Перший день KMW відзначився важливою подією — прес-конференцією «Час змін» з нагоди відкриття медіафоруму, в якій вперше взяв участь Міністр культури, молоді та спорту Володимир Бородянський. Він розповів про своє бачення діяльності об’єднаного міністерства, а також майбутнього держфінансування аудіовізуального контенту.
За всю історію KMW його партнером вперше стало Представництво Європейського Союзу в Україні. В основу цього рішення лягли довіра стейкхолдерів, репутація форуму та його курс на поширення кращих європейських практик в Україні.
Модерувала конференцію Вікторія Ярмощук — виконавча директорка «Української кіноасоціації», координаторка напрямку «Кіно» в Офісі розробки гуманітарної політики, директорка української медіаконсалтингової компанії Media Resources Management. Вона розповіла, що кожного року KYIV MEDIA WEEK організовується з метою розвитку українського медійного ринку, а також для пошуку способів взаємодії не тільки з міжнародними партнерами, а й представниками суміжних індустрій. У фокусі цьогорічного форуму — аудіовізуальний ринок та моделі його взаємодії з іншими галузями, новітні технології та співпраця із міжнародними партнерами. Вікторія поділилася своїми міркуваннями щодо позитивного ефекту синергії від злиття трьох міністерств та прокоментувала нові закони, що покликані підтримувати розвиток аудіовізуальної індустрії та сприяти залученню нових інвестицій
Міністр культури, молоді та спорту Володимир Бородянський заявив, що новостворене міністерство у своїй роботі керуватиметься кількома принципами. Найперше – будь-які витрати повинні мати соціоекономічний вимір. Другий принцип декларує, що державна підтримка — це привілей, а не обов’язок; третій — інклюзивність. Також він зазначив, що міністерство сприятиме інституалізації індустрії, а необхідність у наданні державної підтримки комерційному кіно визначатиметься успішністю продюсера та режисера.
Юлія Федів, директорка Українського культурного фонду, розповіла про стратегічні цілі в контексті підтримки культури й мистецтв, серед яких: сприяння створенню конкурентоздатного культурного продукту, його інтернаціоналізація та підтримка розвитку регіонів. Вона також представила результати роботи свого відомства за минулий рік і поділилася планами на майбутнє.
Ярослав Лодигін, член правління UA: Суспільне мовлення, відповідальний за платформу телебачення, окреслив свої головні завдання на новій посаді та поділився своїм баченням розвитку телебачення, що підзвітне лише громадянському суспільству. Він розповів про основні заходи, яких було вжито для реформування Суспільного мовлення, майбутні зміни та реформи на незалежному телебаченні, зокрема запланований ребрендинг Суспільного мовника і телеканалу “UA: ПЕРШИЙ”.
Катерина Федорова, директорка Громадської спілки «Ініціатива Чисте небо», наголосила на важливості розвитку легального аудіовізуального контенту й поділилася успіхами у боротьбі з порушенням права інтелектуальної власності.
Ігор Коваль, директор Індустріального Телевізійного Комітету, анонсував майбутню конференцію «Телебачення як бізнес» та оголосив основні теми, що плануються до обговорення, зокрема, рекламний ринок та розвиток співпраці телебачення та платного телебачення (PAY TV).