28 жовтня у готелі Radisson Blu Hotel, Kyiv відбувся бізнес-форум «Інновації в комунікаціях. Тренди 2020», який організувала Асоціація корпоративних медіа України (АКМУ).
Учасники форуму розглянули інструменти і технології світового рівня, обмінялись досвідом з колегами на виставковій експозиції корпоративних медіа, відчули актуальні тренди, познайомились з новими концепціями й розширили світогляд. Програма форуму складалась з презентації нової книги «Енергія креативу. Банк ідей для бізнес-комунікацій», панельної дискусії на тему «Тренди 2020», тематичних лекцій, а також підбиття підсумків конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2019».
На презентації книги «Енергія креативу» президентка АКМУ Оксана Тодорова зазначила: «Це вже сьоме видання Асоціації корпоративних медіа, яке ми присвячуємо 15-річчу роботи нашої громадської організації. У книжці я розглянула найпередовіші концепції, технології та кейси, навела коментарі колег — лідерів думок, розповіла про проекти переможців і учасників конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України». Фокус уваги видання спрямований на те, як проходить творчий процес і які ідеї знайшли реалізацію в українських компаніях. Також у цій книзі ми зібрали приклади. Змінюйте, допрацьовуйте, інтегруйте і застосовуйте їх у своїй практиці».
У панельній дискусії “Тренди 2020” пан Джеспер Бо Хенрексен, СЕО Radisson Blu; Костянтин Кузнєцов, офіційний представник Cannes Lions в Україні, продюсер Днів Креативності в Україні, маркетинг директор групи DIALLA Communications; Ігор Кузьо, директор з маркетингу iPay.ua; Ірина Проніна, HR & Legal Director at Lantmännen AXA; Максим Білявський, кандидат технічних наук, експерт Центру Разумкова; Олег Дорошенко, директор Інтерконтиненталь-Україна і Групи компаній Printstore Group шукали відповідь на питання «Які тренди у 2020 чекають бізнес-спільноту?».
Після футурологічних міркувань колег пролунали цікаві доповіді експертів заходу.
Ірина Кузнєцова, директор DIALLA Communications, офіційний представник в Україні Cannes Lions International Festival of Creativity розповіла про успіхи України на головній події світового креативу: 2017 рік – 38 поданих робіт, 1 Bronze lion; 2018 – 51 подана робота, 1 Bronze lion; 2019 – 34 подані роботи, 1 Bronze Lion. В конкурсі Young Lions Competition у 2019 році наші молоді креатори вперше отримали Gold в категорії Film; Silver в Print та Silver в Design. Також Ірина поділилась добіркою свіжих кейсів фестивалю Cannes Lions, які торкнулись емоційної сфери учасників заходу. Це зворушливе відео, що піднімає сімейні цінності, а також гострі соціальні питання. Було цікаво дізнатися, якими інструментами користуються креатори, щоб привертати увагу користувачів нового покоління до гарячих питань сьогодення.
Олександр Котолуп, власник Figaro-Catering розкрив секретні інгредієнти креативних івентів і розповів про тренди в індустрії кейтерингу:
«Завжди пам’ятайте і виконуйте перше правило етикету Марі Де Тіллі. Знаєте, про що я? Так, дійсно, це душ зранку.
Будьте “instagramable”: успіх вашої події залежить від рівня залученності гостей. Більше емоцій – більше сторіс!
В тренді імерсивність, фудпейрінг та інноваційність.
Дивуйте новими відчуттями і даруйте емоції. До зустрічі на ваших визначних подіях!»
Олександр Шевченко, PR директор «Біосфера» окреслив підсумки в роботі своєї команди у сфері креативу:
«Що ми називаємо креативом? Коли ти відрізняєшся і коли ти створюєш емоцію. МРТ показує, що при оцінці продукту в мозку «запалюються» лімбічні функції (зони почуттів, пам’яті й оціночних суджень), тоді як аналітичні зони мозку не стимулюються. Іншими словами: рішення про покупку є емоцією, а не раціональним виваженим кроком. Тому виграють бренди, які створили емоційний зв’язок зі споживачем. А якщо рішення приймаються на підставі почуттів, комунікації повинні цілитися в емоції. Тому: ніяких холодних факт-релізів, нудних конференцій і знеособлених соцмереж. Ми додаємо в комунікації гумор та створюємо WOW: ефект. Та запевняємо: яскраві проекти дають більше резонансу, уваги до бренду, залученості, зростання кількості споживання. Ми провели 97 яскравих івентів за рік, про нас зробили 416 публікацій; ми перемістилися на +4 позиції в рейтингу MQ (перед P & G, Henkel, J & J, Unilever). Ми провели: Sustainability Marathon, Leopolis Jazz & Jazz on the Dnieper, The Recycling Rhapsody, Hyperloop for Business, Плоггінг з чемпіонами. А також випустили корпоративний календар за участю співробітників з декількох країн, видаємо MidWeek News – щотижневий дайджест новин (це 50+ новин з 25 світових джерел). У підсумку ми підвищили частку медіарезонансу і присутності в інфополі до + 20% на рік. Ми увійшли в рейтинги інфо-брендів. Зміцнили статус «Біосфери» і наших спікерів у якості лідерів думок. Створили емоційну прив’язку працівників, клієнтів і партнерів до цінностей бренду. Все це дозволить збільшити вартість бренду на 10%. Ми впевнені: креатив робить бренд дорожче!»
Єгор Валовські, співзасновник NextPage розповів про тренди в візуальному оформленні та наповненні корпоративних сайтів:
«Ми всі є свідками завершення епохи трендів. Зараз немає сенсу пильнувати наслідки замість причин. Треба бачити BIG PICTURE й тримати руку на пульсі глобальних і невгамовних змін. Думайте не про те, що має працювати, а відмовляйтеся від того, що вже застаріло. Плануйте від зворотного! Досліджуйте свого клієнта. Занурюйтесь у те, як мислить ваша аудиторія, а не як виглядає. Переважна більшість споживачів робить висновок про продукт через якість його упаковки. Сайт компанії – це її самооцінка! Корисна порада – починайте розробку корпоративного сайту з мобільної версії, тому що 87 % відвідувачів вашого сайту робить це зі свого смартфону. Тенденції змінюються настільки швидко, що правила не встигають зацементуватись. Тому головне правило – «Створюй свої правила!» Користувачі не хочуть отримати більшу кнопку, красивіший шрифт чи фото. Дійсно важливо те, чи може продукт зробити вашого майбутнього клієнта щасливим».
Ірина Головань, Польща, директор з маркетингу Bacówka Radawa & SPA поділилась досвідом в сфері інфлюенсер-маркетингу:
«Мама-блогер для аудиторії наших клієнтів – це авторитетна особа, лідер думок, найкраща подруга, якій довіряють. Наш готель створений дітьми для дітей. Власниця готелю разом із чоловіком виховує трьох власних дітей різного віку, тому дуже добре орієнтується у проблемах батьків. Мами хочуть приїхати на відпочинок, щоб дитина була добре нагодована і з нею займалися професійні аніматори. А в цей час мама зможе відпочити в спа-комплексі. І це не буде виснажливо, як, наприклад, подорож з дитиною в Туреччину. У нас безліч атракцій, які ми постійно змінюємо. Мами-блогери розповідають про послуги готелю, ми відстежуємо резервації за їхніми промокодами й можемо додатково мотивувати співпрацювати з нами бонусами. Особливий тренд цього року – це татусі-блогери, рекомендації яких сприймаються більш лояльно. Ми позиціонуємось як найкращий готель для відпочинку з дітьми у Польщі. Найближча стратегія в просуванні – це формування бренду першої особи. А інструмент, який допоміг нам отримати 100% заповнення у найменш привабливий осінній період, – це створення фото-зон. Ми перетворились на гарбузову ферму. Мами-блогери про це розповіли у соцмережах і в нас зараз справжній аншлаг».
На бізнес-форумі також були підбиті підсумки конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2019». Список переможців можна переглянути за посиланням.