У Чорнобилі активують інтерактивну діджитал-скульптуру

22 листопада в Чорнобильській зоні відчуження на один день активують ARTEFACT – інтерактивну діджитал-скульптуру, яка боротиметься із фейками та постправдою. Основна ідея проекту – закликати аудиторію до свідомого споживання та розповсюдження інформації.

«Цей медіаоб’єкт відсилає нас до фантастичної повісті братів Стругацьких «Пікнік на узбіччі», а також до екранізації Тарковського — фільму-притчі «Сталкер». Цей твір став своєрідним пророцтвом, і 1986 року Зона відчуження, описана в повісті, стала реальною. Настав час з’явитися і ARTEFACTу, що за допомогою штучного інтелекту зможе відповісти на найважливіші питання і привернути увагу до проблеми медіаграмотності та свідомого споживання інформації», – повідомляють автори проекту.

Лише 200 представників ЗМІ з усього світу зможуть на власні очі побачити, як у зоні відчуження оживе ARTEFACT, і наживо поспілкуватися зі скульптурою. Решта зможе спостерігати за активацією крізь медіа та матиме змогу поставити Артефакту питання через діджитал платформу сайту artefact.live.

На заході також презентують саундтрек до цієї скульптури (з використанням «Звуків Чорнобиля») який написав головний автор проект, український митцем RASSVET, спільно з номінантом на Гремі Крістофом Етьє (TELEPOPMUSIK).

Як потрапити на захід

Надсилайте акредитаційну заявку на [email protected]. Вона має бути на бланку організації, за підписом редактора та містити такі дані кореспондентів:

  1. Назва ЗМІ;
  2. Прізвище, ім’я та по-батькові або середнє ім’я;
  3. Дата народження;
  4. Номер та серіяпаспорту;
  5. Посада;
  6. Контактний телефон;
  7. Електронна адреса;
  8. Копія паспорта (перша сторінка);
  9. Копія редакційного посвідчення.

Трансфер до місця проведення заходу надається організаторами. Про місце та час зустрічі буде повідомлено додатково у листі-підтвердженні акредитації.

Акредитаційні заявки приймаються до 19 листопада 2018 року включно до 18:00 на пошту [email protected].

Детальна інформація за телефоном: +38 067 500 73 86 (Тетяна).

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Kyiv Art Fair Online

Kyiv Art Fair 2020 переходит в онлайн и объявляет участников

С 20 августа по 31 октября сотни работ современных украинских художников будут доступны на онлайн-платформе Kyiv Art Fair. Городской культурный ...

Paula Scher, Mirko Borsche і Eike König на першій конференції WHATABOUT: Future of Brands

11-13 вересня відбудеться WHATABOUT: Future of Brands — перша онлайн-конференція про діджитальну реальність у дизайні, візуальних та бренд комунікаціях. На ...

Ukrainian New Fashion Days 2020

Ukrainian New Fashion Days 2020 допоможе українським дизайнерам і брендам вийти на міжнародний рівень

Victoria’s Secret анонсувала банкрутство британської філії, Zara зачинила більше 1000 магазинів по всьому світу, а Chanel призупинили свої виробничі майданчики… ...

14 вересня відбудеться KYIV MEDIA WEEK 2020. Global Marathon!

Новий світ — нові виклики. KYIV MEDIA WEEK 2020 переходить в онлайн-формат та готує для учасників: аналітику світової аудіовізуальної індустрії ...

Creascope запрошує на онлайн-семінар від Trend Union

23 липня відбудеться вебінар Stillness, організований Creascope спільно з Trend Union. Cвіт нарешті винаходить новий культурний ландшафт, у якому ціннісні ...

Кураж повертається. Чергова денна вечірка відбудеться 25-26 липня

25-26 липня на ВДНГ з нами знову буде Кураж — улюблена київська денна вечірка. Квитки доступні лише онлайн — як ...