку маленьких пацієнтів Центру дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України. Завдяки учасникам «Пробігу під каштанами» з 2002 року для Кардіоцентру було закуплено важливе та дороговартісне обладнання та витратні матеріали на загальну суму понад 640 тисяч доларів. За цей час у Кардіоцентрі врятували понад 20 тисяч дітей.

«Щороку в Україні народжується близько 5 тисяч малюків з вадами серця, тому допомога учасників “Пробігу під каштанами” завжди буде доречною, – зазначає Андрій Максименко, головний лікар Центру дитячої кардіології та кардіохірургії, який бере участь у Пробігу з 2003 року. – У межах 28-го Пробігу ми збираємо кошти на А-магнітний апарат, який дає можливість безпечно обстежити в умовах МРТ тяжкохворих діток. Він дозволяє моніторити важливі показники життєздатності дитини під час обстеження. Для багатьох дітей із критичними вадами серця навіть 1-2 хвилини без якісного моніторингу можуть призвести до незворотних змін. Вартість такого апарату майже 2 мільйони гривень».

Цього року на офлайн-старт не вийшла «Команда здійсненої мрії». Це команда дітей, які отримали другий шанс на життя: свого часу їх прооперували у Центрі дитячої кардіології та кардіохірургії. Головна причина — великий ризик для їхнього здоров’я у період нестабільної ситуації навколо COVID-19. Проте усі учасники «Команди здійсненої мрії» долучилися до Пробігу онлайн та отримають сувенірну медаль 28-го «Пробігу під каштанами» завдяки офіційному автомобільному партнеру Winner Group Ukraine.

«Ми з радістю доєдналися як партнер і як команда-учасниця “Пробігу під каштанами” і цього року. Ми вже скучили за тією енергією драйву, яка вирує на Майдані під час заходу. Наші співробітники долучаються як у режимі офлайн, долаючи сьогодні дистанцію “Благодійного Пробігу”, так і онлайн. Адже для нас — це не просто спортивний івент, це захід, який об’єднує нас усіх навколо високої мети — порятунку дитячих сердець», — зазначає Сергей Рудь, Член Правління, Директор з персоналу та організаційного розвитку Winner Group Ukraine.

Минулого року у зв’язку із карантином, відбувся модифікований Пробіг під каштанами — ПробігOnline, до якого долучилися понад 3700 благодійників (щоб допомогти працівникам медичної сфери у час пандемії), а у форматі офлайн бігла Команда Амбасадорів на чолі з міським головою Києва Віталієм Кличком. Повноцінний офлайновий 28-й «Пробіг під каштанами» перенесли на 30 травня 2021 року.

Цього року відбулося 4 забіги: «Дитячий Пробіг», який включав 6 стартів для дітей різних вікових груп, а також забіг для мам із дитячими візочками. Учасники кожного старту долали дистанцію від 50 м (малюки 3-4 років) до 1000 м (тінейджери 12-15 років). «Спортивний Пробіг» став єдиним, де учасники змагалися за першість. «Пробіг Мужніх» об’єднав учасників з інвалідністю, які пересуваються за допомогою візків та милиць. Найяскравішим та наймасовішим став «Благодійний Пробіг», який об’єднав як індивідуальних учасників, так і корпоративні команди. Вони подолали дистанцію у 5 км.

у Києві відбувся 28-й «Пробіг під каштанами»
у Києві відбувся 28-й «Пробіг під каштанами»

Суму, зібрану в рамках 28-го «Пробігу під каштанами», а також точну кількість учасників організатори оприлюднять під час фінальної прес-конференції, яка відбудеться у режимі онлайн у четвер, 3 червня.

Організатори: БО «БФ “Пробіг під каштанами”», Київська міська державна адміністрація (КМДА), Департамент молоді та спорту м. Києва, Агентство маркетингових комунікацій «ДІАЛЛА».


Читайте також: «Ми виховуємо у людей емпатію» — Ірина Кузнєцова про перший «Пробіг під каштанами» онлайн.

Теги: благодійністьздоров'яспортсуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

Everton оголошує про партнерство з українським брендом Nemiroff

Як відвідування офлайн-подій допомагає Силам Оборони: Quests Inc проводить челендж для підтримки армії

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.