У Києві відбудеться конференція GuruConf, на якій розкажуть про eCommerce, SEO та PPS

14 червня у Києві відбудеться масштабна конференція про Digital Marketing – GuruConf. На заході розкажуть про успішні кейси бізнесу в інтернеті, про ризики і втрати, про просування сайтів в пошукових системах та соціальних мережах. Загалом, подія об’єднає понад 1500 гостей (веби, рекламодавці, сервіси, трейдери, партнери) та 36 спікерів.

Конференція складатиметься з трьох частин:

  • eCom (товарний бізнес, інтернет-магазини, трекінг, CRM);
  • Traffic (все про трафік: PPC, SEO, арбітраж);
  • Media (Insta, FB, трафік з соцмереж, бани, фармінг, YouTube).

За словами організаторів, всі доповіді орієнтовані виключно на практичне застосування, впровадження та засновані на реальному життєвому досвіді. Крім цього, буде кулуарне спілкування з фахівцями, колегами, потенційними бізнес-партнерами. Після закінчення доповідей та круглого столу планується активний нетворкінг, де в неформальному спілкуванні можна часом дізнатися більше, аніж на самій конференції.

Програма заходу:

  • 13-ого червня – PreParty конференції;
  • 14-ого червня – сама конференція з 11:00 до 18:00 і нетворкінг в конгрес-холі «Оазис» РК «Ультрамарин» (Київ, вул. Липківського, 1-А);
  • 14-ого червня після конференції – Afterparty з 20:00.

Більш детально про захід на сайті: https://guruconf.com
Посилання на ТГ-чат: https://t.me/guruconf
Організатор – компанія SEO.ua

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Креативна агенція IAMIDEA розробила нову стратегію та рекламну кампанію для UKLON

Основним завданням агенції IAMIDEA було консолідувати комунікацію бренда під одним дахом, створити впізнаваний голос та нове стратегічне повідомлення. І розказати ...

Руслана Лижичко і Юрій Дивисенко про соціальну кампанію «Карпати. Місце Сили»

У липні стартувала соціальна кампанія зі збереження Карпат, ініціаторкою та ідейною натхненницею якої стала українська співачка Руслана Лижичко. Мета кампанії ...

Исследование Admixer: Влияние пандемии коронавируса на рекламную индустрию в CEE

30 июня компания Admixer провела опрос брендов, рекламодателей, рекламных агентств и поставщиков технологий для запуска цифровой рекламы, которые работают в ...

Реклама для тих, хто її собі дозволити не може: телеканал підтримує дрібних підприємців

Channel 4, популярний британський телеканал, підтримує дрібних підприємців, передавши ряду малих компаній слоти у прайм-тайм.

iPhone та хокейна стрічка: новий ролик Apple присвячено спорту

iPhone та хокейна стрічка опинилися прикріпленими на багатьох незвичних поверхнях: ключка, льодовий комбайн і навіть підошва ковзанів.

Libresse-Body-Form-WombStories-Hero

«Табу слабшають, коли ми відкрито та відверто спілкуємося»: інтерв’ю з бренд-менеджеркою Libresse

З 2016 року бренд Libresse створює та запускає кампанії, спрямовані на руйнування стереотипів і заборон, пов’язаних із жіночою інтимною зоною. ...