• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Культура і Життя

Прес-конференція з нагоди відкриття KYIV MEDIA WEEK «Час змін»

18 Вересня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
Прес-конференція з нагоди відкриття KYIV MEDIA WEEK «Час змін»
Share on FacebookShare on Twitter

Перший день KMW відзначився важливою подією — прес-конференцією «Час змін» з нагоди відкриття медіафоруму, в якій вперше взяв участь Міністр культури, молоді та спорту Володимир Бородянський. Він розповів про своє бачення діяльності об’єднаного міністерства, а також майбутнього держфінансування аудіовізуального контенту.

За всю історію KMW його партнером вперше стало Представництво Європейського Союзу в Україні. В основу цього рішення лягли довіра стейкхолдерів, репутація форуму та його курс на поширення кращих європейських практик в Україні.

Модерувала конференцію Вікторія Ярмощук — виконавча директорка «Української кіноасоціації», координаторка напрямку «Кіно» в Офісі розробки гуманітарної політики, директорка української медіаконсалтингової компанії Media Resources Management. Вона розповіла, що кожного року KYIV MEDIA WEEK організовується з метою розвитку українського медійного ринку, а також для пошуку способів взаємодії не тільки з міжнародними партнерами, а й представниками суміжних індустрій. У фокусі цьогорічного форуму — аудіовізуальний ринок та моделі його взаємодії з іншими галузями, новітні технології та співпраця із міжнародними партнерами. Вікторія поділилася своїми міркуваннями щодо позитивного ефекту синергії від злиття трьох міністерств та прокоментувала нові закони, що покликані підтримувати розвиток аудіовізуальної індустрії та сприяти залученню нових інвестицій

Міністр культури, молоді та спорту Володимир Бородянський заявив, що новостворене міністерство у своїй роботі керуватиметься кількома принципами. Найперше ­– будь-які витрати повинні мати соціоекономічний вимір. Другий принцип декларує, що державна підтримка — це привілей, а не обов’язок; третій — інклюзивність. Також він зазначив, що міністерство сприятиме інституалізації індустрії, а необхідність у наданні державної підтримки комерційному кіно визначатиметься успішністю продюсера та режисера.

Юлія Федів, директорка Українського культурного фонду, розповіла про стратегічні цілі в контексті підтримки культури й мистецтв, серед яких: сприяння створенню конкурентоздатного культурного продукту, його інтернаціоналізація та підтримка розвитку регіонів. Вона також представила результати роботи свого відомства за минулий рік і поділилася планами на майбутнє.

Ярослав Лодигін, член правління UA: Суспільне мовлення, відповідальний за платформу телебачення, окреслив свої головні завдання на новій посаді та поділився своїм баченням розвитку телебачення, що підзвітне лише громадянському суспільству. Він розповів про основні заходи, яких було вжито для реформування Суспільного мовлення, майбутні зміни та реформи на незалежному телебаченні, зокрема запланований ребрендинг Суспільного мовника і телеканалу “UA: ПЕРШИЙ”.

Катерина Федорова, директорка Громадської спілки «Ініціатива Чисте небо», наголосила на важливості розвитку легального аудіовізуального контенту й поділилася успіхами у боротьбі з порушенням права інтелектуальної власності.

Ігор Коваль, директор Індустріального Телевізійного Комітету, анонсував майбутню конференцію «Телебачення як бізнес» та оголосив основні теми, що плануються до обговорення, зокрема, рекламний ринок та розвиток співпраці телебачення та платного телебачення (PAY TV).

Теги: медіановини

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

Retail Media: чому бренди переходять на рекламу всередині маркетплейсів?

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.