Круазетт в “Олімпійському” або як і коли відчути себе в Каннах (Оновлено)

7 і 8 вересня в НСК «Олімпійський» пройде ІІІ Форум Креативних Індустрій. Якщо ви якимось чином пов’язані із маркетинговими комунікаціями або рекламно-медійним бізнесом – вам обов’язково потрібно відвідати Форум.

Для чого?

На Форумі нарешті стане зрозуміло, що креатив рекламною галуззю НЕ обмежується. Світ креативу ширший, різноманітніший і багатовимірніший, ніж найгеніальніший 30-секундний спот про підгузки. Реклама – частина цього світу, але вже давно не окрема планета. Тому нам важливо нарешті усвідомити нашу роль в світі креативу, в суспільстві, в державі, у всесвіті. Нам – представникам різних сегментів бізнесу, що працюють в інтелектуальних індустріях, яких об’єднує нестандартне мислення, здатність пристосовуватись і впроваджувати інновації – все те, що й називається креативом.

Поглянути на буденний світ через калейдоскоп незвичайних рішень можна буде після надихаючих виступів наших спікерів, серед яких:

Ігор Тарнопольський, продюсер Jamala і Laud, керуючий партнер Kiev Lights Fest,

Валерій Жидков, один з авторів студії «Квартал 95», сценарист багатьох телевізійних проектів, ведучий популярних програм «Вечірній Київ» і «ЧистоNews»,

Майкл Щур, культовий медійник, “обличчя і голос” «Телебачення Торонто»,

Ольга Захарова, незалежний медіа-консультант, в минулому директор зі стратегічного маркетингу «Медіа Групи Україна»,

Володимир Нечипорук, генеральний продюсер Ukrainian Fashion Week.

Стефан Гуров, спортивний менеджер, организатор і керівник компанії Top Five Management, який серед інших  розвиває ракетку № 1 України та № 3 світу Еліну Світоліну.

Наталі Ракоч, Гуру міжнародного рівня зі створення і виведення на міжнародний ринок нових марок в б’юті-індустрії.

Федір Бойцов, Засновник одеського ГО Pixelated Realities, експерт з оцифрування культурної спадщини.

Ксав’є Гарно, Міжнародний продюсер, власник французького агентства YOU PROD. Розробляв та впроваджував промо міжнародних зірок: Морріконе, Легран, Сегал, Жарр, Шаолінь Манкс.

Валерій Пекар, Президент компанії “Євроіндекс”,  викладач Києво-Могилянської Бізнес-Школи та Львівської Бізнес-Школи Українського католицького університету, автор двох книжок та більше 250 статей з менеджменту, маркетингу, футурології.

Альона Романюк, Фахівець з комунікації, PR-консультант, медіа-тренер. Редакторка проекту ІРРП «По той бік новин».

Світлана Привалова, Головний редактор арт-видавництва “Nebo BookLab Publishing“, упорядник книжкових серій “Галерея чуття”, “Двомовна класика”, “Поезія21”, лектор-читач.

Валерія Ізюмова, Ранкова запальничка та креативна голова радіостанції DJFM. Ведуча/ редактор шоу «Ранковий кач», журналіст/ редактор рубрики «DJNews”.

Ольга Крупська – Президент NDI Foundation – неурядової організації, яка займається розвитком технологічної економіки в нашій державі.

Віталій Кокошко – Засновник рекламного агентства Kinograf, яке тричі ставало «Найефективнішим агентством року» в Україні. Володар семи Гран-прі і більше 350 нагород креативних рекламних фестивалів.

Геннадій Курочка, Керівний партнер та засновник CFC Consulting з 2003 року. Головний розробник та креатор PR-концепцій позиціонування України на міжнародній арені

Павло Вржещ, Співвласник і креативний директор агентства Banda, яке в 2018-му році виграло Каннського лева і отримало 7 нагород Red Dot, в тому числі гран-прі  – найпочеснішу нагороду в світі дизайну.

 І це лише деякі серед 100 спікерів, які вже підтвердили свою участь! Більш докладно ознайомитися з програмою та експертами можна на сайті Форуму.

УВАГА: інформація регулярно оновлюється і доповнюється.

Окрім цього, 7 вересня у рамках блоку “Маркетинг та комунікації” під час панельних дискусій будуть підняті такі теми:

Як отримати перемогу на Cannes Lions?

Модератор: Ірина Кузнєцова – офіційний представник Cannes Lions в Україні, директор групи DIALLA Communications.

Учасники:

Геннадій Курочка – керівний партнер та засновник CFC Consulting з 2003 року. співзасновник Українського Кризового Медіа Центру, який  у 2017 році отримав “Бронзового Лева” в  номінації Entertainment For Music за ролик «Ukraine Witness».

Павло Вржещ – співвласник і креативний директор агентства Banda, та  Денис Герасько – cпівзасновник та керуючий дизайн студією Republique, спільна робота яких за брендинг Євробачення-2017 отримала «Бронзового Лева» в номінації Design Lions.

Молоді Леви – чи варто “паритися”?  

Модератор: Ірина Кузнєцова – офіційний представник Cannes Lions в Україні, директор групи DIALLA Communications.

Учасники:

Олександр Смирнов – креативний директор, партнер TABASCO, Президент Клубу Арт-директорів України.

Слава Денис – креативний директор Cheil Ukraine, лектор рекламних шкіл, член журі міжнародних конкурсів креативу.

Костянтин Шнайдер – креативний директор Saatchi & Saatchi Ukraine у своєму арсеналі має більше ніж 100 нагород міжнародних фестивалів.

Брендінг та позиціювання країни – що ще не так?

Модератор: Ірина Кузнєцова – офіційний представник Cannes Lions в Україні, директор групи DIALLA Communications.

Учасники:

Артем Біденко  Державний секретар Міністерства інформаційної політики.

Павло Вржещ – співвласник і креативний директор агентства Banda

Денис Герасько – cпівзасновник та керуючий дизайн студією Republique

Дмитро Барсуков – СЕО Young & Rubicam Ukraine

Тетяна Жданова – засновник агенції корпоративного брендингу Brandhouse.

Організатором Форуму виступає Офіційне представництво Cannes Lions в Україні. Тому атмосфера Форуму буде максимально наближена до атмосфери на набережній Круазетт і Палацу Фестивалів. Чого тільки варті скринінги найкращих робіт Cannes Lions за останні 5 років!

Опинитися в Каннах можна всього за декілька кліків – welcome.

Поспішай придбати квиток вже зараз, бо «Ранні пташки» скоро відлетять.

Організатори: Офіційне представництво Cannes Lions в Україні та reklamaster.com

За інформаційної підтримки Українського Культурного Фонду

Генеральний медіа-партнер – 1+1 Медіа

Генеральний інформаційний партнер – ЛІГА.НЕТ

За підтримки: Креативна Європа Україна, студія “Квартал 95”, KYIV MEDIA WEEK, МRМ, DCU, Планета Кіно, PRIME Group, Business Radio Group, DJFM, NDIF.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Креативна Європа» організовує відкритий воркшоп «Міжнародна мобільність для митців»

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні, яка фінансує дану програму мобільності, 25 лютого проведе безкоштовний онлайн-воркшоп «Міжнародна мобільність ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Як монетизувати сайт у 2021 році

Як монетизувати сайт в 2021 році? Безкоштовний вебінар для паблішерів

17 лютого о 16.00 в Admixer Academy пройде безкоштовний вебінар «‎Як монетизувати сайт у 2021 році? Головні тренди, технології та ...

Ukrainian Creative Stories 2021: прийом робіт розпочато

Відразу три рекламних фестивалі креативності – Київський Міжнародний Фестиваль Реклами, ADC*UA Awards та Ukrainian Design: the Very Best of 2021 ...

Сезон Ukrainian Creative Stories 2021 розпочато

Стартує Ukrainian Creative Stories (UCS) — подія, що об’єднує всі активності української рекламної креативної сфери під одним дахом, відзначає кращі творчі ...

15-21 лютого відбудеться безкоштовний марафон NO LIMITS: transformACTION 2021

Новий освітній український проєкт LIFTA.SPACE анонсував безкоштовний онлайн-марафон NO LIMITS: transformACTION 2021, який відбудеться 15-21 лютого 2021. Протягом семи днів ...