На кордонах: в Україні відбувся перший у Європі форум громадянського суспільства у віртуальному просторі

13-14 червня відбувся Форум нової доби «На кордонах». 125 спікерів, близько 1700 учасників, а також популярні українські зiрковi виконавцi зустрілися у спеціально створеному віртуальному просторі, аби обговорити, як кожен громадянин може зробити завтра України кращим.

Головні дискусії форуму стосувалися питання трьох вимірів ідентичності — персональної, національної та ідентичності громад.

  • Чи вигідно бути українцем?
  • Хто ми — нація селян чи міщан?
  • Чи робить нас українська мова українцями?
  • Що ще необхідно, аби так називатись?
  • Чи є проблеми сходу України виключно проблемами сходу?
  • Як війна сьогодні змінила наше ставлення до самих себе?
  • Яким є наше спільне майбутнє?
  • Коли людина стає людиною: коли народжується чи коли свідомо бере відповідальність за своє життя?

Це лише невеликий перелік питань, відповіді на які шукали впродовж 36-ти годин дискусійних панелей заходу. Форум став віртуальною платформою для налагодження взаємодії між громадянами, розширення можливостей їхньої участі у процесах спільного вирішення питань на рівні місцевих громад та інтеграції до загальноукраїнської громадської ідентичності.

На кордонах: в Україні відбувся перший у Європі форум громадянського суспільства у віртуальному просторі
На кордонах: в Україні відбувся перший у Європі форум громадянського суспільства у віртуальному просторі

Денис Блощинський, ідейник форуму, зокрема, зауважив: «Форум “На кордонах” — нова унікальна платформа для дискусій. Це перетин віртуального та реального світів, можливість винести на порядок денний питання загальнонаціонального значення та долучити до їх обговорення людей із Донецької та Луганської області. Крім того, це ще й нагода чітко заявити в умовах карантинних обмежувальних заходів, що ми, українці, здатні вийти за межі та створювати нові продукти у максимально стислі терміни».

«Зараз ми маємо говорити про розвиток і досвід — в громадянському суспільстві, малому бізнесі, державотворенні тощо. Не лише на сході, а по всій країні. Шукати те, що нас обʼєднує — спільні ідеї, території, дії, та, обовʼязково, національну та громадянську ідентичність нас як українців. Зі спільним майбутнім та гідністю», — зауважила Світлана Кашенець, менеджерка проєкту «Освітній марафон».

«Це дуже цікавий формат і я рада, що він стартував в Україні. Так само рада, що розпочинаються дискусії про ідентичність. Бо коли з’являються діалоги такого рівня, то і рівень суспільства загалом підвищується», — зазначила учасниця форуму Дарія Ємець із Харкова.

Олекса Стасевич, родом із Донецька, зауважив, що формат заходу є досить незвичним: «Форум запропонував той інтерактив, якого наразі дуже не вистачає. А ще сподобався ретельно зібраний контент — зокрема, на панелі “Національна ідентичність”. Було цікаво, корисно та інтерактивно».

Дискусії відбувалися у віртуальному просторі, створеному українськими розробниками — компанією ZLAB. У ньому учасники змогли взаємодіяти, обравши собі аватара, висловлювати емоції, як у реальному житті, використовуючи спеціально створений для цього функціонал, спілкуватися між собою, а також відвідати віртуальні концерти Alyona Alyona, БЕZ ОБМЕЖЕНЬ, O.Torvald, ТНМK та ін.

Виступи лекторів та найяскравіші ідеї учасників заходу стануть основою для створення «Книги 1000 авторів» — збірки роздумів та історій успіху, влучних думок та відкритих питань про реальне життя українців.

Ідейником форуму нової доби «На кордонах» є Фундація соціальних інновацій «З країни в Україну». Захід був організований за підтримки проєкту USAID «Демократичне врядування у Східній Україні». Це не перша колаборація організацій на сході України, але перша в такому незвичному форматі, що дозволяє поєднувати велику кількість партнерів, ідей та проєктів без обмежень щодо географії та кількості людей.

Організатори «На кордонах» кажуть, що форум громадянського суспільства у віртуальному просторі започатковує традицію дискусій та подiй нової доби – новоформатних, оригінальних та інтерактивних – та закликають стежити за новинами.

Про те, як відбувався захід, можна дізнатися на його офіційній сторінці події у Фейсбуці, на сторiнках проєкту USAID «Демократичне врядування у Східній Україні» та Фундації соціальних інновацій «З країни в Україну».


Денис Блощинський, співзасновник івент Агенції 42, фундації соціальних інновацій «З країни в Україну», з роздумами про те, як український бізнес переживає карантин і що його чекає далі.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

crello

Створювати контент просто: Crello запускає глобальну бренд-кампанію

Crello, онлайн-редактор графіки для створення статичних та анімованих дизайнів, разом з маркетинговим агентством Fedoriv створили бренд-кампанію Design it your way. ...

Картонний вболівальник вирушає на пошуки пива у новій рекламі Bud Light

В цьому кумедному відео картонний вболівальник «Нью-Йорк Джаєнтс» раптом оживає і вирушає у епічний квест. Заради пива, звісно.

Страшенний вибір. Фокстрот показав у рекламі рімейк відомого фільму жахів

Для зйомок нового рекламного ролика бренд Фокстрот вирішив використати сюжет із популярного трилеру «Дзвінок» (The Ring) та відзняти одну з ...