• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Культура і Життя

KYIV MEDIA WEEK Global Marathon анонсує програму секції Азія: аналітичний огляд, ключові події, кейси, цифри

7 Серпня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
KYIV MEDIA WEEK Global Marathon анонсує програму секції Азія: аналітичний огляд, ключові події, кейси, цифри
Share on FacebookShare on Twitter

Азія стане першим регіоном на шляху навколосвітнього онлайн марафону KYIV MEDIA WEEK Global Marathon, який організовує компанія Media Resourses Management за підтримки Українського Культурного Фонду. Міжнародна медіаконсалтингова компанія K7 Media, представить огляд трендів та змін аудіовізуальної індустрії Південної Кореї, Китаю та В’єтнаму.

В рамках секції буде представлено підбірку найбільш показових проектів, що характеризують ситуацію на ринку даного регіону. Панельна дискусія за участі представників ключових напрямків медіаіндустрії сфокусується на тому, як COVID-криза впливає на ринкові показники та позначається на загальних зрушеннях у кінотеатральному й телевізійному секторах. Спікери також розкажуть про те, як провідні гравці медіаринку адаптують свої бізнес-моделі відповідно до нових реалій і вибудовують співпрацю з іншими країнами.

Модеруватиме зустріч Мішель Лін, авторитена експертка, голова департаменту Азії і Тихоокеанського регіону в компанії К7 Меdia. Має великий досвід в дослідженні форматів, багатожанрових програм та вивченні специфіки регіональних ринків.

«На прикладі кожної з країн ми розглянемо показовi приклади, які відображають реакцію ринку на ситуацію: як змінюються уподобання аудиторії та бізнес-процеси, які антикризові рішення приймаються провідними учасниками ринку, та які з них є насправді ефективними. Багато років поспіль Азійський регіон славиться своїми видатними форматами, які підкорюють світ. Наприклад, Південна Корея має хорошу репутацію в царині  розваг і мистецтва, тому тепер, коли ви чуєте слово “K-Formats” («Епоха розквіту корейських форматів») – кожен легко зможе навести кілька успішних прикладів. Інші країни регіону також швидко переймають досвід адаптації форматів та iмпорту. Отже, у своєму дослідженні я зокрема зосереджусь на них, а також для міжнародних покупців я представлю нові тенденції щодо форматів з Азійського регіону» – анонсує Мішель Лін.

Продовжити занурення в особливості медіаринку Азії учасники KMW Global Marathon зможуть навіть після завершення заходу. Всі зареєстровані глядачі форуму отримають спеціальний пост-огляд документ, у якому буде зібрано найцікавішу аналітику, висновки презентацій та дискусій регіональних секцій KMW, а також результати всіх досліджень, що проводяться міжнародними та локальними агенціями спеціально для KMW 2020.

Проєкт підготовлено за підтримки Українського культурного фонду. Позиція Українського культурного фонду може не збігатись з думкою авторів.

Генеральний партнер KYIV MEDIA WEEK Global Marathon — ТРК «Україна».

KYIV MEDIA WEEK Global Marathon анонсує програму секції Азія: аналітичний огляд, ключові події, кейси, цифри


А ще 11-13 вересня відбудеться WHATABOUT: Future of Brands — перша онлайн-конференція про діджитальну реальність у дизайні, візуальних та бренд комунікаціях.

Теги: кіномедіаподіїТВ

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

Retail Media: чому бренди переходять на рекламу всередині маркетплейсів?

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.