WOW-хаки від креативного директора Havas Engage та Havas PR Кирила Чистякова

Кирило Чистяков, креативний директор Havas PR та Havas Engage, виступить на конференції Best Marketing Practices в рамках міжнародного фестивалю маркетинг та digital комунікацій WOW DONE AWARDS 2018. Спікер розкаже про два успішних комунікаційних кейси, що були втілені в життя під час Євробачення в Києві для Jacobs та Visa, у своїй доповіді «Зате ми гарно співаємо. Що можна зробити для бренду під час Євробачення».

Чому ви обрали саме цю тему для своєї доповіді? Наскільки вона актуальна?

Навряд чи хтось заперечить, що Євробачення було найгучнішою неполітичною подією в Україні минулого року. Пісенний конкурс, безумовно, став святом загальноєвропейського калібру, що лише підвищило вантаж відповідальності, покладеного на агентство, а з тим – принесло нам більше гордості за неабиякий результат.

Три WOW-хаки вашої доповіді?

  1. Використовуйте нагоду по максимуму, якщо вона вже сталася.
  2. Навіть дуже велика подія потребує лише одного рекламного повідомлення.
  3. Креатив – це ніщо без якісного менеджменту.

На якому етапі ви розумієте, що кампанія дійсно WOW?

Кампанія дійсно WOW, коли вона стає певним бенчмарком для великого міжнародного бренду та її ідеї використовуються на інших ринках. Саме так відбулося з нашим кейсом.

Чого ви очікуєте безпосередньо від фестивалю WOW DONE AWARDS?

Мені дуже подобається регіональна концепція фестивалю. Нові регіони – це унікальна можливість спілкування з новою і, як правило, більш зацікавленою аудиторією.

З детальною програмою Best Marketing Practices можна ознайомитись за посиланням.

 Для всіх бажаючих відвідати конференцію Best Marketing Practices, Церемонію нагородження WOW DONE AWARDS та інші активності фестивалю необхідно пройти реєстрацію на сайті фестивалю та оформити акредитацію до 16 березня включно. Вартість участі за посиланням.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

KYIV MEDIA WEEK Global Marathon анонсує програму секції Азія: аналітичний огляд, ключові події, кейси, цифри

Азія стане першим регіоном на шляху навколосвітнього онлайн марафону KYIV MEDIA WEEK Global Marathon, який організовує компанія Media Resourses Management ...

Kyiv Art Fair Online

Kyiv Art Fair 2020 переходит в онлайн и объявляет участников

С 20 августа по 31 октября сотни работ современных украинских художников будут доступны на онлайн-платформе Kyiv Art Fair. Городской культурный ...

Paula Scher, Mirko Borsche і Eike König на першій конференції WHATABOUT: Future of Brands

11-13 вересня відбудеться WHATABOUT: Future of Brands — перша онлайн-конференція про діджитальну реальність у дизайні, візуальних та бренд комунікаціях. На ...

Ukrainian New Fashion Days 2020

Ukrainian New Fashion Days 2020 допоможе українським дизайнерам і брендам вийти на міжнародний рівень

Victoria’s Secret анонсувала банкрутство британської філії, Zara зачинила більше 1000 магазинів по всьому світу, а Chanel призупинили свої виробничі майданчики… ...

14 вересня відбудеться KYIV MEDIA WEEK 2020. Global Marathon!

Новий світ — нові виклики. KYIV MEDIA WEEK 2020 переходить в онлайн-формат та готує для учасників: аналітику світової аудіовізуальної індустрії ...

Creascope запрошує на онлайн-семінар від Trend Union

23 липня відбудеться вебінар Stillness, організований Creascope спільно з Trend Union. Cвіт нарешті винаходить новий культурний ландшафт, у якому ціннісні ...