На початку березня 2018 року в Києві буде прем’єра епічної української кінодрами «Посттравматична рапсодія». Фільм знято у новому для українського кінематографу жанрі інтелектуального кіно. PRIME Group, як інноватор ринку зовнішньої реклами, підтримав більше ніж півсотнею рекламних площин інноваційну стрічку, щоб анонсувати цю важливу творчу ініціативу жителям столиці.
«Посттравматична рапсодія» — екранізація однойменної п’єси Дмитра Корчинського, що побачила світ у 2016 році. Фільм розповідає історію бійця добробату, що після контузії потрапляє у вир драматичних подій з часів Київської Русі до сьогодення.
«Ця стрічка — важливий крок для українського кінематографу та української культури. Ми, будучи каналом масової комунікації, зобов’язані підтримувати вагомі культурні ініціативи, оскільки вони — наші сходинки до процвітаючого майбутнього України. Країна розвивається тоді, коли в ній реалізується творчість», — говорить Катерина Храмова, керуючий партнер оператора зовнішньої реклами PRIME Group.
Режисером стрічки виступив Павло Когут, а сценаристом — автор твору.
Перший показ та зустріч із творчою групою відбудеться 2 березня в київській «Кінопанорамі». Інформація про замовлення квитків — на сторінці заходу.