Стартує Ukrainian Creative Stories (UCS) — подія, що об’єднує всі активності української рекламної креативної сфери під одним дахом, відзначає кращі творчі ідеї та рішення у різних креативних дисциплінах, та завершується 26-28 травня нагородженням переможців.
UCS 2021 складається з конкурсної частини Ukrainian Creative Awards та Stories — розважально-пізнавальної частини.
Конкурсна складова Ukrainian Creative Stories 2021 об’єднає три фестивалі реклами та креативності:
- Ukrainian Design: The Very Best Of — фестиваль, покликаний відзначити кращі творчі проєкти, як відомих українських дизайнерів, так і виявити нові імена на ринку, їхні найцікавіші та найяскравіші роботи, тим самим даючи поштовх для розквіту галузі. Роботи українських дизайнерів оцінює виключно міжнародне журі.
- ADC*UA Awards — змагання кращих українських робіт у галузі реклами та комунікаційного дизайну, що організовується і проводиться Клубом арт-директорів України (Art Directors Club Ukraine). Переможці та фіналісти мають можливість взяти участь у щорічному конкурсі європейського клубу арт-директорів ADC*Europe Awards. Саме ADC*UA Awards є відбірковим національним конкурсом перед участю робіт в європейському конкурсі в Барселоні.
- Київський Міжнародний Фестиваль Реклами (КМФР) — рекламний фестиваль України. Роботи оцінює міжнародне журі, членами якого виступають найбільш провідні світові фахівці в галузі реклами. КМФР є своєрідним тест-драйвом робіт перед участю в міжнародних рекламних фестивалях/конкурсах.
Всі фестивалі входять до Національного рейтингу креативності та майстерності України.
До частини Stories увійдуть різноманітні творчі зустрічі, панельні дискусії, майстер-класи, презентації, інсталяції, тощо — все, що розкриє різні аспекти процесу виникнення та створення креативу. Також в рамках події 26-28 травня пройдуть Церемонії нагородження переможців фестивалів Ukrainian Creative Awards 2021 та вечірки.
Цього року конкурсна частина UCS 2021 буде трансформована та розширена. Найбільше це стосується конкурсів КМФР.
Конкурсна програма КМФР тепер складатиметься з чотирьох основних блоків:
- Creative Communications
- Craft/Technology
- Positive Change
- Client’s View
Кожен блок включає конкурси, в середині яких визначатимуться фіналісти (shortlist) і призери (gold, silver, bronze) та один переможець — Best Of Contest. Найголовніше, що Grand Prix за кращу роботу визначатиметься тепер окремо у кожному з чотирьох блоків.
Таким чином, конкурсна програма була значно розширена. Це дасть можливість брати участь тим компаніям, які раніше не знаходили категорій для своїх креативних, технологічних та діджитал-рішень.
Індустріальним категоріям тепер відводиться окремий блок Client’s View, адже думка клієнтів — це важливий показник для креативу. Буде цікаво дізнатися, наскільки клієнтська оцінка співпадатиме з оцінкою міжнародного креативного журі.
Також до КМФР інтегровані конкурси, пов’язані з маркетинговими сервісами та PR, що раніше входили у WOW Done Awards.
А ми нагадуємо, що 15-21 лютого відбудеться безкоштовний онлайн-марафон NO LIMITS: transformACTION 2021. Ключова тема семиденного івенту — трансформація як відповідь на сучасні реалії та зміни в офлайн- та онлайн-просторах.