PITCH UA 2 переходить в онлайн. Та приводить із собою Голлівуд

Конкурс соціально вагомого контенту PITCH UA 2 анонсує серію відкритих онлайн-інтерв’ю «Розмови з Голлівудом», до яких долучаться відомі продюсери, режисери та сценаристи зі США.  

10 квітня закінчився прийом заявок на участь у фіналі конкурсу соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну PITCH UA 2, організованого компанією Media Resources Management (MRM) за підтримки Проєкту «Зміцнення громадської довіри» (UCBI II), що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID). Понад два тижні міжнародне експертне журі ретельно розглядатиме всі подані заявки, аби 27 квітня на офіційному сайті конкурсу оголосити перелік проєктів-фіналістів, автори яких матимуть змогу презентувати їх особисто перед експертами та широким загалом на фінальному пітчингу, що відбудеться 12 травня 2020 року. 

Проте карантинні обмеження, запроваджені в Україні, вимушено позначилися на форматі проведення конкурсу — й, зокрема, його фіналу. Отже PITCH UA 2 переходить в онлайн! Заключний пітчинг, на якому фіналісти PITCH UA 2 особисто представлятимуть свої проєкти журі, відбудеться у форматі Zoom-конференції, а усі охочі зможуть вільно подивитися трансляцію заходу на YouTube. 

Та є ще одна новина — новий онлайн-формат дозволив PITCH UA 2 розширити межі та додати нову спеціальну програму, що дозволить представникам української аудіовізуальної індустрії провести карантинний час із користю. А саме — серію онлайн-інтерв’ю «Розмови з Голлівудом», участь у яких братимуть провідні американські продюсери, режисери та сценаристи.  

Модератори цих щотижневих зустрічей — ключові члени журі PITCH UA 2 Адам Сігел (Adam Sigel) і Джош Вайнсток (Josh Weinstock), — будучи інсайдерами центру світової кіноіндустрії, особисто обрали шістьох спеціальних гостей з Голлівуду, що поділяться з українськими колегами своїм професійним досвідом. «Розмови з Голлівудом» вестимуться про все: про секрети майстерності, особистий досвід успіху та поразок, роботу в різних форматах контенту та в різних жанрах, про антикризові рішення для кіноіндустрії в умовах карантину. Та, безумовно, про те, як робити якісний та цікавий соціально вагомий контент: як висвітлити у своєму проєкті важливу ідею таким чином, аби вона засяяла та допомогла змінити світ на краще. 

Розмови з Голівудом PITCH UA 2

Усі охочі матимуть змогу слідкувати за «Розмовами з Голлівудом» за допомогою live-трансляції на YouTube каналі проєкту. А для учасників фінального етапу PITCH UA 2 передбачено спеціальну опцію: вони матимуть змогу приєднатися до кожної розмови у форматі Zoom-конференції та у блоці «питання-відповіді» у відеорежимі особисто задати свої запитання голлівудським експертам.

Серія інтерв’ю PITCH UA 2 триватиме шість тижнів: «Розмови з Голлівудом» відбуватимуться щовівторка о 18:00, з 21 квітня до 26 травня*, та матимуть синхронний переклад на українську мову. 

Перші три гостя «Розмов з Голлівудом»: 

  • 21 квітня: Майкл Новік (Michael Novick), продюсер, номінант премії Emmy та володар багатьох нагород. Майкл – продюсер відомого серіалу Glee («Лузери» / «Хор»). 
  • 28 квітня: Джеймс Парріот (James Parriott), продюсер, сценарист, режисер кіно та серіалів з досвідом понад 40 років. Джеймс працював над серіалами для ABC, FOX, CBS, також над першими сезонами Grey’s Anatomy («Анатомія Грей»), Ugly Betty («Погануля Бетті»), Missing («Зниклі безвісти») тощо. Володар багатьох нагород, серед яких Золоті Глобуси, нагороди Спілки Сценаристів США тощо.
  • 5 травня: Девід Левін (David Levine). Під його керівництвом, а Девід багато років був виконавчим віце-президентом та співголовою телевізійного напрямку HBO, було створено всесвітньо відомі серіали True Detective («Справжній Детектив»), Westworld («Край «Дикий Захід»), Game of Thrones («Гра Престолів»), True Blood («Реальна Кров») та інші. З 2019 року Девід очолює телевізійний напрямок кінокомпанії Anonymous Content, що створила True Detective (саме для HBO), Mr. Robot («Містер Робот», USA), 13 Reasons Why («13 Причин Чому») та ін.

Імена наступних гостей будуть оголошені згодом. Слідкуйте за нашими новинами та долучайтеся до «Розмов з Голлівудом»: буде цікаво й корисно!  

* У розкладі можливі зміни: аби їх не пропустити, уважно слідкуйте за інформацією про кожне наступне інтерв’ю на сайті PITCH UA 2, а також на Facebook-сторінці MRM та у оновленнях Facebook-події.

Можливо, вас також зацікавить онлайн-курс про психічне здоров’я з погляду науки від організації, що займається популяризацією науки в Україні, INSCIENCE.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

Підсумки першого дня Lions Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня Lions Live було підведено Аною Анджелік, яка назвала п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе з понеділкових сесій Lions Live.

Adobe MAX 2020 Creativity Conference

З 20 по 22 жовтня відбудеться Adobe MAX 2020 Creativity Conference

Цього року Adobe MAX 2020 Creativity Conference пройде онлайн і безкоштовно. На конференції планується понад 350 сесій і майстер-класів, виступи ...

Як зробити ідеальне фото: підготовка та результат

Завісу таємниці трохи відхиляє новий тренд в соцмережах The Setup vs. The Shot. Тобто підготовка до того, як зробити ідеальне фото, та її результат.

Creative Digest CIAU. Випуск #011

Creative Digest CIAU. Випуск #011

Навушники, що здатні відстежувати вираз обличчя. Настільна гра для дизайнерів. Колекція одягу та аксесуарів з утилізованих матеріалів. Та новий телеграм-канал ...

Чому звукові логотипи почали дратувати людей під час карантину (і що з цим робити)

Студія аудіобрендингу Man Made Music спробувала з’ясувати, як саме пандемія змінила ставлення до брендів, і, зокрема, як вплинули на це звукові логотипи.