• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Події

Форум SHKALA 2021: як комунікації можуть допомогти громадянському суспільству адаптуватись до нової реальності

6 Січня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Форум SHKALA 2021: як комунікації можуть допомогти громадянському суспільству адаптуватись до нової реальності
Share on FacebookShare on Twitter

Турбулентного 2020 року на людство в цілому і на українське суспільство зокрема неочікувано звалилося стільки змін, що деякі з них ми досі усвідомлюємо й аналізуємо. У цей час вкрай важливо стежити за новими проблемами і потребами у суспільстві, обговорювати їх у професійній спільноті, щоб зрозуміти, як соціальному активізму трансформуватись у новому світі невизначеності й ізольованості, щоб і надалі бути ефективним.

Саме для цього 2–3 лютого 2021 року відбудеться другий Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін SHKALA 2021. Подія відбудеться під егідою Програми з питань підтримки громадянського суспільства Представництва ЄС в Україні, Програми сприяння громадській активності «Долучайся!», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та здійснюється Pact в Україні, та Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ). Співорганізатор події — компанія IdeasFirst.

Основна тема 2021 року — «Адаптивність до сьогодення. Відповідальність за майбутнє». Спеціальна тема форуму — «Комунікації в епоху пандемії».

«Поведінкові комунікації змінюють світ. Це особливо помітно зараз, під час пандемії. Як робити ефективні комунікації? Як змінити поведінку і вплинути на соціальну норму? Ці питання ми зможемо обговорити з міжнародними та локальними експертами на другому форумі SHKALA. Для нас важливо надавати доступ до міжнародної експертизи для українських комунікаційників та ділитися досвідом, зокрема про дієві комунікації під час пандемії», — коментує Анна Суходольська, керівниця відділу соціальних і поведінкових комунікацій ЮНІСЕФ Україна.

«Пандемія дуже сильно змінила наші життя. Спостерігаємо цілий ряд проблем, які є спільними в усьому світі: люди втрачають роботу, різні сфери виробництва намагаються вижити. І зараз є неабияка потреба у допомозі з боку громадянського суспільства. Полегшення доступу до послуг, адвокація та захист прав людини — це те, що може робити громадянське суспільство сьогодні, аби допомогти впоратися з наслідками пандемії», — переконана Ясенка Перович, керівниця Проєкту ЄС «Підтримка взаємодії ЄС з організаціями громадянського суспільства України».

Експертка окреслила 6 ключових комунікаційних викликів для громадянського суспільства. Зокрема проблема з довірою, питання безпеки, загрози демократії, роз’єднаність, інформаційне перевантаження та здатність робити зміни. Всі ці виклики обговорюватимуться на SHKALA 2021.

Більше 40 провідних міжнародних та українських експертів з соціальних та поведінкових комунікацій, спікерів з креативних, комунікаційних, консалтингових та діджитал-агенцій поділяться своїми кейсами та досвідом роботи під час пандемії та криз, а також новими трендами у стратегічних комунікаціях для громадського та державного секторів.

Форум SHKALA 2021

Як повідомила засновниця IdeasFirst та продюсерка події Ірина Бондаренко, цього року на форум запрошені виступити експерти міжнародного рівня:

  • Про державні комунікації під час пандемії та досвід Австралії розповість Д-р Рорі Галлахер, керуючий директор Behavioural Insights Team в Австралії та Азійсько-Тихоокеанському регіоні.
  • Як ефективно працювати з дезінформацією та фейками? Це тема виступу доктора наук Ангуса Томсона, старшого радника з соціально-поведінкових наук у сфері імунізації головного офісу ЮНІСЕФ, Нью-Йорк.
  • «Ваш мозок і криза: як адаптуватися і розвиватися у скрутні часи» — важливі поради надасть Ніколаос Дімітріадіс, автор книг «Neuroscience for Leaders: A Brain Adaptive Leadership Approach» і «Advanced Marketing Management: Principles, Skills and Tools»; фахівець з біхевіористики та нейромаркетингу; CEO TrizmaNeuro.
  • Про ефективні кейси комунікації соціальних та поведінкових змін розповість Сара Ісаак, засновниця робочої групи з питань поведінки щодо пандемії, член глобальної комунікаційної мережі IPREX, директор зі стратегії та планування агентства Marketing for Change Co.
  • Стів Варр, керівник з маркетингу відомої дослідницької компанії TrendWatching (Амстердам) розповість про те, як змінився світ у 2020 році і які нові соціальні та поведінкові тренди спостерігаються у всьому світі сьогодні.

Форум SHKALA триватиме два дні. У перший спікери обговорюватимуть теми кризових комунікацій та дезінформації, нові виклики для громадянського сектору та комунікації в галузі охорони здоров’я.

Другий день форуму буде спрямований на розгляд кейсів спеціалістів з комунікацій та стосуватиметься таких тем:

  • сталий розвиток,
  • соціальна відповідальність бізнесу,
  • кібербезпека,
  • розвиток креативних індустрій,
  • освіта і наука.

«Комунікація є невід’ємною частиною будь-якого проєкту в громадському секторі. Це також дуже практичний інструмент для просування місії організації, взаємодії з аудиторією та пошуку нових прихильників. Для того, щоб комунікувати ефективно, громадські організації повинні глибоко розуміти свою цільову аудиторію, і, в першу чергу, її поведінку. Форум SHKALA — це саме те місце, де представники громадянського суспільства можуть дізнатися про це більше, знайти інструменти для вимірювання своїх зусиль у сфері комунікації та натхнення для створення значущих та дієвих комунікаційних проєктів», — розповідає Роланд Ковач, директор Програми сприяння громадській активності «Долучайся!» (USAID/ENGAGE).

Завдяки цьогорічному формату «online show» до обговорення найважливіших тем для суспільства у колі провідних експертів можна буде приєднатися з будь-якого безпечного та зручного місця.

Участь у форумі безкоштовна за попередньою реєстрацією, кількість місць обмежена.


Читайте також: Підсумки 2020-го та прогнози на 2021 рік від засновників та керівників івент-агенцій, а також представників івент-майданчику та, безпосередньо, івенту.

Теги: SHKALAкібербезпекакомунікаціїкреативні індустріїосвітаподіїсоціальна відповідальністьсталий розвитокфорум

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

31 травня на території Львівського національного університету імені  Івана Франка відбудеться OL Science & Tech Fest 2025 — всеукраїнський науково-технологічний фестиваль, що вже вшосте відбудеться у Львові. Подія повністю безоплатна,...

Читати даліDetails

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Ідеї

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

27 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.