КМФР представляє команду журі конкурсів Print & Publishing, Radio & Audio та Advertising Campaigns 19-ого КМФР

Оргкомітет 19-ого Київського Міжнародного Фестивалю Реклами із задоволенням представляє команду досвідчених експертів міжнародного ринку,  що оцінять кейси, подані до конкурсів Print & Publishing, Radio & Audio та Advertising Campaigns.

Команда суддів Print & Publishing, Radio & Audio  та Advertising Campaigns:

  • Marek Reinaas, креативний партнер Zavod BBDO, Естонія
  • Agnieszka Klimczak, креативний директор Walter Thompson Warsaw, Польща
  • Julian Hernandez, виконавчий креативний директор Geometry Dubai, ОАЕ
  • Yevgeniy  Kostylev, креативний директор GForce/Grey, Казахстан
  • Valentin Suciu, креативний директор Jazz Communication, Румунія
  • Kristaps Silins, CEO та партнер McCann Riga, Латвія
  • Marin Kostov, виконавчий креативний директор All Channels Communication, Болгарія
  • Meri Giorgobiani, арт-директор Holmes&Watson, Грузія

 У конкурсі Print & Publishing судді розглядатимуть роботи в таких категоріях, як FMCG, споживчі товари та послуги, медіа, розваги та дозвілля, соціальна реклама та благодійність, а також Print & Publishing Craft. Учасники, що подають роботи у конкурс Radio & Audio мають продемонструвати влучні ідеї використання звуку. Повідомлення бренду має передаватись через аудіо майстерність та за допомогою звукових інновацій або чудової усної розповіді. Категорія може включати використання аудіо інструментів в digital каналах. Також, судді оцінять кампанії з використанням одного або більше елементів одного медіа-каналу та кампанії з використанням комплексу різних медіа-каналів (як мінімум 2 різних носіїв) у конкурсі Advertising Campaigns.

Раніше оргкомітет вже оголосив членів журі конкурсів Media, Branded Content & Visual Storytelling. Найближчим часом будуть оголошені інші суддівські команди. Звертаємо вашу увагу на те, що до команд можуть бути додані нові члени, тож слідкуйте за новинами!

Нагадуємо, що дедлайн прийому робіт вже 20 квітня. Не бійтеся ризикувати! Час довірити свої кейси на оцінку лідерам рекламної індустрії з-за кордону, зареєструвавшись на сайті фестивалю kiaf.com.ua

У разі виникнення запитань, просимо звертатись до оргкомітету: [email protected] – Катерина Грабовська, pro[email protected] – Ольга Підгорська, або телефонувати за номером +38 (044) 490 90 30

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Креативна Європа» організовує відкритий воркшоп «Міжнародна мобільність для митців»

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні, яка фінансує дану програму мобільності, 25 лютого проведе безкоштовний онлайн-воркшоп «Міжнародна мобільність ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Як монетизувати сайт у 2021 році

Як монетизувати сайт в 2021 році? Безкоштовний вебінар для паблішерів

17 лютого о 16.00 в Admixer Academy пройде безкоштовний вебінар «‎Як монетизувати сайт у 2021 році? Головні тренди, технології та ...

Ukrainian Creative Stories 2021: прийом робіт розпочато

Відразу три рекламних фестивалі креативності – Київський Міжнародний Фестиваль Реклами, ADC*UA Awards та Ukrainian Design: the Very Best of 2021 ...

Сезон Ukrainian Creative Stories 2021 розпочато

Стартує Ukrainian Creative Stories (UCS) — подія, що об’єднує всі активності української рекламної креативної сфери під одним дахом, відзначає кращі творчі ...

15-21 лютого відбудеться безкоштовний марафон NO LIMITS: transformACTION 2021

Новий освітній український проєкт LIFTA.SPACE анонсував безкоштовний онлайн-марафон NO LIMITS: transformACTION 2021, який відбудеться 15-21 лютого 2021. Протягом семи днів ...