За межами екрана: про VR/AR, розробку та UX

Оскільки змішана реальність стає стандартною формою взаємодії, більшість загальноприйнятих методів управління цифровим контентом може залишитися в минулому. Що означає творити і працювати в просторі, який надає більший ступінь свободи користувачу і вимагає набагато більшої гнучкості від дизайнера?

Аліша Нейплс, CXO в Tin Drum (Chief Experience Officer, відповідальна за досвід від користування продуктами та послугами компанії), Immersive Experience дизайнер та коуч, відвідає KYIV MEDIA WEEK, щоб висвітлити тему VR/AR, дизайну та UX у галузі аудіовізуального контенту та запропонувати нове бачення цієї теми. Штучний інтелект, віртуальна реальність і машинне навчання відкривають нові способи взаємодії, ведення бізнесу і розуміння навколишнього світу. Віртуальна реальність поступово перетворюються з інновації ігрового світу в провідну технологію, а кіновиробництво є однією з тих галузей, що мають найбільший потенціал для застосування цих її інструментів.

Спікерка зробить прогноз щодо майбутнього світу, де віртуальна та доповнена реальність стають звичним явищем у житті та спілкуванні людей. У своїй презентації вона ознайомить аудиторію з потенціалом AR та VR і розповість про те, як вони можуть збагатити галузь аудіовізуального виробництва. Зокрема, вона згадає про загрози, що потенційно можуть виникнути у результаті використання цих технологій, залежно від ступеню їхнього впливу на органи чуття і психіку людини. Йтиметься і про етичні аспекти застосування цих інновацій, про соціальну відповідальність і гуманізм. Вона розповість про соціокультурні і психологічні аспекти використання VRі UXтехнологій для індивідуальної та групової взаємодії та про створення віртуальних спільнот.

Вона зазначає: «Ця інновація стосується не технологій, а того, що ці прориви роблять з нами, людьми, і зі світом, в якому ми живемо. Справа не втехнологічних проривах, а в непередбачуванихнаслідках, яківонинесуть за собою, адже саме ці наслідкизалишатимуться з нами ще довго після настання технологічного прориву».

Аліша Нейплс — дизайнерка Immersive Experience та коуч з більш ніж 20-річним досвідом роботи в галузі технологій та дизайну. На попередній посаді старшого директора з досвіду та взаємодіїу Magic Leap вона працювала над способами взаємодії VR та AR інтерфейсів. На теперішній посаді Chief Experience Officer в Tin Drum (студія із виробництва та розробки, що використовує об’ємні рухомі фотографії для створення презентацій, арт-перформансів, лекційта інсталяцій). Аліша бере участь в інноваційних та мистецьких проектах. Нещодавно вона співпрацювала з художницею Мариною Абрамович (Marina Abramović), керуючи сегментом її об’ємного художнього твору доповненої реальності «Життя» (THE LIFE). У вересні 2017 року Tin Drum презентувала прем’єру «Тартюф»(TARTUFFE), першого в світі об’ємного короткометражного фільм, який містить 15 об’ємно знятих персонажів.

Як міжнародний спікер, Аліша висвітлює складні теми дизайну майбутнього, освіти, інновацій, ролі жінок у техннологіях та досвіду у віртуальній ідоповненій реальності.

Основна філософія Аліши полягає в тому, що продукти є відображенням культур, в яких вони були створені. Трансформативні продукти, що здатні змінити реальність, потребують інвестицій для того, щоб в них максимально точно відбилися автентичні культурні особливості. Аліша прагне підвищити обізнаність про важливість досвіду розробки і дизайну, який дозволяє досягнутицілей у будь-якій реальності, яку б людина не обрала.

Презентація Аліші Нейплс «За межами екрана: про VR/AR, розробку та UX» відбудеться 17 вересня о 10:00 (конференц-зала Paris).

Більш детальна інформація – незабаром, слідкуйте за оновленнями на веб-сайті KMW та сторінці в Facebook.

Дев’ятий міжнародний медіафорум KYIV MEDIA WEEK відбудеться 16-19 вересня в готелі Hyatt Regency, Київ, Україна.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Міжнародний конкурс урбаністичного фотомистецтва готується обирати переможців

Міжнародний конкурс Urban Photo Awards, який цього року відбудеться вже водинадцяте, назвав тих фотографів, що змагатимуться за першість у 2020 році.

Cannes Lions назвали BBDO Worldwide креативною мережею десятиліття

Міжнародний фестиваль креативності Cannes Lions в опублікованому сьогодні звіті Lions Creativity Report of the Decade визнав BBDO Worldwide креативною мережею ...

У липні стартує тренінг Creative Business Academy

У липні стартує тренінг Creative Business Academy

Creative Business Academy — це інтенсивний восьмиденний тренінг для креативних стартапів та підприємців. Тренінг допоможе створити справжній бізнес: виробити стратегію, залучити ...

Безкоштовний вебінар «The evolution of programmatic: key opportunities for brands»

Безкоштовний вебінар «The evolution of programmatic: key opportunities for brands»

Пандемія та карантин відчутно вплинули на рекламний ринок. Рекламні бюджети зменшуються, тому маркетологи шукають більш ефективні та доступні канали просування ...

Трансформації бізнесу, кризовий менеджмент та комунікації. Онлайн-конференція CASES

Коронакриза змінює все: бізнеси, попит, комунікації. Сьогодні трансформації мислення, підходів, бізнес-моделей та створення нових стратегій стають як ніколи актуальними. Онлайн-конференція ...

Віртуальний ярмарок грантів у сфері культури. Програма та реєстрація

2 липня відбудеться традиційний Міжнародний ярмарок грантів у сфері культури. Організатори — Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні ...