• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Події

IV Форум Креативних Індустрій. День другий.

23 Вересня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
IV Форум Креативних Індустрій. День другий.
Share on FacebookShare on Twitter

Другий день Форуму Креативних індустрій був присвячений здебільшого стосункам креативу і суспільства. В тих багатьох аспектах і акцентах, і яких вони і співіснують в реальному житті.

Другий день Форуму відкрила панельна дискусія з багатообіцяючою назвою «Бізнес та митці: тренди та гроші». У ході дискусії учасники намагалися вияснити для слухачів і великою мірою – для самих себе, наскільки креативність внутрішньо-корпоративна впливає на імідж і вартість бренду. Наводилися цікаві приклади з досвіду компаній, представники яких брали участь в дискусії. Варто згадати театр компанії «Агромат» або просвітницькі акції компанії «Фармак». Заступниця мера Києва Марина Хонда намагалася переконати присутніх, що креатив великою мірою притаманний і держслужбовцям, хоча їх завжання скоріше – створення сприятливих умов для розвитку креативності. Марина Хонда також закликала креативну спільноту долучитися до розробки креативних рішень в галузі туризму вихідного дня, і найголовніше – в соціальній сфері, зокрема в напрямку пропаганди усиновлення.

Директорка агенції Арт-Поле Мирослава Ганюшкіна розповіла про шлях, який прошла компанія – від супроводу івентів до розробки власних цікавих арт-проектів, як-то проекти «Альберт» та «Енеїда» за участю Юрія Андруховича.

Справжній аншлаг зібрав серифікований спеціаліст Google з розвитку Youtube-каналів Кирило Євсеєв. Його виступ був присвячений суто практичним питанням: чому треба бути присутнім на Ютюбі, і як бути на ньому присутнім найефективніше. Кирило навів цікаву і переконливу статистику на користь Youtube  а також дав  низку цінних порад, корисних перш за все тим, хто робить тільки перші кроки на цьому ресурсі. Головне на думку Кирила  – твердо знати, ЩО ти хочеш розказати своїми відеоблогами і КОМУ ти хочеш це розказати. Тобто знати свою тему і хоча би попередньо визначити аудиторію, якій ця тема буде цікава. Сьогодні перш за все найбільшим попитом користується сервісний та навчальний контент. Можливо компаніям і блогерам одинакам слід звернути увагу перш за все на цей напрям.

Учасниці дискусії «Соціально-вагомий контент. Чому він потрібен країні і чи потрібен він аудиторії?» поділились своїм баченням того, які ідеї мають просувати вітчизняні соціальні проекти.

Зокрема, керівниця програм в Україні Центру сталого миру та демократичного розвитку (проект SCORE) Оксана Лемішка зауважила, що 45% українців – відсторонені, тобто не беруть участь в суспільному житті. Вони не відчувають, що насправді щось можуть змінити у своїй країні. На думку спікерки, потрібно більше розповідати історії успіху звичайних людей, яким вдалось реалізовувати ініціативи, що покращують життя інших.

Головна продюсерка серіалів та фільмів телеканалу 1+1 Олена Єрємєєва розповіла про серіал «Маршрути долі», який висвітлює історії людей, що опинились по різні боки лінії розмежування на Донбасі. Креативна продюсерка телеканалу «Україна» Оксана Туник розповіла про тревел-шоу «Родичі в турне», герої якого – українські родини – відвідують різні регіони нашої країни та виконують три завдання соціального спрямування. Переможці отримують 50 тисяч гривень, які вони мають витратити на соціальні ініціативи. За словами Оксани, проект отримав невелику середню частку перегляду, і сталось це через замалу кількість епізодів (всього їх 8) та неготовність глядача сприймати інший формат тревел-шоу (багато хто звик до «Орла і решки», де оглядають визначні місця, готелі та їжу). Однак, як зазначає Оксана, приємно вразили герої шоу: в 3 епізодах переможці розділили нагороду навпіл з іншим учасником, а в одному – навіть зовсім віддали свій приз.

Українська телеведуча Леся Нікітюк, яка відвідала понад 130 країн, сказала, що більше всього її можуть вразити люди, а не «моря і гори». Саме про це її авторський тревел-проект Le Marshrutka – про звичайних українців, які роблять незвичайні речі. Наприклад, глядачі зможуть дізнатись про чоловіка, який тримає реабілітаційний центр для звірів, та про розробника надлегких літаків, які скуповують іноземці. За словами Лесі, зйомки Le Marshrutka завершились три дні тому, а вже в жовтні проект вийде на «Новому каналі».

Дискусію модерувала керівниця з розробки програми ЗМІ UCBI, USAID/OTI Віра Костенко-Кузнєцова.

Учасники дискусії «Культурні заходи, що змінюють суспільство» розповіли про особливості організації фестивалів в Україні. В обговоренні взяли участь GR&CSR Director фестивалю Atlas Weekend Олександр Санченко, співзасновник 42 Event Agency Денис Блощинський, організатор фестивалю Республіка Андрій Захарко та директор громадської організації Фестивалю сучасного мистецтва Гогольфест Максим Демський. Модератором виступив експерт з розвитку проектів UCBI/Chemonics Ярополк Тимків.

За словами Максима Демського, в Україні ще немає фестивального ринку, він лише починає формуватись. Між організаторами заходів поки немає єдності, адже «поки ти чотири місяці займаєшся івентом, то взагалі випадаєш з реальності і не маєш часу на спілкування». На думку спікера, в організації фестивалів регіони більш зацікавлені, ніж столиця. А все тому, що масштабні заходи заохочують міста розбудовувати інфраструктуру. Як, наприклад, у Кам’янці-Подільському після проведення «Республіки». Андрій Захарко зазначив, що до започаткування фестивалю в місті було 18 готелів та три хостели, нині ж – їх близько 70.

Паралельно на майданчику Growth проводилися майстер-класи, на яких представники різноманітної та різнопланової спільноти крееторів ділилися своїми здобутками, відкриттями та секретами. Зокрема, повний аншлаг зібрали Євген Федяй, Ведучий YouTube-каналу Citrus, тренер “Цитрус Академії”, засновник курсу YouTube та Микола Куліна

Тренер “Цитрус Академії” в напрямку YouTube-блогерство, сценарист і аналітик на каналі Citrus, які проведи майстер-клас «Успішний старт на YouTube», який був присвячений суто практичним тонкощам, побудованим на власному досвіді і власних синцях та гулях. Особливим інтересом користувалися також майстер-класи «Мистецтво віртуальної реальності» режисерки анімації Таї Кабаєвої, а також Cases Review, – захід унікального формату, який тривав три години. Протягом цього часу можна було віддати свій креативний кейс на суд визнаних експертів та отримати не тільки жорстку об’єктивну критику, але й корисні поради стосовно того, якими шляхами покращити свій творчий продукт.

Другий день Форуму вийшов також цікавим і насиченим. Проте головні сюрпризи, найгостріші дискусії  та найзірковіші виступи організатори Форуму – Офіційне представництво Cannes Lions в Україні та Асоціація Креативних Індустрій – залишили на третій день.

Теги: cannes lionsкреативновини

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.