У Києві відбудеться конференція GuruConf, на якій розкажуть про eCommerce, SEO та PPS

14 червня у Києві відбудеться масштабна конференція про Digital Marketing – GuruConf. На заході розкажуть про успішні кейси бізнесу в інтернеті, про ризики і втрати, про просування сайтів в пошукових системах та соціальних мережах. Загалом, подія об’єднає понад 1500 гостей (веби, рекламодавці, сервіси, трейдери, партнери) та 36 спікерів.

Конференція складатиметься з трьох частин:

  • eCom (товарний бізнес, інтернет-магазини, трекінг, CRM);
  • Traffic (все про трафік: PPC, SEO, арбітраж);
  • Media (Insta, FB, трафік з соцмереж, бани, фармінг, YouTube).

За словами організаторів, всі доповіді орієнтовані виключно на практичне застосування, впровадження та засновані на реальному життєвому досвіді. Крім цього, буде кулуарне спілкування з фахівцями, колегами, потенційними бізнес-партнерами. Після закінчення доповідей та круглого столу планується активний нетворкінг, де в неформальному спілкуванні можна часом дізнатися більше, аніж на самій конференції.

Програма заходу:

  • 13-ого червня – PreParty конференції;
  • 14-ого червня – сама конференція з 11:00 до 18:00 і нетворкінг в конгрес-холі «Оазис» РК «Ультрамарин» (Київ, вул. Липківського, 1-А);
  • 14-ого червня після конференції – Afterparty з 20:00.

Більш детально про захід на сайті: https://guruconf.com
Посилання на ТГ-чат: https://t.me/guruconf
Організатор – компанія SEO.ua

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

«Креативна Європа» організовує відкритий воркшоп «Міжнародна мобільність для митців»

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні, яка фінансує дану програму мобільності, 25 лютого проведе безкоштовний онлайн-воркшоп «Міжнародна мобільність ...